+3000 olmuşuz ! Gerçekten çok çok çok çok teşekkür ederim :D
Sizi seviyorummm :* :D
......................................................
Harry' oldukça sert çıkmıştım bu yüzden bana cevap vermemişti.İkimizde bir süre sessiz durmuştuk ve Harry benim boğazımaki sargıyı değiştirmişti.Aramızdaki sessizliği bozdum ve ''Bence artık uyumalıyız.Yukarıda bir misafir odası var.Orada kalabilirsin.'' dedim.Babam yüzünden onunla kalmak zorundaydım.Ama olanlardan sonra ona nasıl güvenebilirdim ki ?
''Burada kalmama izin mi veriyorsun ?'' dedi.Yüzünde hiç bir ifade yoktu.''Evet ,belkide beni uykumda öldürmek istiyorsundur işini kolaylaştırayım dedim.'' dediğimde ''Seni öldürmem için uyumana ihtiyacım yok.Beş dakika önce ölmeni isteseydim beş dakika önce ölmüş olurdun.''dedi.Sertçe yutkundum.Bunu hatırlatması şart mıydı ? Gözlerimi kapatıp açtım ve derin bir nefes aldım. ''Dediğim gibi yukarıdaki misafir odasında kal.Sağdan ikinci kapı.Oradaki dolapta pike falan var.'' dedim ve koltuktan kalkıp merdivenlere ilerledim.Merdivenlerden yavaşça çıktım ve odama gittim.
Bu gün çok fazla şey olmuştu ve ben artık ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.Ya da ne düşünmem ya da neye inanmam gerektiğini... Üzerimdekileri çıkarmaya başladım.İç çamaşırlarımla kaldığımda aynanın karşısına geçtim ve boynuma baktım.Yarın kan testi yaptıracaktım.Kan kaybettiğim için kanımın durumuna bakılacaktı.
Hayatıma Harry'nin girmesiyle her şey değişti.Bir haftada tüm hayatım değişti.Özellikle bu gece...Her şeyi öğrendim,kendim hakkında bilmediğim şeyleri bile öğrendim.Emin olduğum tek bir şey vardı;Harry vampirdi.Ama benden ne istediğini bilmiyordum. Kanımın onu güçlü kılmasını mı ? Eğer öyleyse sadece hayatımdan çıkması için her şeyi verirdim. Aramızda hala bir çekim var ancak şimdi her şey çok daha farklı.Bu çekim kesinlikle yok olmalı.
Harry'nin ne yaptığı konusunda hiç bir fikrim yoktu.O buradayken güvendemiydim ? 'Seni öldürmek isteseydi şimdiye kadar ölmüş olurdun.Ayrıca seni Zayn'den kurtardı ve tedavi etti.Üstüne bir de gerçekleri anlattı.Ona güvenmeyi denemelisin ' ahh yine konuşan iç sesim.Asla beni rahat bırakmayacaksın değil mi ? Bırakamazsın çünkü sen bensin bu yüzden--Off yeter bunları mı düşünücem ya !
Pijamalarımı giydim.Kızlarla ne zamandır konuşmamıştım.Meraklanmışlardır.En azından bir mesaj atmalıydım.Telefonumu aradım ama bulamamıştım sonradan aklıma telefonumun aşağıda olduğu geldi.Ahh lanet. Umarım Harry misafir odasındadır.
Odamın beyaz kapısını yavaşça araladım ve çıplak ayağımı dışarı attım.Merdivenin korkuluklarına tutunarak yavaş yavaş aşağı inmeye başladım. Aşağısının ışıkları kapalıydı ama daha az ışık yayan köşe lambası açıktı. Merdivenleri inmem bitince tekli koltuğa geçmiş,elinde Jack Daniels içki matarası olan Harry ile göz göze geldim.Bana yamuk bir sırıtış gönderdi ve matarasından bir yudum daha aldı.Ona doğru ilerlerken konuştu '' Uyku mu tutmadı ?'' dedi umursamazca. ''Sadece telefonumu almaya geldim.'' diyerek kanephedeki telefonuma uzandım.Harry'e bakmadan arkamı döndüm tam merdivene adımımı atacağım sırada Harry'nin ''Pijamaların güzelmiş.'' dediğini duyduğumda merdivenlerden olabildiğince hızlı çıktım. Tanrım ! Pijamamın altı siyah dar bir tayttı ve üstünde de askılı kazak vardı.Askılı kazağın göğüs bölümünde de kocaman kırmızı dudaklar. Kim bilir aklından neler geçmiştir.
Odama girip kendimi yatağa attım.Telefonumu açıp baktığımda Emily'den 28 cevapsız çağrı ve 8 mesaj,Monica'dan ise 20 cevapsız çağrı ve 10 mesaj vardı. Tüm mesajlar nerede olduğum ve neden onlara haber vermediğimle ilgiliydi. Hepsini sildim ve Emily ile Monica'ya mesaj gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯♥ Dark -Harry Styles-
Fanfiction''Bak ondan uzak durmalısın.''dedi Zayn.''Ama neden ?''diye karşılık verdim. ''Çünkü o bir psikopat.Sürekli kurbanlar seçiyor ve sen onun yeni kurbanısın.''dedi.Sonra sıkıntıyla bir nefes verdi. ''Önce seni seçecek,sözleriyle savunmasız bırakacak,pl...