Market.

5.4K 232 31
                                    

Okulun kafeteryasında kızlara olanları anlatmıştım.Bana 'Senden hoşlanıyo,seni kıskandı' dediler.Ama hayır.Bence daha farklı bir şeyler.Onun bir sırrı var ve bu sırrı Zayn de biliyor.Bundan eminim.Onun bana söylemiş olma ihtimalinden dolayı bu kadar kızdı bence.Ama ..Zayn onun en yakın arkadaşı değil mi ? Neden onun sırrını bana söyleyeceğinden şüphe etmiş olsun ki ? 

Odamda,bilgisayar önümde hem oyun oynuyor hem de bunları düşünüyordum ki karnımdan gelen ve acıktığımı belirten yüksek sesi duyduğumda düşüncelerimi bir kenara bıraktım.

Merdivenlerden aşağı inerek mutfağa gittim ve buzdolabının kapağını açtım ama içi boştu.Bomboş.Bunu görmemle yüzüm düştü.Derin bir of çektim.Ne yiyicektim ? Biraz daha mutfağı karıştırdım ancak bulduğum tek şey : Bayatlamış iki dilim ekmek. 

Alışveriş yapalı beş gün olmuştu.Ve yiyeceklerimin bittiğine inanamıyorum.Öğlen yemeklerini evde bile yemiyorum.Nasıl bu kadar çabuk biter ? Off tamam.Aslında bitme süresi hayet normal.Sadece yeniden alışverişe çıkmak çok zor geliyor.

Başımı cama çevirdiğimde havanın kararmaya başladığını fark ettim.Bunu görmemle hızlıca odama adımladım.Pijamalarımı çıkardım ve siyah eşofmanımı üstüne de beyaz kazağımı giydim.Yanıma 100 dolar aldım ve koşar adımlarla yeniden aşağı indim.Anahtarımı ve telefonumu elime alıp evden çıktım.

Evden çıkar çıkmaz bir rüzgar esti ve ben ceketimi almadığım için kendime küfrettim.Ama şimdi iki saat kapıyı açıp ceketi almakla uğraşamazdım.Acele etmeliydim.

Arabayla gidebilirdim ama market çok ta uzak sayılmazdı.Okula gidip gelirken cadde de bir tane görmüştüm.Ayrıca arabayı alıp trafiğe falan takılmak istemiyordum.Cadde de akşam üstü oluca trafik oluyordu.

Hafif yokuş aşağı olan yolda hızlıca yürümeye başladım.Olabildiğince hızlı olmam gerekicekti çünkü marketler geç saatlere kadar açık olmuyordu.Muhtemelen yarım saate kapanırlardı.

*********

Marketin önüne geldiğimde ağır cam kapısını iterek içeri girdim.Burası sıcaktı ve bu beni gülümsetmişti.Daha içeri girdiğim gibi ''Marketimiz on dakika içinde kapanıcaktır.Biraz hızlı olmak sizin yararınızadır.Bilginize.''diye bir anons yapılmıştı.Anlaşılan sadece bu gün yiyeceğim şeyleri alabilecektim.Diğerleri için vaktim yoktu.Yarın tekrar gelirdim.

Elime küçük mavi sepetlerden aldım ve ilerlemeye başladım.Aburcubur reyonunu görünce hızlıca oraya gittim.Ne ? Canım çikolata istiyor. Sepetime iki tane Twix attım ve ilerlemeye devam ettim.Tam aburcubur reyonundan çıkıcaktım ki köşedeki Jelibonları gördüm.Kolalı olanlardan üç paket aldım.

Aburcuburlarım tamamdır.Şimdi de bir kaç sebze almalıyım.Sebze bölümüne doğru hızla ilerledim ve domateslerin olduğu yerde durdum.Kendime taco yapabilirdim. Hızla domateslere doğru eğildiğimde anonsu duydum.''Marketimizin kapanmasına son beş dakika.'' hızlıca domatesleri kese kağıdına koydum.Ardından bir demet marul aldım ve son olarak peynir de alınca adımlarımı kasaya çevirdim ve hızlandırdım.

Diğer malzemeleri başka yerden alırdım.Hızlıca yürürken farkında olmadan kolum rafa sürttü ve raftaki hazır çorbaları düşürdü.''Ahh Tanrım.''diye inledim.Neden hep beni bulur böyle şeyler ? Bomboş markette rafa çarpmak nedir ? Eğildim ve döktüklerimi toplamaya çalıştım ancak bu tek elimle kolay olmuyordu.Diğeriyle kendi poşetimi tutuyordum.Kese kağıdımı yere bıraktım ve daha hızlı toplamaya çalıştım.

Aniden ışıklar sönünce çığlık attım ve hızla doğruldum.Işıkları niye kapatmışlardı ? Etrafıma bakındım ancak kimse yok gibi gözüküyordu. Ahh hayır hayır hayır.Milyon kere hayır ! Markette -tek başıma- kilitli kalmış olamam değil mi ?

☯♥ Dark -Harry Styles-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin