İyi okulamarr Xx :D
.....................
Birbirine kenetlediği biçimli dudaklarını araladı ve ''Neden benden duymak istiyorsun ?''diye sordu.''Çünkü...olduğunu düşündüğüm şey, olduğunu onaylamalısın.''
Bakışlarını yere düşürdü ve derin bir nefes aldı.''Korkucaksın.''diye mırıldandı.Buna karşılık olarak ''Söyle.''dedim kararlılıkla.Gözlerini kapattı ve açıp benim gözlerimle çakıştırdı.''Ben bir Vampirim.''dediğinde bir kaç kez gözlerimi kırpıştırdım ve yutkundum.Bu kelimeyi duymak şimşek çarpma etkisini yaratmıştı.
Harry tepkimi ölçmek için dikkatlice beni inceliyordu.''Vampir..''diye tekar ettim.''Korkuyor musun ?'' diye sorduğunda başımı 'hayır'anlamında salladım ama Tabii ki korkuyordum.''Hayır mı ?'' dedi ''Peki neyle besleniriz Alice ?'' diye sordu,ölüm hissi veren sert bir gülümsemeyle.
İnsan kanıyla besleniyordu ve beni de öldürmek istiyordu ama neden ? Ne yaptım ben ona ? Neden bana işkence çektiriyordu ? Deli olduğumu sanmamı istiyordu ? ''Aslında hayal görmüyordum değil mi ? '' dedim. ''Bana yalan söyledin.Defalarca.Nasıl yaptın bilmiyorum ama bana yaşattığın o kadar şeyden sonra nasıl yüzüme bakıp gülebildin ? Zayn beni öldürmek istediğini söyled.Öyleyse ne duruyorsun ?!'' dedim sesimi sonlara doğru yükselterek.Ne yapmaya çalıştığım konusunda en ufak bir fikrim yoktu.
Gözlerimi gözlerine diktim,hayatıma girdiği o uğursuz günü hatırlarken ağlamamak için kendimi tutarak,ona sert sert baktım.
Suratı hiç bir şeyi ele vermiyordu ama gözleri buz gibiydi.
Bana cevap vermeyeceğini anladığımda gözlerimi devirdim.''Sadece..yap gitsin.''dedim meydan okuyan bir sesle. ''Ne yani,seni öldüreyim mi ?'' Başımı evet der gibi salladım.''Ama önce nedenini bilmek istiyorum.''
''Yanlış zamanda doğmuşsun.''dediğinde kaşlarım çatıldı.Yanlış zaman mı ? ''Tek açıklaman bu mu ?'' diye sordum. ''Şimdilik.''diye karşılık verdi.
''Şimdilik mi ? Devamını ne zaman öğreneceğim ? Öldüğüm de mi ?''dedim sesim yükselmişti.Biraz bekledim ve cevap vermediğinde artık kayışlar kopmuştu.Bu kadarı yeterdi.Göğsünü ittim ama geriye doğru hafifçe sallanmak dışında kıpırdamadı bile.Göğsünü,ellerim acımaya başlayana denk yumrukladım.''Bitti mi ?'' diye sordu. ''Hayır !'' onu yumruklamaya devam ediyordum.
Hızla koltuktan kalktım ve kapıyı gözüme kestirip harekete geçtim.Harry beni havada yakaladı ve yeniden koltuğa oturttu.Bunu yapmasının sersemliğiyle daha ne olduğunu anlayamadan sırtım koltuğun minderleriyle buluştu.Bileklerimi başımın üstünde tutup yatağa yapıştırdı.
''Benden kaçamazsın.''dedi yüzünde karanlık bir öfke vardı.Kaçmaya çalışmam onu neden öfkelendirdi ki ? Buna alışık olması gerekir. Dizimi kaldırdım ve kaburgalarına bir tekme indirdim.''Kalk üstümden !'' Bacaklarını iki yana açıp üzerime oturdu.Bacaklarımı etkisiz hale getirmişti.Kollarımıda tutuyordu. ''Üstümden kalk yoksa çığlık atarım !''dedim.Sesini biraz yükselterek ''Zaten atıyorsun.''dedi.
İkimizde bir süre sessiz kaldık ve derin nefesler alarak birbirimize baktık. Harry ağırlığını biraz olsun kaldırıp ''Eğer seni bırakırsam,beni dinleyecek misin ?'' diye sordu.Aslında ona soru sorarak,bu konuyu açan bendim ama artık cevaplardan korkuyordum.''Kaçarsam ?'' diye sordum.
''Seni yakalarım ama gereksiz yere olay çıkmış olur.''dedi.Haklıydı.Yavaşça bileklerimi bıraktı ve üstümden kalktı.Hızlı hızlı nefes alıp vererek bir süre olduğum yerde yattım.Sonra dirseklerimin üstünde doğruldum.Ağlamamaya çalışarak ''Gerçeği bilmek istiyorum.''dedim.''Beni neden öldürmek istiyorsun ? En başından beri amacın bu buydu ? ''
Harry'nin çenesinde bir kas seğirdi.''Evet.'' Gözümden düşen bir damla yaşı hızla elimle sildim.''Zayn'in söylediği gibi değil mi ? İlk önce sana güven duymamamı sağlayacaktın.Beni teselli etmende o yüzdendi.''dedim.''Tanrım ! İlk başta Zayn'e inanmamıştım.'' diye homurdandım sinirle.Şu an korkmam ve deliye dönmem gerekirdi.Kaçmak için gücümün yettiği her yolu denemem.Ama ben beni öldürmek isteyen birine inanmamakta direniyordum. ''Öfkelisin.''dedi Harry.
''Öfkeliyim !'' dedim yüksek sesle.Sonra en sakin ses tonumla konuştum.''Gerçekler Harry.Söyle bana.''dedim.Elleri boynumdan yukarı kaydı.Dudaklarını dudaklarıma örttü.Elleri omuzlarıma indi ve kollarımdan aşağı kaydı.Ellerini belimde durdurdu.İçimde ürpertinin yanı sıra zevk duygusu da olunca öpücüğünden etkilendiğim için kendimi tekmelemek istedim.Öpücüğümüzü derinleştirmek için beni kendine çekmeye çalışınca dudağını ısırdım.Geri çekildiğinde bana şaşkınca bakıyordu.Bense hala kızgındım.
Zihnimde sesini duydum. 'Rahatla,bana güven.'
''Aman Tanrım ! Yine aynı Şeyi yaptın.Zihnime konuştun. '' Daha önceden duyduğum vampir hikayelerini anımsadım.İnsanların zihinlerini kontrol edip,istediklerini yaptırabiliyorlardı ya da istedikleri şeyleri görmemizi sağlayabiliyorlardı '' Zihnime konuşmaktan fazlasını yapabilirsin değil mi ? Mesela bana o hayalleri göstermek gibi.'' dedim.
İnkar etmedi.
''Black Bar'dan çıktığımızda gördüğüm o karaltılar,kırmızı gözlerin...rüyalarım..''diye mırıldandım.''Bunları nasıl yaptığını bilmek istiyorum !''
Harry'nin yüzü ifadesizdi. '' Evet.Zihnine görüntü koyabilir ve rüya görmeni sağlayabilirim.Aynı zamanda dediklerimi yapmanı da sağlayabilirim ama tüm bunlar sende olmuyor.''dediğinde kaşlarımı çattım.
Gözlerini gözlerime odakladı ve '' O gece..karşılaştığımız o gece evime gidiyordum.Ama sonra bir koku duydum.Kokuyu takip ettiğimde karşıma sen çıktın yanlız başına yürüyordun.Koku kanının kokusuydu. O an seni öldürmeyi diledim.Seni takip ettim.Büfeden çıktığında çok dalgındın ve hatırlarsan sana neden dalgın olduğunu sormuştum.Bana cevap vermen gerekirdi.Ama sen beni tersledin.Yani vampir gücümden etkilenmedin. Kanının kokusu beni etkilemişti ayrıca vampir gücünden etkilenmemen de dikkatimi çekti.Benim ..bir gelenek gibi bir şeyim var.Sakın nedenini sorma.O gece seni araştırdım,her şeyini öğrendim ve seninle aynı okula kayıt oldum.''dedi biraz duraksadı ve devam etti.
''Seni delirdiğine ikna ettiğim o gece.Yani evine birisinin girdiğini sadığın gece seni öldürücektim ama yapamadım.Yapmadım.Onun yerine seni teselli ettim.Daha sonra markette birinin olduğunu düşünmeni sağladım.Seni orada öldürecektim ama yine yapamadım.Son olarak seni parti bittikten sonra her şeyi açıklayarak öldürücektim ama ben seni öldürmek yerine öptüm.Evet seni öldürmek istiyordum ama sonradan fikrim değişti.Fikrimi sen değiştirdin Alice.''
Derin bir nefes aldım.''Seni anlamıyorum.Sürekli çok farklı ve değişken davranıyordun..-.''sözümü kesti ve''Çünkü duygularımı kontrol etmeye çalışıyordum.Tanrım ! Ben bir Vampirim Alice. Ben bir canavarım. Sadece öldürürüm. Benim dünyamda aşka yer yok.'' dedi sert bir şekilde.Sonra ekledi. ''Benim dünyamda aşk olamaz...''
......................................................................
Merhaba ! Yeni bölüm !! :D
Bölümü öğlen yayınlayacaktım ama bir aksilik oldu bu yüzden akşam yayınlamak zorunda kaldım.
Bir daha ki bölümde Alice yeni şeyler öğrenicek ;)
Umarım hikaye sıkmıyordur.Lütfen görüşlerinizi bildirin ve oy verin :) Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯♥ Dark -Harry Styles-
Fanfiction''Bak ondan uzak durmalısın.''dedi Zayn.''Ama neden ?''diye karşılık verdim. ''Çünkü o bir psikopat.Sürekli kurbanlar seçiyor ve sen onun yeni kurbanısın.''dedi.Sonra sıkıntıyla bir nefes verdi. ''Önce seni seçecek,sözleriyle savunmasız bırakacak,pl...