BAB 11

8.3K 48 10
                                    

Aku hanya terpaku apabila Encik Harzymeen memberitahu yang dia mempunyai satu tugasan baru untukku. Kata-katanya itu membuatkan aku benar-benar dalam keadaan ketakutan. Semestinya tugasan yang bakal diberikannya kepadaku itu lebih teruk dari yang sekarang.

Harzymeen : Aku ada satu tugasan baru untuk kau ni. Kau wajib buat apa yang aku suruh. Kalau kau tak nak buat, esok kau jangan menyesal kalau gambar telanjang kau tersebar satu Malaysia.

Raihan : Sob... sob... sampai hati Boss nak malukan saya walaupun saya dah buat macam-macam untuk Boss. Sob... sob... Tak cukup lagi ke semua yang saya dah lakukan sebelum ni. Takpelah, saya ikut je arahan. Saya ni kan cuma haiwan peliharaan Boss je. Betul tak? Sob... sob...

Harzymeen : Kau ni cakap banyaklah. Aku tak suka nak dengar kisah sedih kau tu. Banyak sangat drama. Sekarang ini aku nak tanya kau. Kau nak ikut cakap aku atau tak?

Encik Harzymeen menjerkahku dengan suara lantang. Aku terkejut sehingga terdiam namun tangisanku semakin menderas. Aku menganggukkan kepalaku untuk menunjukkan yang aku ni akur akan segala arahannya.

Harzymeen : Woiii anjing betina. Kalau ikut marah aku ni. Nak jer aku sebar semua video dan gambar kau. Kau tahu tak. Sekarang ni aku ada video kau lebih dari sepuluh. Tu belum lagi kira segala gambar-gambar kau. Sekarang ni kau ikut je semua arahan aku kalau kau tak nak malukan airmuka keluarga kau. Nasib baik aku ni masih ada belas kasihan.

Raihan : Sob... sob... maafkan saya Boss. Saya janji takkan ulangi lagi. Saya ni memang jenis perempuan yang tak sedar diri. Jenis tak berterima kasih. Sob... sob...

Harzymeen : Hmmm... sedar pun diri kau tur. Sekarang ni aku nak kau bayangkan yang kau tu seekor anjing betina yang lapar seks. Aku nak kau berjalan macam seekor anjing dalam bilik kau tu hahaha...

Dengan linangan airmata dan tangisan yang semakin menderas. Aku berjalan menggunakan 2 kaki dan 2 tangan seperti seekor anjing. Aku berjalan-jalan di dalam bilikku.

Harzymeen : Hahaha... Hmmm... anjing kenalah ada ekor kan. Kau nampak tak penyapu bulu ayam yang kau sangkut kat dalam bilik tur. Hehehe. Aku nak kau jolok penyapu tu dalam lubang jub*r kau. Aku nak kau jolok sedalam mungkin. Baru penyapu tu tak terjatuh.

Aku patuh akan arahannya. Aku mengambil penyapu bulu ayam lalu menjoloknya ke dalam lubang dub*rku. Aku mengaduh kesakitan kerana rasa sakit yang teramat semasa batang penyapu itu memasuki liang lubang dub*rku. Batang penyapu itu kumasukkan hampir sejengkal ke dalam.

Harzymeen : Bagus... macam inilah yang aku mahu. Anjing betina kenalah patuh arahan ketua dia. Hehehe... Sekarang ni aku nak kau berak pulak.

Aku amat terkejut akan arahannya itu. Permintaannya itu agak melampau. Aku menggelengkan kepala dan cuba untuk bersuara, namun aku telah diherdik.

Harzymeen : Woiii anjing betina. Anjing mana boleh nak bercakap. Kalau kau tak boleh nak berak, tak mengapa. Aku tak paksa kau. Tapi sekarang ni aku nak kau kencing macam anjing dalam bilik kau tu. Aku tak peduli kau boleh kencing atau tak. Aku nak kau kencing jugak sekarang hahaha...

Aku menangis teresak-esak mengenangkan nasibku kini, airmata yang berguguran telah membasahi lantai bilikku. Betapa hina dan rendahnya maruahku, lebih hina dari seekor binatang. Dalam keadaan aku berdiri seperti seekor anjing, aku mengangkat kaki kiriku ke udara. Aku cuba juga untuk membuang air kecil. Setelah beberapa minit aku meneran dan mencuba, akhirnya terkeluar juga sedikit air jernih itu. Air jernih itu telah mengotori lantai bilikku. Esak tangisku semakin menjadi-jadi.

Harzymeen : Adoiii... bingit betul telinga aku ni dengar kau menangis. Naik stress dah aku ni. Untuk malam ni, aku stop setakat ni dulu. Woiii anjing. Esok mungkin aku nak lebih lagi dari kau. Jangan pulak kau nak melarikan diri dari aku. Ingat tur...

Setulus Kasihmu Si ManggisOnde as histórias ganham vida. Descobre agora