It is not your conversation
That keeps me entertained
But rather the way you look at me
That makes me feel sustained🌸🌸🌸🌸
"You ni kenapa eh susah sangat nak terima I? I ni tak handsome ke?" tanya Alex dengan nada tidak puas hati kepada Jennie yang sedang menyiram pokok bunga dimansion itu.
"Eh saya bukan taknak terima tuan Alexlah. Cuma saya tak bersedia lagi." jawab Jennie yang baru menutup pili paip itu.
"Apa yang you tak bersedianya. I bukannya tak kaya sampai kalau you kahwin dengan I kita duduk bawah jambatan." omel Alex tidak puas hati lagi. Banyak kali sudah dia mengajak Jennie untuk berkahwin dengannya. Tapi selalu ditolak oleh Jennie.
Disebabkan selalu diejek oleh Bosses yang lain kerana Jennie selalu menolaknya kini Alex mengajak Jennie lagi buat sekian kalinya. Dia akan buktikan yang Jennie akan menerima lamarannya.
"Bukan macam tulah tuan." kata Jennie geram. 'Aku tahulah kau tu kaya tapi disebabkan kau kayalah kau tukar-tukar perempuan macam kau tukar spender kau setiap hari!' omel Jennie dalam hati.
"Kalau bukan macam tu macam mana." desak Alex lagi membuatkan Jennie mengeluh kecil.
"Saya ni kalau boleh nak ada suami yang setia dan tak kaki perempuan. Tuan Alex tak ada ciri-ciri macam tu. Sebab tu lah saya tak boleh nak terima tuan Alex sebagai suami saya." terang Jennie bercampur dengan perlian disitu. Sengaja dia berkata begitu.
"Dah you yang tak nak dekat I. You ingat I ni apa. I ni lelaki Jennie. Lelaki macam I ni memang kena lepaskan bakal anak-anak I ni setiap hari. Cuba kalau you kahwin dengan I memang dekat you je lah tempat I lepaskan bakal anak-anak kita ni. Haish." terang Alex yang memberi alasan yang dia tidak boleh jika tidak melepaskan hormon testosteronnya setiap hari.
Muka Jennie berubah riak. Malu mungkin dengan Alex yang bicara selamba dengannya perihal atas ranjang itu.
"See you dah blushing pulak. I tahu you nak kahwin dengan I kan cuma you malu-malu. I tahu semua perempuan dekat luar sana termasuk you memang nak sangat I punya service on bed. Sebab I tahu I memang hebat bab-bab bermain dekat atas katil ni." Selamba lagi Alex berkata tentang isu memalukan itu sehinggakan nama Jennie sekali terjebak dalam listnya. Sempat dia memuji dirinya yang hebat di ranjang itu.
"Ish apa tuan merepek ni. Saya tak inginlah nak buat semua tu dengan tuan. Tuan jangan nak perasan tau." kata Jennie ingin menutup malunya itu. Lelaki memang macam ni ke!
"I tak kesahlah you nak cakap I ni perasan ke apa ke yang penting apa yang I cakap semua tu hakikat. You belum cuba belum tahulah." kata Alex lagi seakan ingin memberi tawaran kepada Jennie untuk bersamanya di atas katil.
"Saya memang taknak cuba langsunglah tuan." Jennie semakin geram dengan Alex yang semakin membiru dengannya itu. 'Nasib aku lah dapat tuan mereng macam ni haih.' omel Jennie perlahan.
"You jangan risaulah Jennie. I ni tak ada HIV ke AIDs ke. I selamat tau. Setiap kali I main dengan pelacur kelas atasan tu I takkan lupa nak guna condom semua tu." Jelas Alex lagi. Jennie tidak mahu mendengar semua ayat kotor Alex itu!
"But kalau I main dengan you I tak gunalah. Alang-alang kita buat babies kita sekalikan. Amacam you nak tak?" tawar Alex lalu tersenyum kambing.
Membulat mata Jennie mendengar ayat yang keluar daripada mulut Alex itu.
"Tuan tolonglah jangan nak membiru dengan saya. Sekali lagi tuan cakap macam tu dekat saya. Sumpah tuan saya tak terima tuan sampai bila-bila." ugut Jennie yang sudah tidak tahan melayan otak biru Alex itu.
YOU ARE READING
Mr. Zayyan Saya Punya!! [ON GOING]
Romance1 in Dangerous [19/11/2019] BOOKONE || ROMANCE . . Hidupku berubah apabila ayah kandungku sendiri telah menjualku kepada mafia terkenal diseluruh negara. Kerana dia hidupku jadi musnah Kerana dia juga aku benci pada diri sendiri Ya semua dia. Tapi...