>50<

339 39 124
                                    

Special tags 🌸 : frogji Aisyaholaa taeratur Jung-kook_ie -trqskth taeces

sediakan mental anda ya anak2. Chapter kalini Yaerin mula menimbulkan kekecohan

Selamat membaca! Jangan lupa sedekah vote dan komen yang banyak!

🌸🌸🌸🌸

-Autho pov-

-Dua bulan kemudian-

Taehyung sejak kebelakangan ni kerap balik lambat. Ni semua pun disebabkan kerja dia yang makin bertimbun bila dia dah buat keputusan masa kandungan Haera cecah 8 bulan dia nak amik cuti untuk menjaga isterinya dan juga dalam pantang. 

Haera pula fikirannya agak serabut bila setiap hari dia diterima mesej berbau ugutan dari unknow number. Perasaannya mula takut tapi dia sedaya upaya tebis. 

Dia tak bagi tahu Taehyung pun mengenai mesej ugutan tu. Disebabkan kesibukkan Taehyung dan bad timing. Yang tahu pun cuma Yoongi dan Jimin. Tu pun Yoongi masih lagi siasat pemilik nombor tersebut. 

Taehyung memakirkan keretanya setiba saja dia di rumah. Pintu rumah dikuaknya. Dia berjalan ke arah ruang tamu. 

Kaca tv yang tidak menyiarkan apa-apa rancangan dia tutup. Mata dia beralih pula pada isteri dia yang tertidur lena disofa. 

Dia melutut disebelah isterinya. Perut kempis isteri dia usap. 

"Anak papa dah tidur ke ni. Papa minta maaf tak luangkan masa dengan kamu dengan mama. Mianhae." kata Taehyung dan mencium perut Haera. 

"Awak baru balik ke Tae?" terkejut Taehyung dibuatnya. Disangkakan si isteri tidur rupanya dia sudah tersedar bila Taehyung mengusap perut dia. 

"Terjaga ke. Mian." kata Taehyung. Dia mengusap pipi Haera. Haera sekadar menggeleng. 

"Kenapa tidur dekat sini. Saya dah cakapkan jangan tunggu saya balik. Nanti awak sakit macam mana? saya dah tak nak tengok awak sakit-sakit lagi." bebel Taehyung. Haera tersenyum. Rindu nak dengar bebelan dari sang suami. 

"Hee sorrylah. Saya bukannya sengaja. Saya tertidur dekat sini." katanya agak lemah. Taehyung memandang muka penat isterinya. 

"Buat apa je ni. Penat sangat muka ni. Awak buat kerja rumah ke. Saya cakap jangan buat kan." bebelnya lagi. Haera tersenyum. Mata kuyunya memandang muka garang dan risau Taehyung. 

"Mana ada lah. Anak awak ni meragam. Penat saya ulang-alik dari tandas disebabkan muntah. Lepastu pening sikit." kata Haera. Taehyung mengusap pipi isteri dia. 

"Halahaii..siannya isteri Taetae ni. Nakal anak kita ni ek. Saya rasa baby boy lah." kata Taehyung. Haera tergelak. 

"Jom masuk bilik." kata Taehyung dan mendukung tubuh isterinya. 

🌸🌸🌸🌸

Lepas ja Taehyung siap membersihkan diri. Dia memandang isterinya yang sudah lena tidur dikatil. 

Taehyung mencapai handphonenya. Contact seseorang dia tekan. Dia tekapkan handphone ditelinga dia. 

"Hello Tae? kenapa call tengah-tengah malam ni." 

✔ - Mr. Protect - KTH Where stories live. Discover now