.S.P. 1

419 34 75
                                    

special tags 💚: frogji Aisyaholaa taeratur -trqskth sweetpea4__ taeces

Special chapter yang seperti dijanjikan

Enjoy your day!

Jangan lupa comment okay!

💚💚💚

- Autho pov-
-8 tahun kemudian-


Kehidupan mereka semua bertambah bahagia dengan karenah anak mereka Kim Ryuntae. Tiada lagi orang ketiga yang menganggu hubungan romantis mereka.

Haera sudah pun bekerja semula di syarikat pakaian milik nya. Taehyung pula makin sibuk menguruskan syarikat perniagaannya. Tapi mereka berdua tidak lupa akan tanggungjawab mereka terhadap anaknya.

Kim Ryuntae pula mewarisi kepandaian dan ke savage an milik Haera. Ramai yeoja tertarik dengan kehenseman dia. Tapi Ryun tak layan semua tu. Jadilah seprti Ryuntae.

Jungkook dan Chaerin dikurniakan dua cahaya mata. Anak sulung mereka yang bernama Jeon Jaerin berusia 7 tahun. Anak lelaki mereka yang bernama Jeon Junghyun yang berumur 3 tahun. Hebatkan Jungkook.

Yaerin dengan Seokjin pula dikurniakan 3 orang anak. Anak pertama mereka yang sebaya dengan Ryuntae, Kim Yaejin. Kim Yaejin bersekolah sama dengan Kim Ryuntae. Macam-macam aduan yang Yaejin mengadu pada Haera mengenai Ryuntae. Mereka berdua kalau tak gaduh tak sah. Sama saja perangai dengan mak mereka.

Anak kedua mereka Kim Sohyun yang berumur 6 tahun. Dan anak bongsu mereka Kim Yohyun yang berumur 2 tahun. Kehidupan mereka agak huru hara sebenarnya.

Bagi pasangan Yaeran dan Namjoon. Anak lelaki sulung mereka diberikan nama Kim Namkyung yang sebaya dengan anak Jungkook, Jeon Jaerin. Dan yang masih lagi didalam perut Yaeran. 4 bulan usia kandungannya.

Jimin dan Jisoo dikurniakan seorang anak lelaki yang berumur setahun. Park Jaehwa.

Bagi Hobi pula. Dia baru saja menjalinkan hubungan pertunangan dengan Shin Myunghee pada tahun lepas. Hubungan mereka agak unik kerana Myunghee yang datang mengorat Hoseok bila terpana dengan kehenseman dia.

Yoongi pula. Hurmm dia masih single. Dia agak sibuk dengan kerja dia sampai tak sempat nak kenal dengan mana-mana perempuan. Jadi sesiapa yang berminat dengan Yoongi ni sila drop your name here. Minggu depan nikah.

Abe Yoongi tunggu.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
✔ - Mr. Protect - KTH Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang