>55<

376 36 56
                                    

Special tags 💙: frogji Aisyaholaa taeratur gtae_02 Jung-kook_ie

Seperti yang dijanjikan

Sebelum baca chapter ni baca chapter lepas ya kalau tak nak keliru

votement sangat perlukan

💙💙💙💙


-Autho pov-

3 hari sudah berlalu, Haera masih lagi hilang. Yoongi dengan Jimin masih lagi dalam penyiasatan mereka. Mereka agak kusut disebabkan kekurangan bukti dan plan yang licik dari Shie Tan. Ternyata Shie Tan agak licik dari yang mereka sangkakan.

"Hyung. Tae risau. 3 hari dah tiada berita pasal Haera hyung. Tae risau dengan keadaan dia yang tengah sarat tu hyung. Dia pada bila-bila masa je boleh bersalin. Hati Tae dari tadi tak sedap. Tae rasa dia akan bersalin harini hyung. Tae nak ada disisi dia hyung. Tae dah janji dengan dia. Dengan keadaan jantung dia lagi hyung. Ya tuhan.. Tae tak boleh duduk macam ni hyung." kata Taehyung.

Dia meramas wajahnya kasar. Penampilan dia sekrang ni boleh dikatakan serabut macam orang tak mandi. Yerla bini hilangkan takkan nak lawa-lawa.

"Tae jangan macam ni. Apa-apa pun kita kena tunggu dari Yoongi dengan Jimin. Buat masa sekarang ni. Apa yang kita boleh buat berdoa agar Haera selamat okay. If dia bersalin harini pun yakin dia boleh buat. Dia seorang perempuan yang kuat. Hyung tak pernah nampak dia lemah Tae." kata Jin. Dia memeluk bahu adiknya.

Seokjin mengusap kepala Taehyung. Taehyung menangis. Dia menutup mukanya. Sungguh dia lemah sekarang ni. Hatinya tak tenang. Kalau boleh dia nak cari isteri dia tu sendiri. Tapi Yoongi dengan Jimin awal-awal dah menghalang.

Jungkook meraup wajahnya. Chaerin cuba menenangkan suaminya. Dia mengusap lembut tangan suaminya.

"Kook.." panggilnya. Jungkook menepis lembut tangan isterinya. Dia tersenyum tawar pada Chaerin.

"Kook nak keluar kejap." kata dia dan terus mengambil kunci keretanya. Chaerin menghantar pemergian suaminya dengan ekoran mata.

Hatinya sedikit tersentak dengan kelakuan Jungkook tapi dia tolak ketepi perasaannya. Dia faham akan keadaan Jungkook saat ni. Siapa je tak risau dan seddih bila orang yang kita sayang hilang kan.

Dia tersenyum nipis.

Yaeran mengusap bahu Chaerin.

"Jangan ambil hati dengan Jungkook. Tau lah kan dia macam mana bila berkaitan dengan kembarnya." kata Yaeran. Chaerin tersenyum.

"Gwenchana Chae faham. Tau sangat perangai dia macam mana. Tak apa Yaeran unnie." kata dia. Yaeran memeluk bahunya.

"Sayang mana awak ni. Saya rindukan awak. Saya rindukan anak kita. Saya nak ada dengan awak masa anak kita lahir. Kenapa saya selalu gagal nak lindungi awak.Saya minta maaf sayang. Mianhae."

💙💙💙💙

"Aku cakap lepaskan! tolonglah! lepaslah!" jerit Haera. Dia memandang Shie Tan tajam setajam pisau yang baru diasah.

Kalau tak disebabkan keadaan dia yang berbadan dua. Dah lama rasanya dia bunuh yeoja didepan dia ni. Biar mampus dari menyusahkan orang.

"Jeritlah sekuat yang boleh. Takkan ada orang yang dapat dengar suara kau." kata Shie Tan sinis. Dia mengusap perut Haera.

✔ - Mr. Protect - KTH जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें