Bab 2

34.2K 130 0
                                    

Bab 2: View Cikgu Nizam

Cikgu Nizam menulis sesuatu di papan putih namun murid-murid tingkatan 5 nya tidak tertarik dengan apa Yang ditulis sebaliknya punggung tonggek Cikgu Nizam Yang menjadi perhatian. Namun oleh kerana Cikgu Nizam ni seorang guru disiplin yang tegas tiada anak muridnya berani melakukan perkara-perkara yang pelik. "Salin semua ni Dalam buku latihan Dan pastikan latihan awak siap. Esok hantar boleh, soal Cikgu Nizam kepada murid-muridnya. Baik, Cikgu, semua murid-muridnya menjawab serentak. Ini berbeza dengan Armin . Armin tidak berminat dengan apa yang diajar oleh Cikgu Nizam namun oleh kerana layanan Cikgu Nizam amat baik kepadanya dia akur untuk berada Dalam kelas dan belajar Mata pelajaran yang tidak disukainya matematik. Armin pun tidak pasti kenapa Cikgu Nizam amat baik kepadanya walaupun Banyak masalah Yang sering ditimbulkan oleh Armin. Dari hisap rokok, mencuri hingga meraba murid perempuan. Tapi semua yang dilakukan dapat dikawal dan dipertahankan oleh Cikgu Nizam. Cikgu Nizam juga Sudah memberi kata dua kepada Armin sekiranya masih tidak berubah dia sendiri Akan membuang Armin Dari sekolah.

Nizam Ada sebab kenapa dia sayangkan Armin. Wajah Dan tubuh Armin saling tak tumpah seperti bekas bfnya. Ye Nizam adalah biseksual. Namun dia lebih prefer lelaki berbanding perempuan. Dulu pelirnya Masih lagi mampu keras ketika dia sekolah selepas dia mengenali dunia Plu ketika zaman universiti Dan dijolok oleh kekasih berbangsa iban berkali-kali terus prostatnya injured dan pelirnya tidak lagi mampu keras. Nizam datang ke arah Armin yang lena di atas mejanya. Armin, bangun sampai bila kau nak tidur ni. Kalau nak tidur baik x payah datang sekolah. Armin membuka matanya dan memandang cikgu nizam dengan perasaan geram. Kalau cikgu yang lain kejut mau dia bagi penumbuk sedas oleh kerana guru yang mengejutkannya cikgu nizam dia hanya mendengus. Armin memandang lenggok punggung cikgu nizam yang kembali ke papan putih dihadapan. Bila lah aku dapat baham lubang jubo cikgu nizam ni. Dia sedar cikgu nizam pun seakan berminat dengannya. Cuma tunggu aku je ambik langkah lebih jauh dan berani untuk rumble cikgu nizam atas katil. Armin pasang strategi untuk belajar tuisyen dengan cikgu nizam. Esok aku nak jumpa dia minta maaf pasal hal tadi dan mahu belajar tuisyen dengannya.

Keesokan harinya Waktu persekolahan tamat Armin berjumpa dengan cikgu nizam. "Assalammualaikum cikgu, armin menegur". Waalaikummussalam ye armin ada apa ye. Cikgu, saya nak minta maaf tidur kat kelas cikgu semalam. Oh takpe min, nizam senyum menjawab. Cikgu, hari sabtu cikgu free ke kalau saya nak datang rumah cikgu belajar matematik boleh ke, tanya Armin dengan penuh harapan. Saya free esok, boleh je armin. Datangla pukul 9 pagi ok. Saya nak balik dah ni jumpa esok. Terima kasih cikgu, esok saya datang. Armin berlalu dengan senyum lebar sambil mengusap konek 6.5 incinya. Balik dari rumah dia melihat ayahnyq cikgu Ali tengah bersiap nak ke masjid. Cepat pergi mandi ikut aku pergi masjid. Armin malaslah ayah. Ayah pergilah dulu kjp lagi saya pergi naik motor. Engko ni macam2 alasan kau buat. Armin mengeluarkan barang yang dibelinya iaitu liquid perangsang seks. Orang lain guna untuk main perempuan aku nak try guna utk cikgu nizam idaman aku. Armin gelak dalam hati. Dia mengeluarkan phone dari dalam laci dan berusaha memindahkan semua pic dan video dalam memori hpnya ke laptop yang dibeli oleh ayahnya. Dia mengosongkan memori kerana esok ada aktiviti yang dia mahu lakukan dengan cikgu nizam. Batangnya tegang tanpa disentuh ikutkan hati dia mahu melancap tetapi memandangkan esok ada mangsa dia simpan air dalam kantung kerana dia mahu menghamburkan air maninya ke dalam mulut cikgu nizam.

Bersambung....

SkandalOnde histórias criam vida. Descubra agora