Bab 6

34.7K 132 0
                                    

Bab 6: Berselingkuh di hotel

Usai sekolah Nafisah lekas mandi. Suaminya masih belum balik sekolah. Nafisah tersenyum bila teringat adegan tadi. Hanya beberapa minit dia mengulum batang pelir Ali. Kalau ikutkan mahu sahaja dia tonggeng biar Ali merodok pukinya yang dah basah lencun tadi. Tapi dia takut kantoi plak nanti dengan cikgu-cikgu lain dan pelajar. Suaminya sudah pun pulang dan sedang bersiap pergi ke masjid.

Nisa: Bang, hari ni sayang ada perkhemahan kat kem permata di Melaka bawak budak 3 hari 2 malam.

Nizam: Ye ke, ok hati2 bawak kereta nanti ada apa2 mesej abang.

Beginilah nizam dia tak pernah bertanya dengan lanjut tentang aktiviti isterinya. Dia percaya isterinya tidak akan melakukan perkara yang bukan-bukan namun jika berlaku Nizam tidak akan terburu-buru kerana dia sedar kelemahannya sebagai seorang lelaki yang gagal memuaskan nafsu sang isteri.

Nizam: abang pergi masjid dulu.

Nafisah: jangan lupa bawak kunci rumah bang. Saya kejap lagi bertolak.

Nizam: ok sayang, hati2

Nafisa mencium tangan suaminya dan lantas suaminya mencium pipi Nafisah. Pipi yang kejap lagi akan digomol oleh orang lain. Nafisa membalas mesej Ali yang dia bersetuju untuk pergi Port Dickson dengan Ali selama 3 hari 2 malam. Ali yang membaca mesej tersebut teruja dan bersiap sedia dengan kopi songkok yang akan dibancuh untuk menutuh puki Nafisa yang percuma sahaja yang diperoleh. Tak payah bayar-bayar siap pakej pancut dalam lagi dan Ali yakin dia juga pasti dapat tujah jubo Nafisa yang menjadi idamannya nanti.

Kereta meluncur laju ke Port Dickson kedengaran hilai gelak ketawa sepasang pasangan yang bertitle suami dan isteri orang bakal menikmati hubungan intim mereka kejap lagi. Ali sudah tidak sabar-sabar batang pelirnya yang dari tadi stim perlu dikeluarkan dengan bebas untuk dinikmati oleh mulut Nafisah.

Ali: Sayang, hisap konek abang please... dari tadi keras tengok sayang

Nafisah: Abang ni nakal, asyik stim je bila dengan sayang.

Ali: Abang bukan nizam batang dah mati. Batang abang sihat nak kerjakan puki nafisah kejap lagi.

Nafisah memegang batang pelir Ali dan mengocoknya.

Nafisah: Besarnya batang abang..

Ali: Nafisah suka?

Nafisah: senyum lalu mengocok batang pelir milik Ali.

Ali: sayang hisaplah!

Nafisah: mengocok perlahan batang Ali lalu mengulum batang tersebut tetapi separuh sahaja yang masuk... cup..cup..cup. Nafisah menjilat air mazi yang meleleh keluar lalu memainkan lidahnya di lubang kencing Ali. Ali merengek kesedapan. Nafisah turut menjilat kedua-dua telur Ali dan mengulumnya dan menambahkan rasa sensasi kepada Ali.

Di hotel 4 bintang ini menyaksikan pasangan bukan suami isteri sedang hangat melayan kehendak batin masing-masing. Batang Ali bebas keluar masuk di lubang puki milik cikgu Nizam. Kedua-dua tetek ranum milik Nafisah juga diserang bertubi-tubi oleh Ali. Arghh... arghhh..arghhh rengekan demi rengekan kedengaran bersahut-sahutan. Ali tidak peduli dah jiran-jiran bilik yang berdekatan. Mereka bukan tahu pun perempuan yang sedang difuck olehnya bukan isterinya. Pelbagai skill yang tidak pernah dipraktikkan dengan isterinya yang konservatif betul-betul digunakan sebaik mungkin bersama dengan Nafisah. Batang pelir bebas menerobos masuk sampai ke pangkal batang pelir Ali. Nafisah benar-benar menikmati hubungan seksnya bersama dengan Ali. Puas dengan face fuck tubuh mungil Nafisah diterbalikkan untuk aksi yang lebih ganas. Posisi doggy akan memastikan batang pelir Ali akan pergi jauh lebih dalam.

SkandalWhere stories live. Discover now