Bab 4

25.1K 101 0
                                    

Bab 4: Hamba seks Armin

Erghh... erghhh... jam dah pukul 3. Ni dah masuk round ketiga Armin menjolok lubang cikgu nizam. Kesan ubat perangsang dah semakin habis. Tapi oleh kerana maruah kelakiannya dah jatuh ke tangan anak muda remaja yang baru berusia 17 tahun nizam terpaksa akur melayan nafsu seks armin sebaik mungkin. Barangkali nizam risau gambar dan videonya akan disebarkan oleh armin. Armin baring dan menyuruh nizam duduk di atas batangnya. Melalui posisi ni batang armin akan maju ke dalam lubang nizam dengan lebih dalam juga pada masa armin dapat meramas pipi jubo nizam yang digeramnya itu. Sedap sayang?, armin bertanya... erghh erghhh hanya erangan yang mampu dibalas. Armin melajukan tikaman ke lubang jubo nizam yang kemerahan dihentam 3 round. Dari jam 10 hingga 3 petang air mani nizam meleleh tanpa disentuh. Armin memegang konek cikgunya. Aku fuck kau 5 jam. X bangun-bangun pun konek kau ni. Baik potong je konek kau ni bg anjing makan. Kalau la budak2 dengan cikgu2 tau yang kau ni mati pucuk mesti seronok kan. Armin, please tolong. Rahsiakan benda ni kat semua orang, please armin. Cikgu sanggup buat apa sahaja utk kau min. Betul kau sanggup buat apa sahaja utk aku, Soal Armin. Betul min, cikgu sanggup buat apa sahaja untuk kau. Ok dengar apa yang aku cakap aku takkan ulang lagi apa yang aku cakap ni. Armin mengeluarkan hpnya dan merakam. Nizam cuba untuk menutup muka dari dirakam. Kalau kau tutup muka aku akan sebarkan semua benda-benda ni kat sekolah. Ok min ok, nizam mengalah. Ok sekarang bgtau nama kau, cikgu sekolah mana, kau tengah buat apa sekarang dan segala-galanya yang aku bgtau dari pagi tadi sampai sekarang. Armin mula merakam. Kau jangan nak malu-malu, buat macam biasa. " hello nama aku nizam suami orang tapi takde anak. Umur 42. Kerja sebagai cikgu di Smk .... . Sekarang kau tengah buat apa? Soal armin. Aku sekarang tengah di fuck oleh student aku armin umur 17 tahun. Video di fokuskan di bawah yang mana nizam sedang melonjak ke atas kelihatan lubang jubonya penuh menerima batang 6 inci lebih anak muridnya. Sedap x batang aku, sedap bang. Armin memfokuskan kamera ke mukanya dan tersengih bangga "daddy umur 42 sedang buat live fuck dengan aku di rumahnya. Kamera kembali difokuskan ke arah nizam. Ko pegang hp ni. Nizam memegang hp armin dengan berhati-hati dan memfokuskan ke arah armin yang sedap sedap membalun lubang jubonya. Aku nak pancut dah ni. Ko selfie video aku nak pancut kat mulut kau. Kalu x nampak gambar pancut nnt aku sebar video ni kat kawan kawan aku. Jangan telan dulu tunjuk kat kamera air aku baru kau telan. Nizam mengambil video dengan kamera depan yang menyaksikan kedua2 tangan armin memegang kepalanya dan menghentak ke dalam mulut batangnya. Armin meletakkan batangnya ke bibir nizam lalu memancut 2-3 das lagi air mani nikmat. Nizam menunjukkan air mani armin di dalam mulutnya sebelum menelannya. Sedap sayang air abang? Sedap bang. Nak lagi tak. Nak bang.

Ok nizam. Ni ada beberapa perkara yang aku nak cakap ko kena ingat sekarang nasib ko dalam tangan aku. Jika kau bgtau polis aku akan sebarkan video ni kat group wassup kelas 5k. Kau faham? Faham bang, nizam akur dia terpaksa melakukan segala-galanya untuk armin sekarang.

Kau sekarang ni sex slave aku. Ko adalah hamba seks aku. Bila2 masa aku nak ko kena layan aku kat sekolah pun kalau time tu aku horny nak jubo kau. Kau kena layan aku. Faham! Nizam angguk lemah. Kalau kau faham bagus. Kemut lagi jubo kau ni.. ha macam ni baru terasa main macam betina. Time aku jolok kau kemut. Ha bagus pandai pun cikgu nizam. Cepat cikgu nizam belajar jadi bottom sejati. Kali ni armin tak letak batang di bibir nizam sebaliknya dia hentak mulut nizam guna batang dia macam dia jolok jubo. Merah mata nizam mengalir air mata dia dek terbatuk batuk tersedak kena deepthroat. Akhirnya armin menekan batangnya sampai pangkal tekak nizam lalu meluncur laju air mani armin terus ke tekak dan terbenam di perut. Itu lunch ko x pyh makan nasik air mani aku tu berkhasiat penuh dengan protein. Armin tersenyum sumbing setelah memancutkan air maninya. Dia baring di atas katil lalu memanggil nizam untuk baring disisinya.

Dan di sebuah hotel 4 bintang di bandar T, kelihatan seorang wanita dan seorang lelaki bogel di atas katil. Perempuan itu adalah isteri orang iaitu cikgu Nisa bini cikgu Nizam dan pasangannya pulak adalah laki orang Cikgu Ali. Masing-masing berpeluh mencapai nikmat seksualiti masing-masing. Nisa menipu suaminya dengan alasan pergi perkhemahan manakala cikgu Ali menipu bininya guna alasan pergi kursus sedangkan mereka sedangkan berdua kursus mengongkek 3 hari 2 malam di hotel. Untung Ali x payah langgan pelacur untuk kongkek sebab bini orang ni percuma je dia dapat siap pakej pancut dalam lagi. Nisa mahukan anak dan ini akan direalisasikan oleh Ali.

SkandalWhere stories live. Discover now