Bab 7

28.7K 88 0
                                    

Bab 7: Nizam terperangkap

arghh... arghhh... arghhh nizam mengerang dan merintih. Lubang jubonya padat dengan batang 6.5 inci anak muridnya yang masih berpakaian sekolah.

Waktu rehat tadi ketika nizam tengah makan berseorangan dia didekati oleh Armin. Berani sungguh budak ni masuk ruang kantin guru untuk bertemu dengan bottom slutnya cikgu nizam. Dia mendekati Nizam dan duduk di sebelahnya

Armin: balik sekolah nanti aku nak pakai lubang jubo kau, armin bercakap perlahan maybe untuk memjaga maruah gurunya yang dah lebur di tangannya.

Nizam: Jangan lama-lama saya ada kelas tambahan petang ni.

Armin: tak lama mana kurang-kurang 2 round aku nak pakai. Boleh tak ni?

Nizam: baik... baik...

Armin: nak jumpa kat mana?

Nizam: bilik disiplin lah ye...

Armin: Nah ambik ni.. Pastikan time aku datang tu kau dah pakai benda ni.

Nizam: apa ni ?

Armin: kau tengoklah sendiri apa dia. Aku beli kat lazada ko tau...

Nizam: Meninjau dalam plastik dan terkejut melihat g string yang hanya menutup kemaluan tetapi bertali halus di belakang.

Armin: ok sayang, balik sekolah nanti kita junpa ye. Tak sabar nak tutuh lubang sayang.

Nizam: tersenyum kelat... dia xtau sama ada nak suka atau tidak. Maybe dia takut gambar dan videonya akan tersebar bila-bila masa. Namun, kegersangannya selama ni terisi dengan batang pelir yang padat di lubangnya.

Selepas tamat persekolahan tadi dia terus ke bilik disiplin. Dia segera menanggalkan baju dan segalanya dan memakai g string berwarna merah seperti yang diarahkan oleh Armin. Dia tahu sekiranya ingkar segala video dan gambar bogel serta dia diliwat oleh Armin akan tersebar dan ditonton oleh semua orang. Armin masuk dan tersenyum bangga melihat daddy bottom slutnya mengikut arahan

Armin: Wow... bagus my bottom slut.. dah siap2 nak kena fuck dengan abg ke.

Nizam: tidak menjawab sekadar senyum dan mengangguk.

Armin: hai, bisu ke?

Nizam: ye bang, sayang tak sabar nak kena fuck dengan abang.

Armin: ha macam ni la abang nak. Meh sini, merangkak datang sini..

Armin duduk di atas sofa. Nizam kemudian merangkak datang ke arah Armin. Armin mengarahkan nizam mencium dan menjilat bulge seluarnya. Dia masih berpakaian sekolah. Nizam menjilat seperti mana yang diarah. Nizam cuba untuk membuka tali pinggang Armin tapi dilarang sebaliknya Armin menyuruh Nizam membuka zip seluarnya menggunakan gigi.

Armin: kau guna gigi buka zip seluar aku. Aku xnak buka seluar aku nak buka zip je.

Nizam berusaha melakukan yang terbaik. Dia sedaya upaya membuka zip seluar Armin menggunakan gigi. Setelah berjaya dia cuba mengeluarkan batang Armin yang telah keras menggunakan mulut. Gotcha! Dia berjaya. X pakai spender budak ni rupanya. Tapi bau hamis menusuk lubang hidung Nizam.

Armin: tadi aku kencing 2-3 kali x basuh. Sengaja suruh kau cuci guna mulut.

Nizam: menyumpah dalam hati...

Armin: hai, marah ke?

Nizam: taklah... sedap bau dia..

Nizam terus menghisap batang Armin yang masih duduk di sofa... Armin menujah perlahan batang pelirnya ke mulut cikgunya itu kemudian dia menekan batangnya hingga ke pangkal menyebabkan Nizam hampir tercekik. Urgghhhh... cup..cuppp...cuppp bukan main pakar Nizam menghisap batang Armin. Nizam mula enjoy menikmati aiskrim coklat di depannya. Kini perasaan malu tidak lagi bersarang di mindanya.. lagi pun anak muridnya ini meratah lubang jubonya 5 round tempoh hari. Dia menjilat segala air mazi yang meleleh keluar. Pundi kencing Armin turut dijilat dan disedut oleh Nizam. Armin mula rasa seronok kerana gurunya ini tidak lagi malu-malu macam tempoh hari.

Armin: tonggeng aku nak jolok jubo kau ni..

Nizam: menonggeng jubonya dan menggoyang-goyangnya ke arah Armin.

Armin: sayang nak batang abang ke?

Nizam: sayang nak batang abang. Please abang tekan dalam-dalam ye.

Armin: menjilat lubang jubo nizam dan memainkan lidahnya ke arah simpulan lubang jubo. Lick...lick... lick... Nizam mendesah dan ini menambahkan rasa sensasi kepada Armin.

Dia memainkan jari tengahnya ke arah lubang Nizam dari satu jari kemudian dua menjadi 3 jari menyebabkan Nizam hampir terkencing dibuatnya. 3 jari tersebut dijolok bertalu-talu menyebabkan badan Nizam melonjak. Armin mengacu-acukan kepala takuknya di lubang Nizam yang dah basah dengan air liurnya tadi. Armin mengacah dengan menggesel kepala takuknya di lubang jubo Nizam. Ini menyebabkan Nizam rasa gersang dia mahu pelir Armin lekas menujah lubang jubonya untuk menghilangkan rasa gatal di simpulan lubang jubonya. Armin sengaja mendera emosi dan nafsu Nizam. Dia mahu Nizam sendiri yang minta dijolok.

Nizam: aaaa.. abaanng...

Armin: ye sayangg..

Nizam: Masukkanlah...

Armin: masukkan apa sayang...

Nizam: Masukkanlah batang abang...

Armin: nak masuk kat mana Sayang?

Nizam: masukkanlah kat lubang sayang.. sayang nak batang abang dalam lubang sayang.

Armin terangsang dengan kata-kata tersebut lalu memasukkan batangnya sedikit demi sedikit secara perlahan-lahan. Nizam menganga keperitan arghhh... tujahan yang pada awalnya perlahan menjadi semakin laju.

Armin: lentik lagi jubo kau ni sundal.

Nizam: melentik jubonya sebaik mungkin bagi memuaskan hati top alpha yang menunggang jubonya dengan padu dan padat.

Armin: kemut lagi jubo kau ni zam.. kemut lagi.. Armin menampar pipi jubo Nizam sehingga merah dan berbekas. Nizam mengemutkan lubang jubonya dan ini menyebabkan Armin terasa air maninya semakin hampir di kepala takuknya. Armin berhenti menujah sekadar menggelek batangnya di lubang jubo Nizam. Dia tidak mahu terlalu awal pancut. Sekurang-kurangnya dia mahu melepaskan geram setelah 2 minggu tak dapat menunggang jubo cikgu Nizam. Setelah rasa lega dia kembali menghentak batang pelirnya dengan lebih dalam ke lubang cikgu Nizam. Nizam sekadar merintih dan merengek tiada suara yang keluar. Nafasnya turun naik dikerjakan cukup-cukup oleh batang konek budak yang baru berusia 17 tahun.

Nizam: abang tolong tanggalkan seluar. Zip abang cucuk jubo sayang.

Armin kemudian menanggalkan seluar dan seluar dalamnya.

Armin: puas hati?

Nizam: tersenyum manis dan lantas mengemutkan lubang jubonya menyebabkan Armin mengerang.

Armin: pusing sayang!

Nizam: memusingkan badannya. Lantas kakinya melingkar di pinggang Armin untuk Armin menujah dengan lebih dalam.

Armin melakukan tujahan dengan konsisten dan padu. Kemudian mengucup mulut Nizam. Nizam membalas kucupan tersebut. Armin mencari lidah Nizam dan Nizam memberi respon yang baik. Mereka berbalas kuluman lidah. Kali ini nizam benar-benar bertakuk lutut. Tubuh dan lubang jubonya kini benar-benar milik Armin. Selepas beberapa ketika Armin mengeluarkan batang koneknya di dalam lubang jubo nizam. Dia kemudian memancutkan air maninya yang disimpan selama 2 minggu ke arah muka Nizam. 6-7 das Dilepaskan ke arah muka nizam yang bersedia menadah air mani Armin. Penuh muka Nizam berselaput dengan air mani Armin

Armin: buka mulut ko sundal?

Nizam: membuka mulutnya. Kemudian Armin menggunakan batang koneknya membersihkan air mani di muka Nizam dan air tersebut dijilat oleh Nizam dengan berselera tanpa rasa jijik. Armin dah menanamkan minda Nizam yang dia adalah sex slave Armin.

Armin kemudian berehat sebentar untuk round kedua kejap lagi. Nizam terkangkang keletihan dihentam cukup-cukup oleh Armin. Armin sempat mengambil gambar Nizam di atas sofa. Jubo Nizam masih terkemut-kemut kemerahan. Armin memandang dengan bangga atas kerjanya.

Dalam tak sedar ada sepasang mata yang menyaksikan kejadian tersebut. Bukan sahaja mata hpnya turut digunakan merakam momen indah yang berlaku depan mata. Nizam kali ini benar-benar terperangkap bukan sahaja diperangkap oleh Armin tetapi oleh seseorang yang menyaksikan kejadian tersebut disebalik cermin belakang yang sedikit terbuka memudahkan dia membuka cermin tersebut dan melihat kejadian yang mungkin boleh dijadikan modal untuk mengugut Cikgu Nizam.

SkandalWhere stories live. Discover now