Bab 8

25.4K 94 0
                                    

Bab 8: Cuckold Husband

Cikgu Nizam merenung nasib. Kehidupannya kini sudah tersasar jauh. Video dan gambar aksi seksnya bersama Armin bila-bila masa sahaja akan leak. Nasibnya kini di tangan Armin. Kini dia terpaksa akur apa sahaja yang akan dilakukan oleh Armin kepadanya. Dia nak hubungi polis pun dia malu sebenarnya. Lidahnya pasti akan kelu untuk membuat laporan yang dia diliwat berulang kali oleh pelajar berusia 17 tahun ketika dia di bawah pengaruh pil perangsang seks. Apatah lagi statusnya sebagai guru disiplin sekolah. Apa yang boleh dilakukan kini adalah melayan kehendak seks Armin sehabis baik agar Armin boleh melupuskan segala video dan gambar bogelnya. Sebagai balasan dia bersedia melayan Armin di atas ranjang seperti seorang isteri memuaskan nafsu suami.

Apa yang dia perasan kini isterinya lebih ceria tidak seperti sebelum ini. Isterinya juga kini tidak lekang dengan henpon dan sudah mula menggunakan password tidak seperti sebelum ini. Nizam mula merasa curiga dan bercadang untuk menyiasat lebih mendalam. Namun nizam juga sedar dia juga curang di belakang isterinya.

Malam......

Nizam masih belum tido. Jam dah menunjukkan jam 12 lebih. Nafisah dah hanyut dengan lenanya. Nizam berjaya melihat password hp isterinya petang tadi. Dia mencapai hp Nafisa yang diletakkan di tepi meja lampu tidur. Dia meneliti wassup satu persatu tapi tiada maklumat yang dia inginkan. Galeri gambar juga sekadar pic-pic dari wassup dan gambar yang diambil oleh Nafisah. Sebaik sahaja dia membuka aplikasi Telegram dia melihat mesej terbaru dari Cikgu Ali. Nah!! Mesej2 berahi berbalas antara nafisah dan cikgu Ali. Tambah mengejutkan Nizam terdapat juga gambar-gambar hubungan intim Cikgu Ali dan isterinya di atas katil. Dan juga pic-pic bogel isterinya dan juga Ali. Nizam terpegun melihat kemaluan yang menusuk puki isterinya tebal dan panjang dari Armin. Nizam tidak mengetahui yang Armin adalah anak kepada Ali. Tubuh kekar Ali yang gelap memang menaikkan nafsu Nizam. Nizam segera memghantar segala pic dan video yang terdapat dalam galeri conversation Ali dan Nafisah ke handphone nya. Membaca mesej-mesej Ali dan Nafisah menaikkan nafsu serakah Nizam. Now dia tahu yang Ali sedang cuba untuk membuntingkan isterinya sesuatu yang tidak boleh dan tidak dapat dilakukan oleh Nizam. Nizam mengenali Ali namun sekadar kenalan tidak pernah berbual-bual. Just say hai dan tanya khabar sahaja. Handsome juga Ali ni, nizam tersenyum kecil. Dia kemudian meletakkan hp isterinya dan sempat delete segala yang dihantar. Segala gambar dan video tadi telah disalin ke hp yang lain. Ini untuk mengelakkan Nafisah tahu yang dia telah menggodam hpnya. Nizam beredar ke bilik lain dia mahu menonton rakaman video seks isterinya dan juga Ali. Walau koneknya tidak boleh naik tapi zakarnya boleh mengeluarkan air mani tapi spermanya tidak aktif. Dia menonton rakaman tersebut dengan perasaan berahi. Kini, dia mahu merasai apa yang telah dirasai oleh isterinya.

Hubungan intim Nafisah dan Ali semakin daring. Pernah sekali kedua-duanya CRK atau istilahnya cuti rehat pada hari rabu. kedua-dua mereka menuju ke rumah Nafisah untuk melempiaskan nafsu masing-masing. Nafisah tahu suaminya balik lewat pada hari rabu kerana ada aktiviti koku. Namun pada hari tersebut aktiviti koku dibatalkan atas sebab-sebab tertentu. Nizam balik awal lebih kurang jam 2 petang dia sampai ke rumah. Kelihatan sebuah kereta yang tidak dikenali diletakkan berdekatan dengan rumahnya. Sebaik sahaja dia masuk dia terdengar sepasang suara mengerang dengan agak kuat dengan kata-kata lucah. Dia bergegas ke bilik utama yang tidak dikunci dan terbuka sedikit. Dia mengeluarkan hp dan merakam aksi lucah sepasang kekasih yang sedang leka bersetubuh. Kelihatan Ali sedang menunggang Nafisah dalam posisi doggy. Tetek nafisah bergoyang-goyang dihentak dengan ganas oleh Ali. Mentang-mentang bukan isterinya dia melakukan sorong tarik dengan laju dan padu. Jubo nafisah ditampar sehingga merah. Lampu yang terpasang memudahkan lagi kerja Nizam merakam. Nizam tidak berniat untuk menganggu kedua-dua pasangan bini orang dan suami orang tersebut. Nizam zoom dengan lebih dekat batang konek Ali yang menujah puki bininya. Dalam diam dia mengakui keperkasaan Ali yang berjaya memuaskan nafsu seks isterinya. Tidak menunggu untuk pancutan padu Ali ke dalam puki isterinya nizam lantas keluar untuk menunggu aktiviti kedua-duanya selesai. Dia takut kedua-duanya sedar akan kehadirannya. Nizam lantas keluar dan menunggu Di dalam kereta. Jam 3.30 Ali baru keluar dengan hanya memakai baju tshirt berkolar dan seluar track dia tersenyum kepuasan. Ali dan Nafisah sempat bercium di muka pintu dengan nafisah masih lagi berkemban. Nizam menunggu beberapa minit dan lantas menuju ke rumahnya. Dia sengaja membunyikan loceng agar isterinya sedar dia sudah pun pulang.

SkandalWhere stories live. Discover now