Bab 11

24.7K 112 6
                                    

Bab 11: Bapak Borek anak rintik part 2

Cikgu nizam mencangkung sedang menikmati batang 6 inci milik anak muridnya Armin. Nizam sedang asyik masyuk menjilat lelehan air mazi Armin yang mengalir. Nizam memandang wajah Armin sewaktu menjilat pundi kencing Armin. Lidahnya bermain-main di lubang kencing Armin. Errghhh ahhhhh... Armin mendesah ngilu bila lidah bertemu di kepala takuknya. Armin memeluk kepala Nizam dan memagut bibir mungil Nizam yang basah. Lidah Armin berkeliaran di dalam mulut Nizam. Armin meludah ke dalam mulut Nizam. Nizam menjilat dengan penuh berahi. Nizam tidak lagi ada perasaan malu-malu seperti sebelum ini. Sebaliknya Nizam menikmati setiap perlakuan Armin. Walaupun usianya jauh muda dari Nizam tetapi bila di atas ranjang nizam menganggap Armin seperti seorang suami yang perlu dilayan seperti seorang raja. Sambil mengulum batang Armin dia memandang wajah Armin yang menahan air mani dari tumpah ke dalam mulut. Nizam sengaja mengemutkan mulutnya untuk menewaskan Armin dengan lebih awal. Apabila air sudah mula menghampiri kepala Armin cepat-cepat mengeluarkan koneknya dari mulut Nizam yang lidahnya menjelir untuk terus menjilat dan menghisap batang Armin. Armin kemudian mendukung nizam menuju ke katil.

Armin: tonggeng sayang...

Nizam meninggikan punggungnya dan menggoyangkannya untuk menarik perhatian Armin. Armin tersenyum sinis. Gurunya kini ibarat pelacur di atas katil menunggu jantan menujah lubang jubonya yang kemerahan. Armin menyembam mukanya ke lubang jubo nizam dan kemudian menjilatnya dengan lahap tanpa perasaan geli. Lidah Armin beraksi di celah-celah lubang taik Nizam dan kemudian menjilatnya. Armin menguakkan lubang jubo nizam dan meramasnya. Kedua-dua tangan Armin menampar pipi jubo Nizam hingga kemerahan. Nizam merengek dan merintih kesakitan. Lidah Armin kembali menjilat dan meneroka lebih dalam isi jubo Nizam. Nizam mengeliat kegelian. Armin menjilat dari lubang jubo nizam hingga ke leher. Ketiak Nizam kedua-duanya dijilat dan dimamah oleh Armin. Nizam memandang ke belakang dengan desahan berahi. Armin kemudian menjelirkan lidahnya disambut oleh lidah Nizam. Aksi hisap lidah dan bertukar air liur berlangsung beberapa minit. Armin mengesel batangnya di celah-celah lubang Armin. Ini menimbulkan keghairahan yang bukan kepalang kepada Nizam.

Nizam: aaa aaabang masukkanlah...

Armin: masukkan apa Sayang..

Nizam: masukkanlah batang abang tu dalam lubang sayang.

Armin: mengacah batangnya ke dalam lubang nizam. Air liurnya dibasahkan di kepala x perlu banyak. Cukup sekadar untuk melicinkan kepala sahaja. Biar perit dan pedih lubang jubo Nizam menahan geseran batang dia nanti. Budak 17 tahun yang berjaya mematahkan keegoaan cikgu yang hampir sebaya bapanya. Dia tersenyum kepuasan. Puas hati dapat merodok batang koneknya sampai bertemu bulu dengan pipi jubo cikgu Nizam. Kini Armin x perlu lagi guna pil perangsang cukup sekadar senyum dapat dah ratah lubang jubo Nizam di mana-mana yang dia mahu.

Armin perlahan-lahan merodok batangnya ke dalam lubang jubo Nizam. Tak payah pakai kondom sebab Nizam kini memang sudah menjadi miliknya. Maka dia tak perlu rsa bimbang atau risau. Lepas kepala takuk dia hingga separuh batangnya tenggelam dia rasa kemutan jubo nizam mengemut-ngemut batangnya. X perlu dia memaksa Nizam untuk mengemut sebab nizam dah tahu apa tugasnya sebagai daddy bottom. Dia menghenjut perlahan-lahan sambil pipi jubo nizam diramas dengan kemas. Setelah beberapa minit dia meghayun batang koneknya dengan lebih dalam hingga ke pangkal. Meleleh air liur nizam kesedapan. Dia mengerang dengan kuat untuk bersaing dengan bilik sebelah yang juga sedang berahi dengan desahan nikmat. Bini nizam, nafisah sedang mengatur nafas dihenjut dengan ganas oleh Ali. Penuh batang Ali di dalam lubang jubonya. Di bilik sebelah anak sulung Ali, Armin pula sedang sedap membalun nizam, suami nafisah. Bersaing kedua-duanya untuk membuktikan siapa lebih jaguh. Nizam memusingkan badannya selepas diarah oleh Ali. Dia masih terdengar bunyi erangan isterinya di sebelah. Rasanya kedua pasangan sebelah ni dah masuk round kedua beraksi. Penangan kopi songkok yang diambil Ali barangkali. Nizam tak tahu yang sedang membelasah jubonya ini adalah anak kepada Ali yang menghenjut bininya di sebelah. Jika Nizam sudah pasti dia malu. Armin meletakkan bantal di bawah punggung Nizam untuk menghenjutnya dengan lebih dalam lagi. Nizam mengangkangkan kakinya menunggu dirodok oleh suami mudanya. Armin memagut bibir Nizam lidah dihisap dan dahi nizam turut dikucup oleh Armin. Tak sangka anak muda ni sangat romantik. Armin menjunamkan batangnya ke dalam lubang Nizam tanpa pelincir. Erghhh... arghhhh erangan suara niZam menghiasi malam mereka.

SkandalWhere stories live. Discover now