Bab 12

28.1K 177 43
                                    

Bab 12: Bapak Borek anak rintik part 3

Armin: tq pa. Papa kena try lubang nizam. Kalau papa dah try confirm papa xnak main dengan bini dia dah..

Ali: kenapa pulak?

Armin: dah try baru tahu. Memang A lubang jubo nizam.

Ali: bukan main kau ye.

Armin: tersengih kecil

Dalam diam Ali kagum dengan anaknya yang dapat menundukkan lelaki yang lebih tua darinya.

Pov Armin

Armin menuju ke bilik utama yang berada di bahagian hadapan.. bilik tetamu tempat dia menujah Nizam berada di bahagian tengah rumah. Dia menuju ke arah master bedroom. Dia mengintai melihat isteri Nizam kekasih bottomnya Sedang lena kelelahan ditibai 2 round oleh ayahnya sendiri. Dia menanggalkan boxer yang dipakai. Konek 6 incinya keras, tubuh bogel cikgu Nafisah terpampang depan mata. Punggung lebar nafisah menjadi bahan jamuan mata Armin.

Nafisah yang meniarap keletihan langsung tidak sedar lubang jubo dan pukinya sedang sedap dijilat oleh Armin. Peluang mengerjakan bini orang tidak mungkin dilepaskan oleh Armin. Apatah lagi bini cikgunya sendiri. Lepas lubang jubo suaminya lunyai dikerjakan kini dia berpeluang nak menoron lubang puki dan jubo bini cikgu nizam pulak. Armin sengih nakal...

Armin menggeselkan batang 6 incinya ke celah puki dari belakang. Rasa lopong.. yelah batang ayahnya dah tentu lagi tebal dan panjang dari dia. Batang armin santak jolok lubang puki Nafisah sampai pangkal. Nafisah mula mendengus.. dia dah mula sedar ada batang keras yang sudah mengacah masuk ke dalam lubang pukinya dari belakang namun saiznya tak seperti Ali kekasih gelapnya. Tapi dia x larat untuk memandang ke belakang. Dia hanya merelakan. Dua kali dikerjakan Ali cukup-cukup tadi dia dah x larat.

Armin mula mendayung batangnya dijolok sedalam-dalamnya ke dalam lubang puki isteri cikgunya. Makin lama makin laju hentakan demi hentakan dibuat.. pap.. pap... pap.. pap.. keras hentakan Armin. Tadi dia hanya sempat sekali mengerjakan Bini jantannya kali ni dia sudahpun menakluk Nafisa. Bunyi erangan Nafisa mula kedengaran.. makin lama makin kuat.. Nun di bilik sebelah sudah mula kedengaran erangan dan rintihan keras suara Nizam. Mungkin ayahnya sudah mula menjolok batang segemnya ke dalam lubang jubo Nizam. Armin sengih.. mampus la bini jantan aku kena tibai dengan bapak aku.. batang bapak aku dahla tebal dengan panjang lagi.. Makin lama makin kuat erangan Nizam.. sampai kedengaran di bilik utama. Armin membalas dengan menikam batangnya ke dalam lubang puki bini Nizam.

Batangnya dikeluarkan. Armin meludah lubang jubo Nafisa yang sudah sedikit lohong. Maybe dah selalu digunakan oleh ayahnya. Armin menguak daging pejal pipi jubo Nafisa dan menjilatnya. Bau air mani masih terhidu. Maknanya bekas air mani ayahnya masih tertanam dalam lubang jubo Nafisa. Sebaik sahaja Armin menolak masuk batang 6 incinya ke dalam lubang jubo Nafisa tiba-tiba Nafisa memandang ke belakang.

Nafisa terkejut yang menjolok lubang pukinya bukan Ali tapi orang asing yang tidak pernah dilihat olehnya. Dia mula meronta.. namun pinggang Nafisa kemas dipegang oleh Armin. Armin menjolok lubang jubo Nafisa. Nafisa tersentak dan mula menjerit. Armin mencekik Nafisa. Dia tak berniat untuk berkasar namun jika Nafisa terus menjerit sudah pasti dia dan ayahnya kantoi malam ni.

Nafisa: kamu siapa? Erghhh... lubang jubonya mula diayak oleh batang Armin..

Armin: tak perlu tahu aku siapa cuma cukup kau tahu.. aku ni suami laki kau.. haha.. Armin sengih bangga

Nafisa: Apa maksud kamu? Nafisa merintih kesakitan bila batang Armin meluru masuk dengan laju ke dalam lubang jubonya.

Armin: Diam... hanya fokus menjolok lubang jubo bini cikgunya ini.

Nafisa: awak ni nampak muda umur awak berapa ni?

Armin: 17 jawab Armin pendek..

Nafisa: ha... 17! Kamu tahu tak umur saya berapa? Umur Saya ni baya2 mak kamu tahu tak! Menolak tubuh Armin dan cuba mengeluarkan batang Armin dari lubang jubonya.

Armin: apa ada pada umur sayang... yang penting batang aku dah pun jolok lubang puki dan jubo kau.. nah... sedap tak.. Armin melajukan tunggangan ke atas lubang jubo Nafisa.. Menganga Nafisa dibuatnya.. Sedap sayang?

Nafisa: diam.. tidak lagi menolak dan sudah mula membiasakan batang Armin dalam lubang jubonya..

Armin: ha... macam tu la.. buat apa nak menolak benda sedap.. Armin meramas tetek Nafisa.. Nafisa seakan mahu membantah namun hanya membiarkan sahaja. Telentang sayang.. Armin menepuk punggung Nafisa mahu nafisa memusingkan badan.. Nisa merungut namun terpaksa merelakan.

Armin: kangkang sayang...

Nafisa: mengangkangkan kakinya mempamerkan puki berbulu nipisnya ke arah Armin. Armin sengih lalu menjolokkan 2 jarinya ke dalam lubang puki Nafisa.. makin lama makin laju jarinya dijolok sambil mulutnya mengigit puting tetek nafisa.. tak keruan nafisa dibuatnya... nafisa merintih dia terdengar erangan suaminya disebelah yang agak nyaring... namun dia tak mempedulikannya. Nafisa mengelinjang keghairahan. Pandai budak ni naikkan nafsu aku bisik nafisa dalam hati...

Armin meletakkan batangnya di celah puki nafisa dan mula menolak masuk. Bibir nafisa dicium.. peluang untuk membuntingkan bini cikgunya kini terbuka luas.. rugi kalau tak pancut dalam.. benda free.. Armin melajukan hayunan ke arah puki bini orang.. pap..pap..pap bunyi peha Armin dan nafisa berlaga.. air mazi bini nizam mula merembes keluar... bunyi berdecit air mazi meleleh di celahan lubang puki. Armin dah mula memperlahankan hentakan takut pancut awal.. Muka nafisa merah menahan ghairah.. merah tetek Nafisa digigit dan diramas Armin.

Nafisa: Mana Ali ? nafisa tiba tiba bertanya

Armin: Ali ada je kat dalam rumah ni tengah berseronok dengan laki kau..

Nafisa: ha... kau tipulah!

Armin: buat apa aku nak tipu.. kau nak tengok? Jom aku bawak.. Armin menarik tangan Nafisa memandunya ke bilik tamu. Erangan Nizam dan Ali bersahut-sahutan. Kuat Nizam mengerang seolah menahan kesakitan yang amat.

Pintu bilik terbuka luas langsung tak ditutup. Seolah sengaja Ali membiarkan penonton menyaksikan batang segemnya membantai lubang jubo Nizam dengan ganas sekali. Ternyata ayat anaknya mempengaruhinya untuk cuba menerokai lubang Nizam sedangkan dia bukanlah gay. Namun setelah mencuba ternyata lubang jubo Nizam lagi sedap berbanding bininya. Kemutan Nizam ternyata luar biasa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SkandalWhere stories live. Discover now