Bab 10

25.2K 91 1
                                    

Bab 10: Bapak borek anak rintik part 1

Nafisah membasahkan badan dan rambutnya. Tubuhnya sengal-sengal bahkan lubang jubo dan pukinya juga berlendir. Dia menjolok puki dan jubonya lalu didekatkan jarinya ke hidungnya. Bau air mani yang hamis yang cukup kuat. Nafisah percaya yang dia menjadi mangsa tunggangan wak petang tadi. Lubang jubonya juga becak dengan air hamis. Mulutnya terasa payau mungkin wak juga pancut ke dalam mulutnya. Dia berkumur-kumur untuk menghilangkan rasa payau. Nafisah yakin lebih dari seorang mengerjakannya tadi. Namun dia tidak pasti siapa lagi seorang lelaki yang bersama dengan wak mengerjakannya. Nafisah menyudahkan gayungan terakhir. Sifat ingin tahunya menyebabkan dia menghantar wassup kepada wak.

Nafisah: assalammualaikum wak

Lebih kurang 10 minit kemudian wak membalasnya.

Wak: ye cikgu, ada apa wassup saya

Nafisah: okla saya straight to the point. Saya tahu yang wak fuck saya petang tadi kan? Jujur saja wak saya x marah.

Wak: errrrrrr... mana cikgu tahu?

Nafisah: apa tak tahu pulak. Lubang faraj dan jubo saya berlendir dengan bau hamis air mani.

Wak: maafkan saya cikgu, saya tak tahan tengok tubuh cikgu. Dah lama saya teringin nak jolok cikgu. Maafkan saya ye cikgu.

Nafisah: kalau wak nak wak bagitahu la janganla buat macam tu. Saya x rasa nikmat sebab saya dijolok time saya x sedar.

Wak: maksud cikgu lepas ni bolehla wak rasa lagi? Hehehe.. sedap lubang puki dan jubo nafisah. Ketat.

Nafisah: kalau pandai ayat dapat la wak. Cuma nak tanya sapa lagi sorang yang jolok saya tu.

Wak: Mana ada wak sorang je yang jolok cikgu.

Nafisah: wak jangan nak tipu saya. Saya memang rasa ada lagi sorang yang fuck saya time tu. Kalau wak taknak bagi tahu saya report polis yang wak rogol saya. Air mani wak ada lagi ni dalam lubang saya untuk jadi bahan bukti.

Wak: Jangan la macam tu cikgu. Ok saya bagi bukti bergambar dan video sekali. Wak send 5 video yang dirakamnya petang tadi beserta gambar. Sorang lagi yang jolok cikgu Pak Osman jaga sekolah.

Nafisah: oh pak osman. Bukan main lagi dia tunggang jubo saya ye. X padan dengan tua. Miang.

Wak: cikgu tolong jangan report polis ye. Saya merayu. Semua bukti saya dah bagi kat cikgu.

Nafisah: saya saja ugut wak. Hehehe. Wak jangan risau. Apa pun best video tu.. mesti wak puaskan dapat 2 round pancut.

Wak: hihihi.. benda sedap...

Conversation mereka berakhir disitu. Wak menaruh harapan agar nafisah tidak melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa. Jika tidak sudah pasti dia dalam masalah yang besar dengan isteri dan kelurganya nanti.

Beberapa hari selepas kejadian dia dirogol oleh wak dan pak osman. Kehidupan nafisah dan nizam berlangsung seperti biasa. Selepas dia memasak makan malam dia mendekati suaminya dan mengajak untuk makan malam. Semasa makan mereka berbual mesra seperti tiada apa yang berlaku antara mereka.

Nafisah: abang, malam ni Ali nak datang tidur sini.

Nizam: hurmm... its ok. Abang ikut je kehendak sayang.

Nafisah: abang tidur bilik sebelah ye...

Nizam: ok.. pendek jawapan Nizam. Dia serba salah. Nak melarang takut isterinya merajuk dan marah pula. Lagipun Ali sudah pun menikmati tubuh isterinya 2-3 minggu lepas. Cemburu? Dia sudah pasti cemburu. Isteri yang dinikahi yang tidak mampu disetubuhi telahpun dinikmati lelaki lain. Nizam tidak tahu bukan sahaja Ali, tubuh nisa juga telah dipakai oleh Wak dan Pak Osman. Namun nizam tenang dia perlu menerima hakikat yang dia tidak mampu memuaskan nafsu isterinya yang besar. Justeru, Ali adalah jantan yang terpilih dapat menikmati tubuh mungil isterinya.

SkandalWhere stories live. Discover now