Bab 5

27K 115 1
                                    

Bab 5: Nafsu Nafisah

POV Nafisah

Nisa masih belum tido. Suaminya sudah
lama hanyut dibuai mimpi. 10 tahun dia berkahwin. X sampai 10 jari dia disentuh oleh suaminya Nizam. Dia pun x tahu macam mana dia masih mampu bersabar. Bukan suaminya x pernah berikhtiar pelbagai produk doktor dan tukang urut telah ditemui namun suaminya masih dalam keadaan yang sama. Duit pun sudah beribu habis untuk merawat mati pucuk suaminya. Tambah malang sperma suaminya juga tidak aktif untuk dia melakukan persenyawaan IVF. Dia memandang suaminya dengan perasaan kecewa. Kehendak seksnya tinggi tapi suaminya tidak mampu. Dia sunyi dan perlukan anak untuk mengurangkan kesunyian diri dan suaminya. Selepas ditipu agensi untuk ambil anak angkat dia sudah serik. Namun perpindahan cikgu Ali dari sekolah lain ke sekolahnya menimbulkan rasa lain dalam dirinya. Tinggi cikgu Ali lbh kurang suaminya namun wajah yang gelap badan kekar menyebabkan nafisah rasa ghairah. Bau lelaki yang kuat juga menambah ghairah nafisah terutama bila cikgu Ali berpeluh. Ramai juga guru perempuan dan pelajar perempuan terutama darjah 6 yang sering berbisik tentang bulge Cikgu Ali yang terbonjol nak plak hampir setiap hari cikgu Ali memakai seluar track. Selalu cikgu Ali mengusik nafisah. Berbual-bual hinggalah cikgu Ali berani berbual lucah nasib baiklah Nafisah ni jenis open x kisah. Hinggalah cikgu Ali dengan beraninya mempamerkan batang pelirnya kat cikgu Nafisah. Selepas peristiwa itu nafisah sering termimpi2 dan berangan akan batang cikgu Ali. Cikgu nafisah nampaknya tewas pada nafsu sendiri.

Mesej masuk jam 11 malam. Cikgu nisa yang sibuk menanda buku melihat mesej tersebut dan tersenyum. Baru teringat2 dah wassup. Macam tau2 je.

#disuntingdarimesejcikguAli




Nafisah tersenyum bukan dia nak tidur takut nanti dia terlalu jauh. Gambar batang Ali menjadi modal untuk Nafisah melancap lantas dia keluar dari bilik ke bilik tamu untuk melunaskan nafsu yang meluap-luap. Jari nafisah menjolok lubang pukinya yang dah banjir dengan air mazi. Sedap abg ali sedap ahhh... ahhhh... akhirnya air mani perempuannya terpancut keluar nafisah kelelahan. Dia senyum kepuasan dan dia nekad batang abg Ali sangat diperlukan ketika ini.

Nafisah berpeluh selepas turut serta bermain bola jaring dengan anak muridnya. Dari jauh dia melihat cikgu Ali, Cikgu Balasundram dan wak Sukiman tukang kebun sekolah berbual di meja bulat tepi padang entah apa yang dibualkan yang menggeletek hati mereka nisa pun x tahu. Kedengaran berdekah-dekah mereka ketawa berbual.

'Di meja bulat tepi padang'

Bala: ko tengok tu lie, bukan main bergoyang-goyang tetek nafisa tu layan budak-budak main bola jaring.

Ali: Geram aku tengok tetek dia. Dapat kat aku putus puting dia aku gigit.

Bala: ko try la ayat lie, mana tahu dapat. Kalu dah dapat kongsi la dengan kita orang ni....

Mereka semua ketawa serentak sambil memandang nafisah.

Wak: nafisah ni dah ada anak belum ?

Ali: Belum lagi wak itu yang badan solid.

Bala: Bukan dah lama ke dia kahwin Lie?

Ali: Dah 10 tahun aku tanya hari tu. Suami dia mandul kot..

Bala: Rugi la laki dia badan bini punya cantik dapat pandang je.. Lie apa lagi tanam la benih. Hang kan subur?

Ali: Aku tengah usaha pikat ni.

Bala: kalu dapat jangan lupa member. Aku nak jugak rasa.

Ali: Hang kulup nafisah mana nak hahahaha

Bala: Dia belum rasa lagi dah rasa nanti konpem nak lagi. Hahahaha

Wak: Bukan main kau 2 orang ye. Wak dapat dengar dan pandang jelah.

Ali: Wak, jangan risau saya dapat nanti kita bawak pergi markas.

Bala: Markas mana pulak??

Ali: Stor sukan la... katil bujang pun ada tu hehehe...

Bala: Member kita lagi 2 orang jangan lupa hisham dengan Mat Din. Mat din tu pun stok batang besar tu siap ada bearing 3 biji.

Ali: Mana kau tahu Mat din pasang bearing?

Bala: Dia kan ada tunjuk kat group ko mesti x download kan.

Ali: Jadah aku nak download pic kote hahaha...

Wak: Sebelum main asah dulu barang tu wak boleh tolong bg besar dan panjang

Bala: Betul ke wak, teruja bala mendengarnya sambil memandang Ali.

Ali: ko punya dah besar dah bala aku nak bsar mana lagi.

Bala: kurang-kurang dapat saiz kau cukuplah lie hehe...

Ali: Bila plak kau tengok bala, pandai je kau kan.

Bala: x payah tengok, tengok bulge pun dah tau besar dan pjg mana batang kau

Wak: Baguslah kalau mcm tu lps ni boleh urut bg tahan lama plak Lie.

Bala: (muka confius). Kau ngurut dengan Wak ke lie?

Ali: Aku dah lama ngurut dengan wak. Aku kenal dia dari sekolah lama aku dulu.

Bala: ko x cakap pun dengan aku kan.

Ali: hahaha... ni kau dah tahu bolehla try ok bala, wak aku nak masuk kelas dulu dok sini lama-lama nanti melancap plak aku tengok nisa kang.

(Dalam diam wak pun pasang angan-angan nak bersetubuh dengan nafisa....)

Hampir setiap malam Nafisah berbalas mesej dengan abg Ali. Setiap kali jugakla Ali mempamerkan asetnya kepada Nafisah. Nafisah yang kehausan hampir 10 tahun turut berbalas pic separuh bogelnya kepada lelaki yang bukan muhrimnya. Aset yang sepatutnya hanya untuk ditatap oleh suaminya sahaja kini telah ditatap oleh Ali walaupun hanya sekadar gambar. Ali terserempak dengan Nafisah di bilik guru lalu menyapa:

Ali: Laju je jalan nisa sampai abang pun nisa tak perasan?

Nisa: eh abang, maaf nisa x perasan nisa tengah borak dengan kawan nisa kat phone.

Ali: Nisa pakai bra dan panties warna apa hari ni hehehe?

Nisa: Eh abang ni sibuk je nak tahu warna apa. Nisa tergelak kecil.

Ali: Nisa, abang dapat baucer bermalam di hotel 3 hari 2 malam di hotel Port Dickson. Sudi ke Nisa teman abg, ajak Ali kepada Nisa.

Nisa: Napa abang x ajak kak ila pergi?

Ali: Dengan kak kau tu dah biasa sangat naik bosan abang hehe. Hotel 4 bintang tu Nisa. Boleh kita mandi dalam bath tub. Hehehe

Nisa: Nakal abg Ali ni. Nisa report kat suami nisa nanti tau la.

Ali: Nisa reportlah nanti abg boleh ajak dia sekali kerjakan Nisa kikiki.

Nisa: Batang dia mana boleh naik. Nisa mengeluh.

Ali: sebab tu abg nak tolong nisa. Nak bagi nisa ada anak sendiri tentang nizam tu nnt pandai2 la abg handle. Nisa nak ke tak nak ni ?

Nisa: Malam nanti nisa bagi jawapan.

Ali: ok nisa, abg harap jawapan dia positif kalu x rugi la nisa hehe.

Nisa yang tengah mengemas barang sukan didekati abg Ali. Batang Ali yang stim dengan air mazi yang dah meleleh dikeluarkan dan tangan nisa digapai oleh Ali dan meletakkan tangan Nisa ke batangnya. Nisa terkejut tetapi tidak melepaskan batang Ali dari genggaman tangannya. Lantas Nisa mencangkung dan terus mengulum batang Ali ke dalam mulut. Ali terkejut dengan tindakan segera nafisah tetapi menikmati kuluman dari nafisah. Tetapi tidak lama sekadar 2-3 minit lalu nisa berlalu pergi. Ali yang menunggu masa untuk memancutkan benih kecewa dengan tindakan nafisah. Takpe nafisah tak dapat sekarang lambat laun dapat juga aku pancutkan air aku kat mulut kau. Ni baru betul orang cakap bapak borek anak rintik..

SkandalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum