(27)SWINGER SEX AKTIVITI SUAMI ISTERI #2

8.6K 12 0
                                    

Kali ini Selfa pula yaang akan menceritakan pengalamannya. stlah aku menyerahkan diri aku pada Usban, Meyla dan suami aku jarang keluar untukk bertemu teman-teman lain dalamm aktiviti seks mereka. Jika dahulu, mengikut pengakuan suami saya, mereka sering keluar, berparti di sini dan berparti di sana.


Tapi kini, kitaorang berempat menghabiskan masa dalamm rumah membuat pertukaran sesama sendiri, di mana ada ketikanya Usban akan datang bilik aku untukk tidur dengann saya, manakala Jamul akan berpindah ke bilik Usban dan tidur bersama Meyla.

Atau ada ketikanya kitaorang tidur berempat dalamm bilik Usban. kitorang tidk ada rasa takut atau segan silu sesama sendiri. yang paling gembira adalah Usban. kerna sejak dapat menikmati tubuh saya, Usban tidk henti-henti nak merasainya setiap waktu.

Katanya, selain dari aku berlainan bangsa darinya, namun jugak krn tubuh aku ini masih lg solid. Mana tidaknya, aku pun belum lama berkahwin dengann Jamul, dan sebelum ini, cuma Jamul je yaang dapat merasai tubuh aku ini.

Atas persetujuan bersama dengann Jamul, aku tiada halangan asalkan Jamul setuju. Bagi Jamul pula, jelas terlihat itu keinginannya, krn die tidk mempunyai sebarang masaalah. dia pun, sesuka hatinya jugak sering mendampingi Meyla dalamm bilik tidur.

Setiap kali bila diajak oleh Usban masuk bilik bersama atau dipeluk oleh Usban, aku tidk ada bantahan. boleh dikatakan selalu jugak aku disetubuhi oleh Usban di depan mata suami aku atau aku melihat Jamul menyetubuhi Meyla di depan mata saya.

Sudah menjadi hal biasa untukk kami. Pendekkata, pompuan yaang ada dalamm rumah ini, adalah kepunyaan kedua-dua lelaki ini, Usban dan Jamul. Mereka bolehh pilih siapa je yaang mereka nak setubuhi, tak kira siang atau malam.

Atau di mana saja, dalamm bilik, ruang tamu, dalamm bilik air atau di dapur. Ada ketikanya, terasa jugak di hati saya, atas kertas, aku adalah isteri kepada Jamul. Saya dinikahkan kepada Jamul dan aku cuma bolehh menyerah kepadanya seorang diri.

Tapi di sini, bolehh dikatakan setiap hari bila aku tidk uzur, aku dicumbui dengann secukupnya oleh Usban, dengann pengetahuan suami saya. Jika dihitung dengann jari, Usban yaang selalu memancutkan sperma nya dalamm faraj aku dari Jamul.

Tidur pun aku selalu tidur dengann Usban, bukan Jamul. Satu hari, Usban dijemput oleh temannya untukk menghadiri satu parti di rumah mereka. Usban menerangkan pada kitaorang apakah jenis parti ini.

Bagi Jamul dan Meyla, mereka dahh biasa ke parti parti begini. sudah begittu lama mereka tidk pergi k eparti sesudah mereka ‘jumpa’ saya. Saya agak risau sedikit, tapi Jamul beritahu tidk ada apa yaang takut.

Stlah berbincang, kitaorang semua setuju untukk pergi. Pada malam yaang telah ditetapkan, kitaorang berempat pun pergi ke parti tersebut. kitorang disambut oleh tuan rumah yaang begittu periang dan begittu mesra.

Saya pada mulanya gementar, hilang perasaan takut saya. Antara yaang hadir terdapat beberapa orang kulit putih seperti Usban dan Meyla dan ada jugak orang kulit hitam. banyak makanan berbagai masakan disediakan dan begittu jugak minuman.

Stlah semuanya makan dan minum, ramai yaang duduk di bilik tamu menonton tv, berbual atau menari dengann musik yaang perlahan. Kemudian tuan rumah menjemput semua yaang hadir, jika ingin mandi, bolehh terjun dalamm kolam renang.

Terdapat satu pasangan kulit hitam negro yaang bernama David dan Harriet, terus membuka baju mereka untukk mandi dalamm kolam bertelanjang. Saya cukup terperanjat bila lelaki berkenaan membuka seluar dalamnya.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now