56 lia part 2

3.6K 9 0
                                    


Tidak lama kemudian, pembantu itu pergi dan dia kembali ke garaj dan membuka pintu kereta dan berkata.

"Saya memberitahu pembantu rumah saya untuk pergi sehingga dia tidak melihat kami dalam keadaan ini. Saya tidak mahu orang lain tahu mengenai perkara ini."

Lia kemudian membawa saya ke rumahnya tanpa melepaskan penutup mata dan belenggu di tangan saya. Setelah dia meletakkan saya di sebuah bilik dan meminta untuk duduk berehat sebentar.

"Saya mahu mengambil beg di dalam kereta terlebih dahulu. Anda tunggu di sini."

Dia kemudian berjalan pergi. Sekembalinya, Lia kemudian menanggalkan bandana yang menutup mata saya, dan juga borgol. Saya menggosok mata kerana penglihatan kabur telah ditutup seketika. Lia kemudian berkata.

"Permainan baru akan dimulakan dan sekarang saya akan mengikat Anda. Jangan cuba lari kerana jika anda melakukannya, anda akan merasakan hukumannya. Ayo, sekarang lepaskan pakaian dan seluar anda".

Saya hanya patuh ketika menunggu dengan berdebar-debar. Saya tidak menanggalkan semuanya, hanya seluar dalam saya yang masih melekat di badan saya. Saya memohon agar dia tidak meminta saya mengeluarkan CD ini. Dia bersetuju tetapi kemudian dia berkata.

"Sekarang CD mungkin berada di badan anda, tetapi saya tidak berjanji apakah CD akan tetap digunakan hingga permainan selesai."

Kegembiraan yang saya rasakan sehingga kemaluan saya berdiri tegak dan keras. Saya tidak sabar untuk diikat olehnya. Lia kemudian membuka almari pakaian di dalam bilik dan saya melihatnya mengambil sesuatu. Tidak dapat dilihat dengan jelas apa yang dia ambil kerana tubuhnya menghalangnya. Dia kemudian pergi ke bilik mandi dan beberapa saat kemudian keluar dan saya melihat dia telah menukar pakaian. Dia sekarang mengenakan gaun malam kimono, yang berwarna hitam dan tipis yang diperbuat daripada sutera dan lut. Ini dapat dilihat dengan jelas dari belakang gaun malam yang elegan seluar dalam yang melekat di tubuhnya. Kedua-dua payudara tidak lagi ditutupi oleh coli.

"Wow, cantik, elegan dan sangat comel anda memakainya. Maaf, mengapa tidak hanya menanggalkan seluar dalam?" Saya bergurau.
"Apa lelaki, bajingan dan orang yang tidak sopan. Tunggu sebentar." Lia kelihatan kesal dan emosional mendengar gurauan saya.

Dengan menahan emosinya, dia kemudian kembali ke almari dan mengambil sesuatu. Terdapat beberapa tudung hitam, putih, biru dan merah yang digenggam di tangannya. Selendang panjang yang diperbuat daripada sutera lembut dan nipis.

"Ayo, permainan sudah dimulai. Letakkan tanganmu di belakang!" datang emosinya.

Saya juga patuh dan meletakkan tangan saya di belakang badan. Anda dapat merasakan kulit jari-jarinya yang halus memegang tangannya di belakang punggungnya. Dia meletakkan tangan saya bersama-sama dan kemudian selendang putih yang dibalut dengan kuat berpusing berulang kali di pergelangan tangan saya. Kadang-kadang dia menarik kedua hujung selendang ke arah yang bertentangan untuk mengukuhkan ikatan. Separuh dari selendang yang dililitnya di pergelangan tangan saya dan kemudian dia mengalihkan selendang di antara rongga pergelangan tangan saya. Kelainan ini adalah untuk mengikat ikatan agar tidak mudah dilepaskan. Setelah beberapa putaran, hujung simpul kedua selendang itu ditarik ke arah yang bertentangan untuk mengetatkan simpul yang sudah terasa kuat dan kemudian dia mengikatnya dengan erat.

"Aduh, sangat kuat. Jangan terlalu keras, maka peredaran darah saya akan terganggu." Saya berkata kepada Lia.

Dia tidak menghiraukan kata-kata saya tadi. Agar tidak membiarkan kedua-dua hujung simpulan itu dilepaskan oleh saya, dia kemudian menyatukan kedua ujung simpulan itu dengan pita saluran.

"Bagaimana rasanya diikat, ini baru permulaan. Saya masih memiliki selendang dan tali yang belum saya pakai," katanya.

Saya merasakan emosinya yang belum reda. Kemudian dia mengambil selendang merah kedua dan mengikatnya di kedua siku saya. Dia melakukan perkara yang sama ketika Lia mengikat pergelangan tangan saya.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now