(39) kenikmatan melihat isteri terkutuk

9.8K 15 0
                                    

Isteri saya menahan keperluan rakannya dan terus berlutut rakannya, berlutut. Ia sungguh hangat di tempat kejadian pada waktu itu sehingga saya tidak mahu dibebaskan dengan kata-kata melihat isteri saya yang penuh dengan romantik membelai, mencium dan menghisap memerlukan rakannya.

Saya sebenarnya hilang pertimbangan dan tidak dapat memikirkan lagah diri saya yang sudah diatasi dengan keinginan dengan melihat tindakan isteri saya dengan rakannya. Selama mereka dari awal hingga waktu itu, tidak pernah isteri saya menoleh kepada saya, rakan rakannya itu sesekali akan berpaling untuk meminta kepastian.

Cite Kenikmatan Melayu Melihat Isteri Mengejek Banyak Keperluan # 3
Dan setiap kali die memandang saya, saya akan membalas dengan senyuman dan memberi tanda yang bermaksud "teruskan. teruskan ". Isteri saya kelihatan sangat bersemangat untuk menyedut keperluan rakannya. Muncul penuh nafsu dan kelihatan seperti goyah dan tamak.

[filem]

Terlupa mati pada pesanan saya sehingga menghisap dengan penuh percintaan. Saya tahu bahawa isteri saya yang benar-benar beralih ke nafsu seksual. Rakannya mengambil giliran untuk memainkan peranan dan membenamkan isteri saya.

Dia masuk ke payudara isteri saya. Disapu, diramas, dicium dan dihisap. Kadang-kadang mereka berseru dan memandang saya sekali-sekala seorang rakan saya membisikkan sesuatu kepada isteri saya. Mereka benar-benar dihanyutkan dan lupa diri.

Tenggelam dalam nafsu yang bergelora. Rakannya menarik seluar dalam isterinya dan merosot ke kakinya perlahan-lahan perlahan dan sambiil mulutnya turun mencium perut, pusat dan kemudian tunduk indah isteriku.

Seluar dalam isteri saya telah dikeluarkan, dia memegang dan mencium seluar dalam sebelum membuangnya. Isteri saya tersenyum kepadanya. Rakannya melihat dan menumpukan pandangannya pada pantat isteriku. Tenang terlalu lama, mungkin nikmati keindahannya kerana sekarang mati benar-benar dapat merasakannya setelah sekian lama cume yang berkaitan dengan talipon sahaja.

Dia kelihatan tidak sabar dan terus mencium tundun cantik isteriku. Menjelirkan lidahnya ke arah keindahan indah isteriku. Mata isteriku sudah terpejam dan kepalanya kelihatan membelok ke kanan untuk seketika dan sebentar.

Dengan keadaan isteri saya terlentang, rakannya bebas untuk menjelajahi seluruh tubuh isteri saya. Selepas satu badan isteri saya mencium dan mencium. Masa dan masa yang dinanti-nantikan sedang menunggu.

Rakannya menindih badan isteriku. Kedudukan mereka tidak sesuai dengan kerusi yang saya duduki ketika itu. jadi saya nampaknya tidak memerlukan rakan untuk menggosok kunci cantik isteri saya. Oleh itu, saya bangun dan berjalan ke tepi katil yang berdiri dengan sempurna di kaki mereka.

Dengan itu saya dapat melihat kemudian memerlukan rakan untuk memasuki isteri saya yang cantik. Mereka sudah tidak mempedulikan saya lagi. Mereka mungkin tidak menyedari saya berdiri di hujung kaki mereka kerana kedua-duanya memang benar-benar hanyut dan tenggelam dalam nafsu yang menjadi gila.

Kisah Seks Keseronokan Melihat Isteri Mengejek Banyak Memerlukan Novel Melayu # 3
Rakannya menyimpan keperluannya dan menggosoknya tepat ke lubang pantat isteriku. Aku mendekatkan kepalaku ke lubang pantat isteriku dan memerlukan rakannya. Saya kelihatan cantik, isteri saya sangat basah dan penuh bunga.

Saya rasa saya mahu terperangkap dalam seluar pada masa itu. Puas tergelincir, betul dan bermain di sana die terus meletakkannya perlu betul-betul di hadapan pintu lubang isteri saya yang cantik.

Selepas itu masukkan perlahan-lahan. ia kelihatan sangat mudah dicerna kerana isteri saya terlalu berair dan terlalu tebal kerana kehausan yang melampau. Isteri saya sendiri, saya tahu pada masa itu pantatnya berair dan sangat mekar.
Kenikmatan Novel Erotik Melihat Isteri Mengejek Banyak Keperluan # 3

Mudah untuk rakannya masuk. Memeriksa isteri cantik saya dengan kadar yang sangat pantas. Isteri saya menggeram tanpa teragak-agak. Singkirkan dari mulutnya "tuan yang sedap. lag kadar bang ". Rakannya hebat.
Ia sangat sukar dan mati, ia bertahan lama (saya minum ubat sedikit). Puas di atas, mereka bertukar posisi dengan isteri saya di atas. Kali ini isteri saya dan rakannya tidak mempunyai cerita mengenai tempat saya berada.
Mereka hanya bersenang-senang dengan tindakan mereka. Puas isteri saya di atas, mereka buat 69 pulak. masing-masing mencuci senjata pasangannya. Puas mencuci dan melayani rakan masing-masing untuk membuat pulpa doggie.

Mereka bermain untuk masa yang lama. sungguh lama. Isteri dan rakan saya sangat dipercayai. Saya tidak tahu berapa kali isteri saya buntu Saya tahu bahawa setiap kali rakannya meminta pantatnya, ia mesti mengeluarkan suara biasa yang kita dengar ketika cantik, basah, yang sangat diperlukan oleh seorang lelaki.

Sepertinya sudah lama dan belum tahu tindakan apa yang akan dibuat, rakannya menoleh ke arah saya dan bertanya "tidak mahu bergabung?". Apa lagi yang boleh saya lakukan, terus menanggalkan pakaian saya dengan pakaian yang sangat terguncang dan terus menaikkannya.

Isteri saya nampaknya tidak senang melihat saya mahu menyertai mereka. Saya rasa saya mengacaukan daun. kita sama seperti meraba-raba isteri saya sehingga kita mati.

Cite Blue Kenikmatan Melihat Banyak Isteri Mengejek Perlu # 3
Kami bekerjasama membuat apa sahaja untuk memenuhi kepuasan isteri saya. Saya tidak tahan terus mengambil posisi dan memasukkan keperluan saya ke dalam lubang cantik isteri saya yang sudah longgar kerana terlalu tebal.

Tidak lama, sebentar saya tersekat di perut isteri saya. Sekiranya sudah tersekat aktiviti itu berhenti kerana isteri, saya terpaksa mendidih air untuk mencuci. Nampaknya berapa ramai yang mati seperti itu.

Rakannya masih hebat. keperluannya masih tegang. selepas isteri saya mencuci, saya juga mendapat air untuk dicuci. apabila sudah siap, saya memakai pakaian dan duduk di kerusi terlebih dahulu. Isteri dan rakannya masih memakai baju renang.

Saya merasa seperti melepaskan kegembiraan mereka kemudian meminta diri untuk pulang. Sebelum pulang saya mencium isteri saya terlebih dahulu dan memberitahunya bahawa saya akan datang untuk mengambilnya pada jam 7 pagi esok.

Isteri saya mungkin sedar sepenuhnya dan waras lagi dan terus mencium saya kembali dan mengucapkan "terima kasih saudara kerana membenarkan saye bermalam dengan saudara baru ini". Saya tersenyum dan menasihati rakannya "tolong jaga isteri saya dengan baik, dia adalah milik anda malam ini, tolong jaga dia dan nikmati malam anda".

Dengan itu saya berjalan keluar dari bilik dan setelah pintu ditutup, kedengarannya terkunci. Saya tidak tahu apa yang akan berlaku selama-lamanya. bersambung lagi. ketika saya tiba keesokan paginya dan bercerita dari mulut isteri saya bagaimana mereka menghabiskan sepanjang malam bersama.

Malam yang menyedihkan berlalu akhirnya. Saya bergegas kembali ke hotel penginapan mereka. Tepat jam 7 pagi saya membunyikan pintu loceng. Rakan lelaki yang kelihatan biasa membuka pintu dan tersenyum menyambut saya.

Saya masuk dan saya melihat isteri saya bersandar di hujung katil dengan cume yang menahan angin. Kelihatan juga bahawa saya mati memakai seluar dalam hitam ketika die menukar kakinya.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now