55 lia part 1

8.6K 9 0
                                    


Saya mempunyai rakan wanita yang mempunyai masalah keluarga. Nama Lia. Dia baru-baru ini menceraikan suaminya. Dia cantik, tinggi, langsing dan berumur sekitar 35 tahun. Sudah lama saya tidak berjumpa dengannya. Mungkin kerana sibuk masing-masing. Lia bekerja sebagai setiausaha syarikat swasta di Jakarta.

Suatu hari saya berjalan di sebuah pusat membeli-belah di daerah Jakarta Selatan dan saya melihat seorang wanita yang wajahnya sangat dikenali, sedang membeli-belah di sebuah department store. Setelah mengingatinya, saya menyedari bahawa wanita ini tidak lain dan tidak bukan adalah Lia. Tanpa menunggu lama, saya menghampiri wanita itu dan memberi salam.

"Hello, apa khabar Lia?"
"Hei, kamu. Bagaimana kabarmu juga? Siapa kamu di sini?" dia membalas.
"Sendiri, apa yang kamu lihat? Sudah lama kita tidak menjumpai kamu. Kamu hanya lebih cantik. Aku dengar perceraianmu, maaf," aku terus menyapanya.
Lia kemudian berkata, "Terima kasih. Ke mana Anda akan pergi? Sekiranya tidak ada acara dan anda tidak sibuk, anda ingin menemani saya dan tidak makan tengah hari sambil berbual".

Saya juga berasa lapar dan mahu bercakap dengannya.

"Mahu, saya tidak ada kaitan. Apa yang anda mahu makan dan di mana?" Saya bertanya.
"Adakah anda mempunyai idea?" dia bertanya sebagai balasan.
"Terpulang pada kamu" kataku.

Kemudian kami berdua mencari kafe yang tidak terlalu sesak.

"Sudah lama sekali, belumkah kamu berkeliaran, di mana kamu berada? Sombong," katanya setelah kami berdua duduk di restoran.

Kami kemudian berbual mengenai masa lalu dan juga berkongsi pengalaman mengenai pekerjaan yang diselingi dengan gosip masa kini. Kami kemudian memesan makanan. Perbualan diteruskan ketika kami menonton makan tengah hari. Setelah selesai makan utama, saya memesan kopi dan Lia meminta ais krim. Dia kemudian memberitahu saya bahawa dia ingin mengungkap masalahnya. Saya katakan teruskan dan saya akan cuba menjadi pendengar yang baik. Dia mengatakan betapa kesal dia dengan lelaki terutama terhadap bekas suaminya ketika ini. Orang-orang di matanya semua tersentak dan dia mahu dapat melampiaskan, tetapi tidak tahu bagaimana. Saya cuba menghiburkannya dan mengatakan bahawa tidak semua lelaki tersentak dan masalah yang mereka hadapi adalah ujian. Saya memintanya untuk bersabar dan berani dalam menghadapi cobaan ini.

Mendengarnya mengatakan tentang ingin melakukan sesuatu untuk menghilangkan kekecewaannya terhadap lelaki, saya bertanya kepadanya apa yang ada dalam fikirannya. Dia tidak dapat menjawab soalan saya. Mungkin dia tidak tahu atau tidak mahu memberitahu. Kemudian saya bertanya kepadanya tentang khayalan yang dikenali sebagai "perhambaan". Dia kemudian bertanya.
"Apa itu?"
Kemudian saya jelaskan, "Bondage adalah permainan di mana satu pihak menjadi Tunduk dan pihak lain menjadi dominan. Penyerahan akan diikat oleh yang dominan dan setelah diikat dengan yang dominan dapat bermain dengan dan / atau mengolok-olok orang yang sudah terikat. Yang dominan dapat berkongsi. pelbagai bentuk ikatan dari kedudukan hogtie, frogtie, diikat di kerusi, di atas meja atau di tilam dan sebagainya "
"Oh, ini sangat pelik, tapi betapa menariknya," kata Lia.
Dia kemudian bertanya, "Siapa yang akan tunduk dan siapa yang akan dominan?".
Saya menjawab, "Oleh kerana anda adalah orang yang mempunyai masalah dan kesal dengan lelaki, bagaimana jika saya menawarkan diri untuk tunduk dan anda menjadi dominan?".

Saya selalu gembira dan teruja apabila diikat oleh seorang wanita.

Tanpa berfikir, Lia segera menjawab, "Saya setuju. Saya akan mengikat anda sekeras mungkin."
Selanjutnya dia bertanya, "Bagaimana kalau kita sekarang kembali ke rumah saya dan melakukannya?".
Saya menjawab, "Bersabarlah dulu, tidakkah anda memerlukan persiapan. Adakah anda mempunyai tali dan peralatan lain?".
Lia kemudian menjawab, "Saya mempunyai banyak selendang yang dapat saya pakai untuk mengikat anda"
Saya menjawab, "Anda boleh menggunakan selendang tetapi anda mungkin juga ingin mengikat saya dengan tali. Saya gembira anda tahu mereka diikat dengan tali panjang dan panjang. banyak "Saya menjawabnya.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now