(38) part 2

6.1K 7 0
                                    

Temannya kebilik air membasuh dan isteri saye terus memakai panties nya. aku daah berpesan dari awal lagi, kalau die sanggup main dng lelaki lain dan sampai pada tahapnya bila lelaki itu hendak terpancut sperma nya dan pada ketika itu jika isteri saye sanggup membiarkan lelaki itu terpancut didalam pantat nya, die tdk blh membasuhnya.

Biarkan didalam dan terus pakai panties. kerna saye mahu lihat buktinya. Nampak nya isteri saye ingat akan pesanan saye itu. Temannya keluar dari bilik air dan bertanya dng hairan mengapa isteri saye tak pergi membasuh.

Die dng selamba menjawab “nak bawak balik buahtangan untk suami”. Temannya tersenyum mendengar jawapan itu. Itu lah kisah pengalam pertama kami. Kali pertama saye main dng isteri orang dan kali pertama jg isteri saye main dng lelaki lain.

Novel Malay Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Pelir #2
[film]

Sayangnya saye tak dapat melihat aksi mereka. aku dan isteri sanggup membuat aktiviti ini cume semata mata krn terpengaruh kepada adegan adegan dalamm filem lucah yanng pernah kita tonton.

Saya ingat lagie pertama kali bila saye menyuarakan niat saye hendk melihat isteri saye main dng lelaki lain. Tentulah die membantah. Lama kelamaan saye berjaya memujuknya untk mencuba. Itu lah ceritanya bagaimana kita blh terjerumus dalamm hubungan sex sebegini.

Isteri saye akhirnya mengaku die pun sedap dan puas bila main bersama teman nya itu. aku pun mencadangkan pada nya untk main lagie dng syarat kali ini saye ingin lihat sendiri.

Die setuju dan ini lah yanng sebenarnya yanng hendak saye ceritakan disini bagaimana kita blh sampai hingga kesini. Balik kepada mukadimah diatas tadi, maka sampailah hari dan saat yanng ditunggu tunggu.

Peluang melihat isteri main dng lelaki lain. aku kenal lelaki ini didalam internet juga. stelah saye pasti die blh dipercayai dan merupakan calon yanng sesuai saye pun berikan nombor talipon kita untk die hubungi dan berkenalan dulu dng isteri ku.

Mereka saling berhubung talipon selepas itu dan topik perbualan mereka sdh termasuk soal soal sex. Nampaknya merka(isteri ku dan temannya)mesra dan serasi. aku pun merancangkan dng teliti. Masa dan tempat yanng sesuai hrus ditentukan dulu.

Stelah semuanya beres saye berpesan pada isteri saye bagaimana dan apa kah yanng blh dan tak blh dilakukan semasa bersama nanti. aku merancangkan supaya mereka berdua dapat bersama semalaman.

Saya membeli baju tidor, bra dan panties baru untk isteri saye bagi meraikan malam yanng penuh istimewa ini. Baju tidor putih yanng tentunya jarang dan amat seksi sekali dng satu set bra dan panties warna hitam.

Tibalah hari dan saatnya. Lelaki tadi sdh book satu bilik dan menunggu didalamnya. Seperti yanng dijanjikan saye sampai dibilik nya jam 8:30 malam. Sampai dihadapan pintu bilik saye menekan loceng.

Isteri saye sembunyi dibelakang. die merasa gementar dan amat berdebar untk bertemu teman barunya. Maklumlah selama ini cume berbual melalui talipon saja. Belum pernah tengok muka. Entah macam mana orangnya.

Takut dan berdebar. Pintu dibuka dan nampak lah lelaki tadi. Isteri saye terkejut dan terkedu krn tak seperti yanng dibayangkannya. Walau apa pun kita berjalan masuk. aku terus duduk dikerusi dan isteri di atas katil.

Cite Lucah Kenikmatan Tengok Isteri Dijolok Banyak Pelir #2 Novel Blue
Oh ya, kita saling bersalam dan memperkenalkan diri sewaktu dimuka pintu tadi. kitorang berbual bual sebentar. aku diatas kerusi dan mereka berdua diatas kati berdua. Seperti dirancangkan isteri saye membawa beg yanng dibawanya kebilik air.

Dalam beg itu lah ada pakaian tidornya yanng baru dibeli itu. Isteri saye ingat rancangan awal kita dan terus memangil teman barunya kebilik air. Terdengar suaranya memanggil dari bilik air “bang, mari kejap”.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now