Bab 1

232 6 2
                                    

Harini merupakan hari dimana nadia terpaksa bekerja di sebuah kelab malam..
    
        Dalam nadia mengemas barang untuk pergi ke kelab tersebut ayahnya dtg dan berkata "kau dh siap kemas barang"
"Dh ayah" nadia berkata dalam keadaan tersedu sedan.Tetapi ayahnya tidak mempedulikan  itu semua kerana selepas ayahnya menjual anaknya dia tidak perlu membayar hutang lagi...
 
     Malam harinya mereka telah sampai di depan Moon Club.Dalam keadaan gementar nadia turun dari kereta dan mengikut ayahnya masuk ke dalam club tersebut.

          "Along ni anak aku nama dia nadia"kata ayahnya sambil melirik ke arah nadia.
"Wah you punya anak banyak cantik loh"kata along tersebut.
Nadia berasa takut bila berada di situ.."Ayah nad x nak duduk sini"kata nadia dalam keadaan berbisik di telinga ayahnya.
"Kau ikut je cakap along ni jangan degil kalau x siap kau aku kerjakan"balas ayahnya dalam keadaan berbisik jugak.
"Ayooi apa lagi bisik sudah adik manis ayuh ikut uncle pergi jumpa kawan baru"kata along tersebut.
"Ayah nad x nak"kata nadia dengan sebak."Sudah kau pergi ikut sana tugas aku dh tamat lepasni kau tinggal kat sini."kata ayah nadia lagi.."along aku pergi dulu ni anak aku sekarang dh jadi tanggungjawab kau"kata ayahnya lagi.."ya loh aku tahu terima kasih Amir sebab kasi lu punya anak.."kata along dengan sengihan..
"Aku cau dulu"kata ayahnya sejurus itu terus meninggalkan club tersebut.Nadia hanya melihat sambil menitikkan air mata."Ayuh jumpa kawan baru"kata along sambil melangkah memasuki bilik yg agak besar dan ramai perempuan sebaya dengan nadia berada di bilik itu.Nadia hanya mengikut langkah along dengan perasaan takut...
      

Layakkah Aku..[C]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora