Bab 4

163 8 0
                                    

"Hish mane diorang ni,dari tadi tunggu x sampai2"Zafran berkata sambil melihat jam tangannya.

    "Wei sorry lh tadi jalan jem lh"kata Iman dgn termegah-mengah."Kau ni memang kan suka buat aku tertunggu-tunggu"marah Zafran sambil menjeling Iman dan Farhan di hadapannya

     "Dh lh nak tunggu korang habis bertekak x makan kita"balas Farhan menghentikan pergaduhan mereka."ye lah jom order"balas Zafran.

     "Wei Adam mana?"tanya Iman sambil menyuap makanan ke dalam mulut."Dia x dapat dtg sebab kena balik rumah mak dia"balas Zafran."Ooh"jawab Farhan dan Iman serentak.Diorang makan sambil bergelak ketawa.

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


    Hanna mengangkat kepala apabila mendengar suara lelaki ketawa dgn kuat.'Siapa yg ketawa macam x ingat dunia ni'bisik hati hanna.Dia melihat ke depan dan ternampak tiga orang jejaka tampan.(Author melebih pulak😂😂😂)
Hanna ternganga melihat jejaka yg hensem tu..

      "Wei hensem gila wei tiga orang tu.Aku melting now"kata hanna sambil menyiku nadia di sebelahnya."Hish kau ni aku tgh makan ni."marah nadia sambil menjeling hanna.

       "Alah tengok depan kau tu"arah hanna."Mana2"tanya mia sambil mata meliar ke sekeliling restaurant itu.Hish korang ni gatal betullah."kata nadia sambil menjeling ke depan juga.(cakap gatal dia pun sama nak tengok jugak..author memarahi nadia😂😂😂)

       Untuk pengetahuan semua dh dua bulan nadia,mia dan hanna tinggalkan moon club tersebut.mereka sekarang duduk di rumah banglo dua tingkat.Mereka cuma menunggu permohonan untuk masuk ke U.Memang itu impian nadia dari kecil untuk memegang segulung ijazah.

     "Jom balik aku dh penat"kata nadia sambil bangun dari kerusi yg didudukinya."Jom"kata hanna dan mia serentak.

      Mereka pun lalu di sebelah meja Zafran,dan tiba-tiba nadia tergelincir dan ingin terjatuh namun dia terasa ada tangan yg memeluk pinggangnya.Nadia membuka mata dan terkejut kerana dia berada di dalam pelukan Zafran.

     "E...emmm ma..af sa..ya x sengaja."kata nadia tergagap-gapa."Saya pun nak mintak maaf."balas Zafran pula sambil mengaru lehernya.

        "Emm jom pergi"kata nadia sambil menarik tangan mia dan hanna keluar dari restaurant tersebut.Hanna melambai tangan ke arah tiga orang lelaki tersebut.

        "Wei sweet gila tadi,kau diselamatkan oleh prince charming dhoo."kata hanna dengan gediknya.(walaupun perangai hanna macam tu nadia dengan mia tetap kawan dengan dia.author menyapuk guyss😂😂)

       "Diam lah jom balik cepat"marah nadia.Mereka masuk ke dalam kereta myvi milik nadia dan terus meluncur jalu di jalan raya.

          "Pergh ada hero selamatkan gadis cantik guyss"kata iman membuatkan Zafran merah muka."kau x payah nak melebih eeh"marah Zafran.Iman dan Farhan hanya ketawa.Mereka pun sambun makan semula.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Keesokkannya...

        "Wei borang U dh dapat seh.."kata hanna sambil melompat gembira."Mana-mana nak tengok"kata nadia denga teruja."Nah"hanna bagi borang tersebut kepada mia dan nadia.

       "Yes kita dapat masuk U!!"jerit mia dan mereka bertiga berpelukkan bersama.

       "Nad nanti kita kena beli barang untuk persiapan U tau"kata mia dengan teruja."ye wei..aku x sabar gila nak masuk U ni."kata nadia pula.Selepas itu mereka sibuk berbual pasal persediaan untuk U tersebut.


💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕



'Hmm kenapa aku teringat kat perempua  yg aku jumpa hari tu eek,padahal aku x kenal pun siapa dia tu.' Bisik hati Zafran sambil tangan mengaru dagunya."Aah lebih baik aku tidur daripada fikirkan pasal perempuan tu."kata Zafran dan terus naik ke atas katil saiz king dan terus melelapkan mata.





Maaflah kalau typo and x berapa nak best..harap korang vote dan komen tau..😊😊😊

Layakkah Aku..[C]Where stories live. Discover now