Küçücüğüm Herşeyim

13K 844 575
                                    

- Yorum ve Vote bırakmayı unutmayın.

-

Sancak emindi.

Kaya denilen buzdan yaratılma heykelin sinirleri paslanmaz çeliktendi! Ama nedense Sancak'a gelince paslanmaz çelikten sinirlere sahipti... Sanki normal zamanda tespih çeker gibi silah çeken o değilmiş gibi buz mavileri alev alev yanarken deli deli bakan o değilmiş gibi...

Dokunmasına izin vermemişti Sancak'ın. Sancak keşfetmek istiyordu. Henüz daha dokunarak öğrenmeyi kendine yeni huy edinmiş bir bebek gibiydi. Keşfetmek istiyordu ve kesinlikle bu keşfi Kaya'nın pantolon kumaşını bile delip geçecek kadar ismi kadar kaya erkekliğinden keşfetmek istiyordu.

Onun tadını merak ediyordu.

Dokunmak istiyordu.

Onun zevk verdiği gibi ona zevk vermek istiyordu. Biraz da acele ediyordu. Elaları ürkekçe bakıyor bir yandan da tadımlamak istiyordu.

Bu tıpkı ellerini sobaya gezdiren ufak bir çocuk gibi. Sıcaklık hissi hoşuna gidiyordu ama yanacağını ve ellerinin kavrulacağını bilmeden, ne yaptığının bilincinde dahi olmayan ufak bir çocuğun yaptığı gibiydi. Ellerini Kaya'nın kasıklarında gezdirse de Kaya kısa bir süre sonra ona izin vermemişti.

"Başlarsam.."diye fısıldadı Kaya. "Nefes almana bile izin vermem,prenses."

"B-Ben beceriksiz miyim?"demişti Sancak ise hüzünle.

"Tek dokunuşun yeter.."diye fısıldamış ve dudaklarından bir buse kondurarak ondan uzaklaşmıştı arzudan sesi boğuklaşan Kaya. "Ama şimdi dokunma."

Çünkü Kaya biliyordu ki oğlan onun doyumsuz olduğunu kavradığı an korkudan dilinin bağı çözülecek,dizleri titreyecekti. Çünkü Kaya onun içinde parmaklarını gezdirmek, tomurcuklu göğüslerini dişlemek, karnından kasıklarına kadar olan bölgeye kendi baş harfini mühürleyecek şekilde ısırıklı morluklar bırakmak istiyordu. 

Kaya kesinlikle Sancak'ı ağlatana ve çığlık attırana kadar içinde olmak istiyordu.

Kaya kesinlikle onun güzel ağzına güzel toplar sokarken aşağıdaki girişine de..

Neyse.

Kaya çok fazla şey istiyordu ve Sancak daha kendini bile çekerken acemice,korkakça davranan bir oğlan olarak Kaya'yı ve isteklerini çok yanlış anlamaya müsaitti.

Kaya onu yükseltecek,azdıracak. Sonrasında kendisi için yalvartacaktı. Çünkü Kaya talep ettiğinde Sancak muhtelemen ağlardı.

Ama usulca zihnine bunları işlediğinde, Kaya zaten bekliyor olacaktı acı için yeterince toleransı olacak zarif prensesini.

Yoksa şimdi senin içinde lolipop gezdirirken kucağıma yatırıp şaplak atmak istiyorum dese muhtemelen Sancak...

Kendini kandıramazdı Kaya.

"Zafer Abimi istiyorum,sen beni sevmiosun!"diye hüngür hüngür ağlar ve kendinden de yaptıklarında da utanırdı.

Hiç bir şey yapmasalar bile prensesin nazı bu ilişkinin temellerini baştan zayıf kılardı.

Kaya kendini duşa atarken dudak ısırmıştı. "Ergenliğe yeniden soktu bizi götüne koduğumun prenses hazretleri!"

--------------------------------------------

Sancak ön koltukta otururken hala surat asmaktaydı ve kollarını birbirine dolayıp cama yasladığı başıyla kendini sorgulamaktaydı. Tam bir aptal gibi davranmış olmalıydı ki Kaya kendini ondan geri çekiyordu.

Mahalle Çıkartması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin