85 | Madalyonun İçi

3.9K 463 129
                                    

🎶 Kayahan - Ben de İnsanım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶 Kayahan - Ben de İnsanım

"Hayat, yenilgilerin içindeki küçük mutluluklardan ibaret."

•••

"Bay Özaslan ve Bay Taşkıran'ın 3 yıldır aradığı Patron'u, biz 27 yıldır arıyoruz." dedi. Aden'le göz göze geldikleri an ise yeniden gülümsedi. "Ben bir tesadüf müyüm diye sormuştun az önce Alex.. Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir. Tıpkı senin topluluğa girmen gibi..." dedikten sonra derin bir nefes alıp verdi. "Top Secret görevde yer almayı her şeyden çok istediğini söylemiştin. Buna gerek yok." dedikten sonra kollarını göğsünde bağladı. "Çünkü elinde tuttuğun dosya top secret göreve ait..  ve o görev de, sensin."

Hayatta bazı dönüm noktaları vardır. Çoğu zaman bir olayı yaşarken, onun hayatınızı ne derece etkileyeceğini bilemezsiniz. Hayatın gündelik akışı birer bilinmezlikten ibarettir.. fakat Aden, tam şu anda bir dönüm noktasında olduğunu biliyordu.. çünkü daha önce yaşamıştı. Büyük sırlar, büyük dönüm noktalarına sebep olurdu.

Yalan çukuruna ikinci gez düştüğüne emin olduğu anda, boğazının kuruduğunu hissetti.

Kendisine ait Beyaz Konaklar'da çekilmiş 2019 yılına ait bir sürü fotoğraf...

Tüm bu karmaşanın ortasında fark ettiği şey, fotoğrafların hepsinde yüzünün gülüyor oluşuydu. İntikam yemini etmiş genç bir kadına göre fazla gerçek gülümsüyordu.

Ah Aden... Sırma saçlı Aden..

Her ne kadar Beyaz Konaklar'a intikam almak için dönse de, aslında yaşama dair umudunun tükenmediğini o fotoğraflardaki gülümsemesinden şimdi anlıyordu.

Aden bir intikam hikayesine değil, evine dönmüştü.

Ve evi onun mezarı olmuştu.

Yeniden doğan kadın, Alexandra Petrova'ydı.

Ve yeniden çıktığı bu yolculuk onun asıl hikayesiydi.

Fakat bu da bir yalandı.

"Ben.." dedi şaşkınlığı bir an öfkesinin önüne geçerken. "Ben.. anlamıyorum.. neden? Neden beni takip ettiniz? Kimsiniz? Neden yıllardır Patron'un peşindesiniz?"

Fotoğraflarda fark ettiği bir diğer detay ise, hepsinin Beyaz Konaklar'dan gitmelerine az bir süre kalmışken çekilmiş olmasıydı.

Kartal ve Baykal... En az Aden kadar şaşkın, en az Aden kadar endişelilerdi.

Plan kurmak onların işiydi. Fakat şimdi hiç bilmedikleri bir planın başrolleri olduklarını öğreniyorlardı.

Beyaz KonakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin