•••
Herkes gitmiş, koca evin içinde bir Aden bir de Kartal kalmışlardı...
Terastalardı, Aden'in isteği üzerine.
Buradaki varlığından rahatsız olup olmadığına dair bir fikri yoktu Kartal'ın. Fakat onu burada yalnız bırakamazdı.. özellikle de bu gece.
Yaklaşık 2 saattir yerlerinden kıpırdamamışlardı. Kartal kanepelerden birinin üzerine oturmuş, zaman zaman telefonuyla ilgileniyor zaman zaman da teras demirlerinin önündeki kilimde, dizlerini kendine çekmiş oturan Aden'i kontrol ediyordu.. ve 2 saattir hiç konuşmamışlardı, tek kelime bile.
Kartal ise, Aden'in üzerine gitmemek için susuyordu. Sıkıntıdan içtiği sigaraları sayamamıştı bile ama emindi ki Aden'in bitirdiği paketleri geçemezdi.
"Baban nasıl öldü?" dedi Aden, hiç beklemediği bir anda, aniden.
"Anlamadım?" dedi Kartal, istemsizce mayıştığı koltukta tekrar doğrulurken. Sonunda ağzından bir kelime çıkmıştı.
"Patron.. babanı nasıl öldürdü?"
Bunu konuşmasalar olmuyor muydu?
"Silahlı saldırı... arabadayken." Dedi Kartal, bu konuyu konuşmaktan nefret etse de.
"Desene büyük bir araba fantezisi var." Derken Aden, sarkastik bir şekilde gülmüştü, canı acısa da...
Gerçekten Patron'un kurbanlarını arabada öldürmek gibi bir takıntısı olabilir miydi yoksa bu sadece bir tesadüf müydü?
"Ne hissettin?"
Kendiyle kıyaslayacaktı, Kartal'ın anladığı kadarı ile. Acısını blli etmeden paylaşmaya çalışıyordu Aden.. Alakasız gözüken ama aslında altı dolu soruları ile.
"Öldüğünü öğrendiğimde mi?" derken Kartal, bunu sormak istediğini zaten anlamıştı.
"Evet."
"Büyümek zorunda olduğumu. Hemen." derken kendi hislerini yoklamıştı sanki. O zamanlar içinde hissettiği sıkıntı sanki aniden tekrar bedenine dolmuştu.
"Ben hep çocuk kalacakmışım gibi hissetmiştim." dedi Aden. Elinde yeni yaktığı sigarası vardı. Kartal'la diyalog halinde olsa bile arkasını dönüp göz teması kurmuyor, demirlerin arasından manzarayı izlemeye devam ediyordu.
"Nasıl yani?"
"Yani.. ailemi kaybetmiştim.. Şımarık bir kızdım zaten.. ama artık her türlü şımarıklığı ya da hatayı yapma gibi bir lüksüm olduğunu düşünmüştüm. Öfkeliydim.. hayata karşı."
"Hiç öyle davranmamışsın ama?" derken Kartal oturduğu yerden ayaklanıp, Aden'in kişisel alanına girmeden biraz daha uzak bir mesafeye, bir başka kilimin üzerine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Konak
General Fiction"İntikam yolculuğuna çıkacaksan kendin için de bir mezar kaz." Parti ışıklarının sönmediği, topuk seslerinin eksik olmadığı ve kahkahaların hiç dinmediği bir cennetti Beyaz Konaklar. Adını sitenin zirvesine yapılmış, bembeyaz, görkemli konaktan alıy...