100 | Karanlıkta Uyanık

3.8K 380 195
                                    

🎶Gökhan Abur - Yasak Aşk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶Gökhan Abur - Yasak Aşk

-SON 7 BÖLÜM-

•••

"İnanamıyorum." dedi Zümrüt, oturduğu koltukta yerinde duramaz bir biçimde kıpırdanırken. "Gerçekten i-na-na-mı-yo-rum!"

Açılışta çıkan kaosun arasından bir şekilde sıyrılmayı başarıp eve geleli yaklaşık yarım saat olmuştu fakat üzerlerindeki şok hala ilk dakika gibi tazeydi.

"Ben de inanamıyorum." dedi Aden, şaşkınlığı yüzünün her bir noktasından okunurken. "Yaren'e bak sen. "Yine durdu durdu patlattı bombayı."

"Valla ben bile şoktayım." dedi Kartal, bakışlarını kendi oturduğu koltuğun kolunda oturan Aden'e çevirirken. "Hiç beklemiyordum böyle bir şey."

"Hangimiz bekliyorduk ki?" dedi Zümrüt. Yüzünde şaşkınlıkla karışık gülümseyen bir ifade vardı.

Ardından Baykal oturduğu sandalyede viskisini yudumlarken ekledi. "Servet de Haldun da çok büyük gol yediler... Benim anlamadığım, Servet Yaren'i yeterince tanımıyor... ne kadar deli olabileceğini tahmin edememiş olabilir... ama Haldun? Haldun, Yaren'in ciğerini bilir. Nasıl böyle bir riski kontrol altına almadı?"

"Yaren'in bildiğini bildiklerini mi sanıyorsun Baykal?" dedi Kartal. "Yaren belli ki arada derede kendi yöntemleriyle öğrenmiş bir kızları olduğunu."

"Sinsi.." dedi Zümrüt gözlerini kısarak. Ardından pişmanlıkla yumruğunu yavaşça bacağına vurdu. "Ah be... Ben patlatmalıydım bu bombayı."

"Yuh Zümrüt ya." dedi Aden gülerek. "Neyin derdindesin."

Zümrüt ise Baykal'ın attığı yandan bakışa ne var der gibi bir bakışla karşılık vermişti.

Ardından Zümrüt'ün telefonu yeniden çalmaya başladı. Tıpkı daha on dakika önce olduğu gibi.

"Efendim Zuhalcim." dedi Zümrüt telefonu açıp ayaklanırken. "Hayatım biz de şok olduk... Asla bilmiyorduk ki.." diye devam etti.

"Bu durum en çok tam de derneğe yeniden başkan olmuşken Zümrüt'ün işine yarayacak gibi duruyor." dedi Aden gülerken. "Baksanıza... Beyaz Konaklar kadınları anında yön değiştirip yeniden Zümrüt'e yamanmaya başladılar bile."

"Ne garip." dedi Baykal. Ama sanki daha çok kendi kendine bir şey düşünüp bu cümleyi kurmuş gibiydi.

"Garip olan ne?" dedi Aden.

Beyaz KonakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin