Sana en çok ihtiyacım olduğu zaman gitmiştin.
Bana bunu hiç bir yaşım unutturamaz.~~~
Seviyordum, seviliyordum.
Mutlu olmak istiyordum.
Mutluluğu bulmuştum. Mutluluk Karan Çevik'di.
Gece beraber uyumuştuk. İlk defa hiç bir kâbus görmemiştim. Aksine babam ve annem vardı rüyamda.
Mezarlıkta dediklerim gelmişti aklıma. Yüzümde tebessüm oluştu.
"Ala?"
Karan'ın sesiyle ona doğru döndüm.
"Hı efendim?" Tebessüm etti.
"Ne düşünüyorsun bakalım benden başka?" Hafif güldüm.
Gülüşümden öptüğünde dondum kaldım.
"Böyle alırlar aklını." Diyip göz kırptı.
Gülmeye başladım. "Manyak, öyle pat diğe öpersen tabi aklım gider."
Kafasını gülerek salladı. "Hadi bakalım Ala hanım, eve git hazırlan sonrada karargaha geçelim." Kafamı salladım ve hızla yanağından öpüp evden çıktım.
Donmuştu.
Eve girip odama gittim. Dolabı açtım ne giyineceğimi düşünürken bacaklarıma dolanan bir çift yumuşak bir şey hissettim.
Yere baktığımda geçenlerde Karan ile bulduğumuz yavru köpek vardı.
Köpeği kucağıma aldım. Bana baktı ve burnunu burnuma dokundurdu. Kahkaha attım.
"Ya sen ne tatlı bir şeysin böyle. Yerim seni oh." Diyip kafasından öpüp yatağa koydum. Önüne eğildim.
"Acaba senin adını ne koysam?" Dediğimde yavru etrafa bakıyordu.
"Limon mu olsa adın?" Direk bana baktı ve yanıma yaklaşıp patisini uzattı.
Gülümseyerek patisini tuttum. "Memnun oldum Limon." Diyip tekrar kafasından öpüp dolaptan giyeceklerimi çıkardım.
*Balca'nın giydiği, çanta yı farklı şekilde hayal edebilirsiniz. Topuklu ayakkabının topuğu daha kısa.*
Üzerimi giyinip saçlarımı yukarıdan topladım. Sade bir makyaj yapıp çantamı aldım.
Limon'a doğru eğildim. "Limon ben gidiyorum şimdi ama gelicem tamam mı?" Dediğimde havlamasıyla kafasından öpüp odadan çıktım. Mutfaktan geçenlerde aldığım mama ve suyunu doldurup odaya tektar koydum. Limon'a baktığımda yer yatağında uyumaya çalışıyordu.
Biraz sevdikten sonra odadan çıktım.
Sena bugün evde değildi, Emre'de kaldığını yazmıştı. Dün gece her şeyi anlatıcağımı biliyordu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağların Çift Başlı Kurdu
Action"Sakın, sakın Ala, aklının ucundan dâhi geçirme." Diye burnundan soludu. Sinirle bir adım attım. İşaret parmağımı doğrulttum. "Sakın Yüzbaşı, sakın ola bana o isim ile seslenme. Senin o ismi demeye artık hakkın yok! Balca'yım ben anladın mı?!" Sende...