Bir adım atmadan önce hep diğer adımlarda ne olur diye düşünen biriyimdir. Ya da daha doğru tanımlamam gerekirse hayalinde kurgulayan...
Bu seferde aynı şeyi yaptım ve atacağım adımı düşündüm.
"Senin burada....."
Cümlemi bitiremeden yarıda kesti.
"Kapıda bekliyorum."
Bana tanımadığı fırsatlara birini daha eklemişti. Dinlemiyordu ki hiçbir zaman beni.
Eve nasıl girdiğini soracaktım oysa ki ben.
Odama dönüp hızlıca üzerimi giyinerek dış kapıya çıktığımda, kapının kenarına yaslanmış elleri cebinde duran adamda gözlerimi gezdirdim.
Kusuru sanırım ağzını açmasıydı. Susup böylece dursa hiçbir sıkıntı görüntüde yoktu.
"Evime nasıl girdin?"
"Burada ne arıyorsun?' gibi bir sorudan başlamak daha mantıklı olabilirdi ama merak beni sorduğum soruya teşvik etmişti.
"Kapı açıktı."
Ah Şeyma depar atarken açık unutmuş olmalıydı.
"Yine neden çağırdın beni."
Sorduğu soruya fransız kalmıştım ki bunun kanıtı kendimi işaret ederek konuşmamdan da belli idi.
"Ben mi?"
Sıkıntıyla nefes vererek karşı daireyi başıyla işaret edip konuştu.
"Yok karşı komşu."
Aynı anlarda karşıdaki evin kapısı açılıp içeriden orta yaşlarda bir bayan çıktı.
Kadını tanımıyordum eminim ki o da beni tanımıyordu.
Zaten yeni moda olmuştu komşu komşusunu tanımaz durumu ama Keremlerin mahalle öyle mi sadece birkaç kez gitmeme rağmen selam veren bile vardı.
Evinden çıkıp asansöre yönelen kadından dikkatimi çekip karşımdaki adama döndüm dikkatini bende toplamak için konuştum.
"Taksici."
Başını bana aniden döndürüp baktı.
"Seni ben çağırmadım."
Cümlemin bitmesi ile araya kadın karıştı.
"Kusura bakmayın beklettim. Taksiyi ben çağırdım."
Kadının dediği ile yüzündeki ifade bir anda değişirken bir şey söylemedi ve bakışlarını benden çekmedi.
Susması onu kusursuz yapıyordu bu cıktı defalarca yenileyebilirim. Etki altında kalmam hoşuma gitmeyince kapıyı yüzüne kapatıp içeri geçtim.
Anında ne yaptım ben diye kendi kendime dövünürken kapıyı geri açtım ki.
Ortada ne kadın vardı ne de taksici.
Belki de bu bir işaretti. Peşinden gitmemeliydim. Ya da gitmeliydim.
Of her ne yapacaksam bende bilmiyordum artık.
Yalnızlığın tadını fantastik film izleyip bol bol heyecan yaparak çıkarttım.
O gece bitip ardını günler kovalarken doğum günüm gelip çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRR-I KADER
ChickLitKitabımı nasıl bir yolculuktan gelip keşfettiğini bilmiyorum. Kalemim sayesinde yeni bir yolculuğa çıkacağına eminim. Bu süreçte kafandaki ön yargılarını sileceksen ve kelimelerimi dikkatle sonuna kadar okuyacaksan başlayabilirsin. Eğer bunları yap...