První školní den

972 54 0
                                    

Ráno mě budila Lily, bylo to příjemné.............

,,Tonksová, vstávej je sedm." mluvila na mne svým medovým hlasem.

,,Jojo, už jdu." zamumlala jsem a pomaloučku se zvedla z postele.

,,Tak jakou si uděláme barvu vlasů dneska?" řekla jsem před zrcadlem, když se mi konečně podařilo rozlepit od sebe víčka. A, že to dalo práce.
,,Červené!" napadlo mě, nikdy jsem neměla moc vkus, nebo spíš měla ale chtěla jsem vypadat jako debil. Nakonec jsem se dala na blond.

***
,,Páni, vážně ti to sluší Nymf." řekl Remus, který mi slíbil včera na večeři, že se mnou půjde do knihovny a pomůže mi s úkoly a připraví mne na látku. Jen jsem se usmála a zrudla jako rajské jablíčko.

,,A jako co chceš vlastně pracovat?" zeptala jsem se ho, abych nějak zabila to ticho když jsme šli do knihovny.

,,Bystrozor."

,,Já bych taky docela ráda."

,,Fakt, třeba budeme spolu s Lily a Jamesem společně." vyhrkl.

,,Taky doufám, ale myslím, že mám ještě dost času. Sedm let." povzdychla jsem si. Nejradši bych těch sedm let byla s Remem, ale hold to tak asi nepůjde.

,,Co máš všechno za úkoly?"

,,Přeměňování a Dějiny." odfrkla si. ,,Eseje." dodala jsem a vyndavala si pergameny a brky. Bylo mi trošičku nepříjemné, že mě celou dobu sledoval. Nakonec jsem všechno vyndala a zahleděla jsem se do těch jeho krásných karamelových očí. Byly světle hnědé. Ten den jsem měla oči zářivě zelené. Ale při myšlení na jeho oči mi začali hnědnout. Pak jsem radši odvrátila zrak. Pracovali jsme asi hodinu, když jsme usoudili, že budeme muset jít na oběd.

,,Nesnáším domácí úkoly!" Ulevila si.
,,Ani když je děláš se mnou?" udělal smutné psí oči.
,,Ne, to je to spíš zábava." dala jsem mu pusu na tvář. A utekla do velké síně. Když jsem tam vpadla celá uřícená všechny zraky padly na mě.

,,Si hrála na babu, ne?" zeptal se Sirius když se k nim posadila. Nakonec usoudila, že to nebyl dobrý nápad. Přišel i Remus a vypadal, že je v sedmém nebi. Taky že byl!

,,Lektvar lásky??" smál se James.

,,Ani nemusela....." přidal se do smíchu i Sirius.

,,Pamatuji si jak jsme byli ve třeťáku a Remus s ní byl sám doma." to už se smáli i Lily s ostatními dívkami.

,,Byli v tom samém pokoji, ale vypadalo to tam hrozně!" hýkala Lily.

,,Remus říkal, že tam hořelo, a taky, že asi jo! Ty stěny byly od kouře a měli tam i koláčovou bitvu. Všude byla šlehačka a na stěnách rozpláclí koláče." popadala se za břicho Kate.

,,Dokončovalo to to jak Remus použil to kouzlo aby sněžily neledové vločky a tak u její postele stál sněhulák."brečel ze smíchu James.

,,A oni si uprostřed toho spali!" jakmile to Sirius dořekl všichni se začali smát nanovo.

,,Jsme prostě bezva tým." mrkl na mě Remus a já pochopila, už chce odejít. Zvedli jsme se a společně velkou síň. Za síní jsme to nevydrželi a taky se museli naplno smát.

TO JE SUPER!

ON JE SUPER!

,,Půjdeme si něco zahrát?" zeptal se potom. Já si místo odpovědi pohladila břicho......

,,Já bych radši nejprve do kuchyně.?" zeptala jsem se větou tázací.

,,Jasně. Taky jsem moc nejedl. Spíš nic jsem nejedl." přiznal se.

,,Tak pojď!" to už jsem ho táhla ho chodbou doprava.

,,Jak víš kudy?"

,,Prošla jsem základní Siriusovou výukou."

,,To existuje?"

,,Pokud máš za příbuzného Siriuse........"

,,Aha........." to už jsme byli u obrazu s ovocem.

,,Můžu?" zeptala jsem se, to už mi uvolnil cestu. pošimrala jsem hrušku, která se zachychotala a odklonila. Prošli jme, a to už u nás byl maličký skřítek.

,,Ahoj!" pozdravila jsem toho mrňouse.

,,Dobrý den paní." uklonil se mi.

,,Jak se jmenuješ?"

,,Riwer, madam."

,,Co si dá paní s pánem?" optal se mile.

,,Tak já si dám jahodový puding a horkou čokoládu prosím." usmála jsem se.

,,A pán?"

,,Já si dám to samé, akorát ten puding čokoládový prosím."

,,Tamhle se posaďte a za chvilku to tam máte."

A opravdu, jen jme došli ke stolku a posadili se tak nám skřítci nesli naši objednávku.

,,Co by se stalo, kdybych nešla na lektvary? Protože by se mi těžko vysvětlovalo, kdybych přišla o půl hodiny později."

,,To máš v pohodě máš Křiklana. Já to mám horší. My máme přeměňování- tudíž McGonagallovou."

,,Tak to máš fakt blbý!" ušklíbla jsem se a usrkla z horké čokolády.

Tajemství Metamorfomága ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat