Úplně se mi zastavilo srdce. Do dívčích ložnic kluci přeci nesměli! Jak to, že je teda tady?? Na to, že srdce ještě před chvílí ani tlouknout, teď bušilo, jako o závod. Můj pohled spočinul na postavu za mnou.
,,Regulusi, jestli to někde vyžvaníš!" má ruka se srolovala do pěsti a byla naprosto připravena, mne chránit. On si jen ruce arogantně založil na prsou. Věděla jsem, že má nějakou duševní poruchu. Je, alespoň tak to říkal Sirius, velice úchylný. Prý se vyspal s Bellou ale to raději nebudu řešit...Bůh ví s kým se vyspal sám Sirius....
,,Neboj, ale nebude to zadarmo." on mě vydírá? Můj příbuzný, kterému jsem nedávno plakala v náručí? Bylo to tak neuvěřitelně sobecké. Otevírám pusu, že ho potěším nějakou nepěknou poznámkou. Ale vyjde ze mě toto:
,,Dobře? A co?" nejradši bych si tu držku zacpala a vrazila bych si několik facek. A nebo bych je někomu vrazila.
,,Večeře?" nabídne otázkou, kterou myslí smrtelně vážně. Vyvalím oči.
,,Flirtuješ se mnou?" pokouším se získat odpověď.
,,Asi.. Určitě." zarazí se a já taky.
,,Ty vole je mi dvanáct!" nepříjemně prsknu. Co bych dala za to, kdyby tu bych ta kráva Amanda. Ale zrovna, když jí potřebuju, tak tu není! Proč, když něco potřebuju mi nikdo není ochotný pomoci!
,,Takže odmítáš!" V očích mu zajiskří zklamaní, když uvidí jak kývu hlavou na souhlas.
,,Pak ale se rozluč s mím mlčením." zvedne obočí nahoru a vrátí dolů. Ten to zabil. Opravdu je asi úchyl. Ale dobře.... Kluk o kterým jsem doteď měla dobrý mínění si to u mě posral. Vstal, nasedl na své koště nejnovějšího modelu a odletěl pryč.
Je to Zmiozelský kluk a dostal se do Nebelvírský dívčí ložnice.
Jak!!!!!! Asi když měl koště a Amanda mu otevřela okno... Dobrá otázka Nymfadoro! Válíš!
Jdu zpytovat svědomí někam do prčic. Proč jsem mu tu blbou večeři neodkývala? Teď se náš milý vlkodlak doví o své milé tajné ctitelce!
Vyjdu z Nebelvírské věže a vydám se hradem. Do hlavy mi v tu chvíli přiběhne myšlenka.
,,Sakra! Učebnice!" běžím k místu kde jsem tu blbou knížku nechala.
Bohužel tam už není.
,,A Kruci!" vykřiknu a chytnu se za hlavu.
ČTEŠ
Tajemství Metamorfomága ✅
FanfictionNikdy jsem nebrečela, a teď? Fňukám tu nad klukem! Vzchop se Nymfadoro! Ani jsem si vlastně neuvědomila, že brečím. Kdo to v tom vzteku má vnímat! Ignorantsky se k ní otočím zády a co nejrychleji, rukávem bledě modrého trika, si setřu slané kapky vo...