Stěhování

400 37 5
                                    

Vzala jsem rychle své věci a pláchla. Dobře, takhle rychle možná ne. Pomalu jsem házela do kufru všechno. Ponožku po ponožce, svetr po svetru. Zabalila jsem to tam. Nadechnu se a podívám se na své veledílo.

Ve skříni není ani nitka. Všechno je v narvaném kufru. Proč zase tak rychle

Protože jsi blbá Tonksová!

Blbá!
Blbá!
Blbá!

BLBÁ!

Protočím nad sebou panenky. V myšlenkách si vybavím, jak chci být neviditelná a jako vždy se musím pochválit za to, že se mi to opět povedlo.

No a co, že někdo právě prožije zástavu srdce z toho, že uvidí samochodící kufr.....

***

,,Je večeře, čas vás připravil slečno Tonksová." podívá se na mě Albus Brubál svýma moudrýma očima. Zkousnu si spodní ret.

,,Doolitlová." odvětím nervózně.

,,Liso Doolitlová." dokončí za mě.

Mám teď úplně čokoládové oči a úzký nos. Jsem vyšší, jelikož půjdu do pátého ročníku. Prý mám znalosti akorát na ten ročník, a že to vůbec nevadí.

Dik učebnice!

Ano, Brumbál se asi opravdu zbláznil. A já taky...

Mám dokonce červené vlasy.  A ředilel říkal, že bych neměla moc budit pozornost.

,,Jdete?" vůbec jsem netušila, že můj plán vyjde tak rychle. A ještě k tomu přijdu do pátého ročníku!

***

,,Přivítejme také novou studentku Lisu Doolitlovou." řekl Brumbál a já vešla otevřenými dveřmi rovnou ke stoličce

Co jsem ale nečekala byla čepice.

Ošuntělý starý klobouk ležel opuštěně na stoličce se třemi nohami. Sedla jsem si a McGinagallová mi nasadila onen klobouk na havu. Jako na začátku ročníku... Nymf je opět originál a musí se zařadit ne jednou! Ale rovnou dvakrát!

Chvíli jsem s ním rozmlouvala, než se to stalo. ,,MRZIMOR!" pak jsem bůhví proč upadla do bezvědomí. Pryč mi to kazí plány....

Tajemství Metamorfomága ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat