011 | Kill-wrong!

6.6K 477 70
                                    

Secawan kopi diletakkan di atas meja.Seperti biasa,Taehyung menikmati cecair panas itu sambil merenung ke luar jendela.Wajahnya terus menerus sahaja muram dan dan tegang.

" Tuan... " panggil Ho Seok.

Terus sahaja jejaka berkepala blonde itu menoleh ke arahnya.Wajahnya menunjukkan persoalan,apa yang mahu dimaklumkan khadamnya itu.

" Cik HyoReum...cik HyoReum.. "

" Kenapa dengan HyoReum? " Taehyung mula resah.

" D-dia....  " Ho Seok tertunduk.

Tanpa membuang masa,Taehyung segera mengambil langkah besar ke bilik gadis itu.Pintu dikuak dengan kasar sehinggalah terpapar figura gadis itu yang kini memegang pisau.Segera Taehyung merampas senjata itu dari tangan Hyeoreum.

" APA KAU BUAT NI?! " jerkahnya kasar.

Tubuh Hyeoreum terhincut sedikit akibat terkejut.Wajah Taehyung sungguh tegang dan bengis pada masa itu.Tidak terkata bagaimana rupa jejaka itu,sungguh menakutkan.Cecair jernih mula berkumpul di tubir mata.

Taehyung mula kebengangan.Soalannya tidak dijawab.Wajah Hyeoreum secara tiba-tiba menggamit perhatian dan kehendaknya. Jiwa kegelapan memenuhi hawa nafsu orang jenis sepertinya.

" Kenapa? Takut? HAHAHAHA! " Taehyung mula hilang akal.

" Oppa,cuba kawal diri! " Jaehyung memberi amaran.

" Kau senyap! " pandangan maut diberi lalu kembali menatap Hyeoreum.Senyumannya semakin melebar hampir ke telinga.

" Kau nak sangat mati kan? Haa, rasa ni!  " Taehyung memegang kemas pergelangan tangan Hyeoreum.

" Oppa!!! "

Taehyung memandang Jaehyung tajam seakan memberi amaran.Ngeri dan menakutkan! Hanya rayuan sayup di keluarkan.Puas,Taehyung mendekatkan sedikit demi sedikit pisau itu di pergelangan tangan Hyeoreum

" Oppa,please...jangan! "

Tidak diendahkan.

" Oppa! "

Pisau mula mendarat di pergelangan tangan.Hyeoreum mendesah kesakitan.Pedih tangannya pabila senjata tumpul itu cuba merobek kulitnya.Ke hadapan, ke belakang,ke hadapan, ke belakang.Diulang-ulang rentak yang sama untuk memotong pergelangan tangan itu.Perasaan seronok menguasai diri bagaikan sedang memotong kepingan daging lembu beku.

Perasan akan itu,Jaehyung tidak berfikir panjang.Dirinya semakin cemas melihatkan derasan darah yang mengalir di tangan Hyeoreum.Abangnya didekati dan cuba ditarik-tarik tubuh jejaka itu untuk menghalang daripada sahabatnya terus diseksa.Malangnya,dia ditepis kuat sehingga terjelopok di atas lantai.

" Kejam sangat ke? Oh,kau nak aku seksaan dikurangkan? Fine! " pisau diangkat tinggi dan target dipasang pada jaringan urat tangan milik Hyeoreum." JUMPA DI NERAKA! HAHAHAHA!  "

" OPPA!  "

Tuskkk!

Darah merecik dengan gahnya di dalam bilik mewah itu.Dinding yang berwarna ungu kini bercorakkan percikan darah.Tidak henti darah itu memancut mengalahkan kolam air pancut.

" JAE!! " serentak kesemua yang berada di bilik itu menjerit kecuali Taehyung.Dia kaget.

" Jae.. Jae!!! " deras air mata Hyeoreum mengalir di wajah.

Pisau yang terpacak tegak di cabut lalu dilempar jauh.Tubuh sahabatnya itu dipangku di peha.Leher gadis itu diperhati lama.Ya,pisau itu menikam habis leher Jaehyung.Darah tidak berhenti memancut.

" Jae,tahan! Tahan! Jangan tinggalkan aku..kau je sorang kawan aku sekarang ni!  " tangis Hyeoreum.

" R-reu-m...ak-aku s-sa-y-ang k-kau... " ucapnya seraya mencuba mencuri nafas.

Tekaknya seksa untuk menyedut udara dek kerana derasan darah yang melimpahi sistem pernafasan miliknya.Kemudian, dia memaling ke arah Taehyung.

" Op-oppa..s-sa-yang di-dior-rang b-baik...t-tau—  "

Kaku.Tubuh Jaehyung kaku habis. Hyeoreum semakin panik.Pergelangan tangan Jaehyung diraih lalu nadi yang terletak di pergelangan tangan diperiksa.Tiada.Gugusan air mata mengalir di pipi sahabatnya buat kali terakhir.

" JAE!!!!  " teriaknya." Jangan tinggalkan aku! Jaee!!! "

Hyeoreum menangis dengan teresak.Dieratkan lagi pelukan itu dengan seketatnya.Sedih dan hampa!

Taehyung yang baru tersedar akan kelakuannya mula ditimpa rasa bersalah.Entah kenapa hatinya terasa sebak.Jaehyung diperhatikan dengan lama.Kaki dilangkah setapak demi setapak untuk mendekati.

" Berhenti! " larang Hyeoreum.

" Hye-hyeo— "

" Aku tak kira! Blah kau sekarang! Aku benci kau!  Kau pembunuh! Aku menyesal sebab kenal dengan kau!  "

" Please! AKU BENCI KAU! "

Zzap!

Hati Taehyung dirobek hancur.Seakan beralah pada ketika itu,dia berundur.Jiwa terasa sebak  bagaikan dia kini menggalas batu besar di tubuh.Seksa.Secara tiba-tiba,cecair jernih mengalir perlahan di pipi.

" I'm sorry my sister. "

[ OG ] BACK + k.t.hWhere stories live. Discover now