025 | This Night

3.9K 191 43
                                    

" T-tae... " Seok Jin sebagai wakil cuba bersuara.Ketiga-tiga mereka berasa gerun melihat pelbagai perabot di dalam bilik yang pernah dihuni Hyeoreum hancur.Lebih kurang lima orang yang diyakini merupakan perisik mati dalam keadaan yang mengerikan.

Seok Jin,JungKook dan Namjoon masing-masing menutup mata.Bau hanyir yang menusuk jiwa dan kalbu juga sudah mampu menggambarkan figura-figura itu yang telah dibunuh dengan kejam.Loya tekak mereka membayangkan kematian yang mengerikan itu

Tubuh masing-masing dijolok dengan kayu-kayan yang dipatahkan Taehyung ketika pertembungan bersama mereka.Mujur Seok Jin,JungKook dan Namjoon datang membantu.Namun,bantuan itu dirasakan sebuah penyesalan apabila perisik-perisik itu kemudiannya dibunuh kejam.Taehyung sekadar tergelak,tidak menghiraukan suasana hening yang dirasakan ngeri.Bau busuk darah yang melimpah kini memasuki rongga hidung mereka.JungKook berasa hendak muntah.

" The game has began.Well,bitch...I'm in! HAHAHAHA!!! " Taehyung ketawa penuh puas lantas menoleh ke belakang." We are in. "

Gulp!

+++++

" T-tolong,jangan! Jangan!! " Hyeoreum menangis,meminta simpati.

Setibanya sahaja dia dan lelaki yang tidak dikenali itu di rumah agam milik lelaki itu,Hyeoreum terus sahaja dilemparkan ke dinding.Bibirnya dicium rakus sambil tubuhnya diraba oleh lelaki itu.Sedaya upaya Hyeoreum cuba melepaskan dirinya sehinggalah kini,dia ditarik terus ke dalam sebuah bilik.

" Don't be scared,I'll be gentle.. " lelaki itu mencium,menggigit dan menjilat leher gadis itu sehingga meninggalkan kesan biru di leher Hyeoreum.Setitis air mata mengalir membasahi pipi.Tubuhnya terus diraba.

Kini,posisi mereka diubah.Hyeoreum dicampak ke atas katil dengan kasar.Secepat mungkin Hyeoreum cuba bangkit dan mengesotkan tubuhnya ke belakang.Dia ketakutan!

Namun,reaksinya itu lagi menambahkan kepuasan di benak mata lelaki itu.Sebuah senyuman sinis bertampal di wajahnya.Satu demi satu butang baju kemejanya dibuka bagi memperlihatkan pemandangan yang seksi di mata Hyeoreum.Mana tidaknya,otot perut yang dikenali sebagai abs itu dimilikinya dengan sempurna! Perempuan mana sahaja tidak menggilakannya?

" Tolong,jangan buat saya macam ni.... " rintih Hyeoreum masih menitiskan air mata." Saya sanggup buat apa sahaja...tolong.Saya tak nak... "rayunya dengan penuh pengharapan.

Lelaki itu mendekati Hyeoreum,menyebabkan katil itu tenggelam sedikit.Tubuh Hyeoreum mula menggigil ketakutan.Wajahnya disorokkan dibalik kaki yang dilipatkan.

" Kalau tak malam ni...macam mana saya nak kenal awak... " bisik lelaki itu,menggunakan suara yang dalam dan seksi.Bahagian leher gadis itu dihidu haruman baunya sehingga ke telinga.Kemudian,cuping telinga gadis itu dijilat.

" Don't be scared,beauty... " fabrik baju yang dipakai Hyeoreum ditarik dari bahu.Hyeoreum tidak mampu meronta,dia terlampau takut...










Tok! Tok!

Ketukan di pintu menghentikan suasana itu,menyebabkan lelaki itu berdecit kerana geram.Malas untuk berjalan,dia hanya berteriak dari dalam bilik.

" Siapa?! " ujarnya dengan nada bengang.

" Jaerim,tuan. " balas suara itu,merupakan ketua pembantu rumah agam itu.

"Nak apa? Saya tengah sibuk ni. "

" Ada pelawat datang.Katanya penting. "beritahunya dengan nada takut.

" Siapa? "

" Wu Gina. "

Wu Gina? Soalnya sendiri sambil mengerutkan dahi.Bukankah Wu Gina itu merupakan gadis yang menjual Hyeoreum? Apa hal dengan ketibaannya?

" Suruh dia tunggu. " arahnya.

Akur akan arahan tuannya,Jaerim lantas mendapatkan tetamu yang berada di ruang tamu itu.Bibirnya mengukir senyuman pada Wu Gina yang anggun berpakaian seperti seorang ratu dengan dress merah yang ketat.Wajahnya juga disolek begitu cantik sehingga Jaerim sendiri terpikat akan keseksian dan kecantikan gadis itu.

" Tuan Yan suruh cik tunggu sebentar. " ujarnya penuh sopan dan formal.

Wu Gina sekadar mengangguk.Bibirnya kemudian mengukirkan senyuman sinis.

" Rule is rule. "


------------------------------------------

Sorry for the late update! Phone aku rosak dan nazak yang teramat.Memang dah tak de harapan nak gunakan lagi T.T For now,aku akan update pakai laptop or computer.Sorry!

Btw, HAPPY 50K FF BACK!

Thanks for supporting.Aku hargai sesangat.Sebagai tanda terima kasih,korang boleh pilih hadiah!

a) derp 2.0

b) 3 update dalam 1 hari

c) Special oneshot ( nyatakan sekali which member )



Random Tag :

@janniassa @BangtanTae07 @bunkook_ @taeceshnuts- @Bangtan_Trash_ @BangtaniKim14


[ OG ] BACK + k.t.hWhere stories live. Discover now