Bab 35

3.3K 78 9
                                    

Ini kali pertama Faliq menjadi top. Dia yang sudah lama tidak melakukan hubungan seks terpaksa berpura-pura menjadi 'jantan' di hadapan seorang bottom lempuk. Demi untuk memuaskan nafsu, Faliq sanggup melakukan apa saja termasuk berlakon menjadi orang lain.

Dia meminjam kereta Brandon untuk ke rumah si bottom itu. Memandangkan Brandon sendiri masih demam di rumah, Faliq mengambil kesempatan ini untuk memandu dirinya ke sana. Selepas saja Aiman pulang dari menonton wayang dengan Cecilia, Faliq pantas mengambil kunci dari tangan lelaki itu.

"Kenapa tak pinjam kereta Nik atau Syawal je?" tanya Aiman.

"Dengan aku, diorang kedekut!" jawab Faliq, selamba.

"Isi minyak!" pesan Brandon, tegas. Dia kemudiannya menyelubung semula tubuh di dalam selimut.

Tiba saja di rumah si bottom, Faliq menarik nafas panjang kerana berasa gemuruh. Dia berjalan naik ke atas mengikut arahan dari lelaki yang dikenalinya dalam Grindr itu. Sampai saja di hadapan pintu rumah, Faliq menekan loceng. Dia turut meninggalkan pesan kepada lelaki itu bahawa dia sudah sampai.

Pintu terkuak luas. Seorang lelaki jambu dalam lingkungan 30-an berdiri di hadapan Faliq dalam keadaan tidak berbaju. Comel! Getus hati kecil Faliq.

"Masuklah" pelawa lelaki itu.

Pucuk dicita, ulam mendatang. Faliq pun membersihkan tekaknya dengan berdehem sebelum berjalan masuk ke dalam.

Kedua-dua mereka tidak berbual dengan panjang sebelum memulakan upacara menuju klimaks. Faliq terpaksa menjadi dominan kerana si bottom itu pasif. Fikir sedap dia saja. Tapi dia bottom. Memanglah. Faliq cuba memujuk dirinya. Dia pun meneruskan aksi di atas katil bersama si bottom.

"Rim I" si bottom itu mengarah.

"Ha?" Faliq terkedu. Rim?

"Rim I!" kata si bottom itu lagi.

Faliq menelan air liurnya. Sepanjang dia menjadi gay, tidak pernah dia rim orang. Selalu orang yang akan rim dia. Maklumlah, bottom.

"Cepatlah! You geli ke?" tanya si bottom yang perasan perubahan pada wajah Faliq.

Faliq teragak-agak menjawab. "I tak biasa."

"Fuck I" bottom itu pantas mencampak sepaket kondom kepada Faliq.

'Eh eh pondan ni. Demand pulak dia!' getus hati Faliq. Panas betul dengan kerenah si bottom itu.

Sambil menjeling, Faliq membuka paket kondom itu dan menyarung ke anunya. Si bottom sudah menonggeng, bersedia untuk belayar bersama top celup itu.

Entah kenapa, Faliq boleh tersebut Bismillahirahmanirahim pula ketika memasukkan kontolnya ke dalam lubang dubur si bottom. Mungkin kerana itu adalah kali pertama dia berbuat sedemikian. Rasa lain. Rasa ketat. Rasa semacam.

"Apa tunggu lagi? Dayunglah!" arah si bottom, menambahkan lagi rasa geram Faliq padanya.

'Siap kau!' Faliq sengaja melajukan pergerakan. Biar senak lubang dubur si bottom. Demand sangat kan? Rasakan!

"Ahhhhhhhh yessss!" si bottom mendesah.

**********

HelokzWhere stories live. Discover now