Part-11

4.8K 253 86
                                    

(תרגום לשיר daydream מוזמנות לראות את זה לפני או אחרי הקריאה תהנו💝)

המשך לסמאט.

"תתכונן לסיבוב שני בייבי בוי" כאשר אמר זאת פיסקתי את רגליי שנית ואיברי התקשה מלחישותיו.
הרגשתי נמס כאשר גשש לשיער ראשי ומשך טיפה כדי להרוויח ממני גניחה מתוקה, הייתי רעב אליו, ההתגרות שלו בי גרמה למחשבות רטובות במוחי.
חיברתי שנית את שפתינו לנשיקה, קוקי במהרה ניתק, ליבי נצבט שלא רצה את החיבור שלנו שנית.
עיניי נשברו "ק-קוקי" לחשתי את שמו אך לא ענה לי, הוא הביט בעיניי ונשק למצחי "טאה..אני רוצה לנסות משהו, תרשה לי," הוא שאל והביט בי מצפה לתשובתי, לא ידעתי לאן מחשבותיו טיפסו והנהנתי במרץ, הוא חייך את חיוכו הארנב ונשק לשפתיי בחיבה.

התאהבתי בקוקי שלי בכל מגע שלו, בכל ליטוף ונשיקה, ידעתי שהוא לא יאכזב אותי, אני מרגיש שאני יכל לסמוך עליו אף על פי שזהו הראשון שלנו, התרגשתי לגלות שלקוקי לא נמאס ממני ורצה עוד, חייכתי חיוך מטופש, לא ידעתי למה בדיוק חשבתי ככה, לא ידעתי גם למה פחדתי שקוקי ינטוש אותי כאשר עשינו אהבה כרגע.
הוא ניגש לשידה ופתח את המגירה הראשונה, הוא הוציא משם..כיסוי עיניים? למה בדיוק הוא צריך, השאלה שלו הדהדה בראשי כאשר נזכרתי למה הוא ביקש ממני שהוא רוצה לנסות משהו, לא בדיוק ידעתי למה היה זקוק לאביזר הזה, גופי שייך לו וכך גם ליבי.
"תרים את הראש," הוא ציווה עליי והרמתי טיפה את ראשי, הוא שם את הכיסוי סביב עיניי כך שלא ראיתי דבר, נשמתי את האוויר ונשפתי, חרדה נראתה באופק, הפחד הציף אותי, לא ידעתי מה היו פעילותיו של קוקי. ברגעים אלו וזה הלחיץ אותי יותר "אל תפחד אהוב שלי.." הוא לחש קרוב לאוזני ונשק לשני לחיי הסמוקות ממילותיו, גניחה ברחה משפתיי ששמעתי את קולו העמוק, נשימותיו דגדגו את צווארי שירד ממני, המיטה לפתע הייתה קלה הנחתי שהוא ירד ממנה, לפתע ידיו החסונות הרימו את גופי בסגנון כלה, קברתי את פניי המכוסות בשקע צווארו הסמקתי כיוון שהייתי עירום כמו ביום היוולדי, נשמתי את ריחו המתוק של אהוב שלי "תצרח את השם שלי כמו ילד טוב," קוקי לחש שנית והניח אותי בכיסא.
הוא פיסק את רגליי והניח בכל צד את רגליי, הרגשתי שהוא קושר אותי בחבל ובכל גופי העירום, דואג לשתול נשיקות אחרונות ורטובות בעצמות הבריח שלי "ג'-ג'ונגקוקי" מלמלתי בפחד, לפתע הרגשתי רוח קרירה בפתח חורי, זה היה ג'ונגקוק, הוא הוציא את לשונו והעביר פס רטוב על חורי שנית וכך לסורגין, הוא עלה והוריד מעיניי את כיסוי העיניים, פערתי את עיני לנוכח התנוחה שנמצאתי בה, בלעתי רוק במבוכה כאשר חיייכתי אליו.

ידו השובבה גיששה לחורי והחדיר אצבע רטובה לאחר שליקק אותה, הוא חיבר את שפתינו והניע את אצבעו בתוכי, גנחתי לתוך פיו, זה היה עונג עוצמתי, הוא הוסיף אצבע נוספת ופער את חורי שהתהדק סביב אצבעותיו החמימות שבתוכי, קוקי לא פספס את הנקודות הרגישות בתוכי, לאחר שהתנתק ממני הוא ירד עם הברכיים וליקק עם אצבעותיו, לשונו שחדרה לחורי גרמה לי לויברציות בתוכי, הרגשתי קרוב.

שכן חדשWhere stories live. Discover now