0 | תוכנות

3.7K 162 64
                                    

אז קודם כל ולפני הכל, בשביל לעצב משהו צריך איזושהי תוכנה (או אפליקציה) לעצב איתה. הנה כמה תוכנות/אפליקציות שאני יכולה להמליץ עליהן לעיצוב:

פוטושופ (Photoshop)- תוכנת מחשב שהכי מומלץ לעבוד בה, היא הכי מקצועית והיא הכי טובה. אמנם, כמו שכבר יצא לי לומר, היא עולה כסף (למעט גרסאות פרוצות), לכן אם אתם לא מוכנים לשלם עליה או שאתם לא רוצים להסתכן ולהוריד וירוסים, אולי עדיף שתוותרו עליה בינתיים.

אפליקציית פוטושופ (Photoshop)- זו בעצם האפליקציה של פוטושופ. היא כמו התוכנה, רק עם מעט מעט מעט מאוד אפשרויות ביחס לתוכנה. אפשר לעשות בה מעט דברים, אבל בשביל כריכות פשוטות היא מסוגלת להועיל.

קאנבה (Canva)- אני לא משתמשת באפליקציה/אתר הזה, אבל שמעתי שהוא טוב מספיק כדי ליצור כריכה הגונה.

פונטו (Phonto)- זו אפליקציה ממש טובה בשביל לעצב את הכותרות לכריכות שלכם. יש בה רק את הדברים הבסיסיים (הצללות, צבעים, מסגרות וכדומה), אבל היא מספיק טובה בשביל להשתמש בה, ואם תהיו יצירתיים, תוכלו להוציא ממנה אפילו יותר ממה שיש לה להציע~

פיקסארט (Picsart)- השתמשתי באפליקציה הזאת בטאבלט קצת, והיא בהחלט מסייעת להכנת כריכות פשוטות וטובות. יש בה אפשרויות לשלב תמונות בצורה טובה, להוסיף אפקטים שונים ועוד.

מוחק רקע (Eraser)- אפליקציה מצוינת בשביל לחתוך רקע מתמונות. היא שימושית אם אתם רוצים להשתמש בדמות שנמצאת בתמונה מסוימת.

פוטולב (Photolab)- טוב, אני לא משתמשת בזה, אבל אנג'י (Angie_s) כן, וזו אפליקציה טובה לעיצוב של כריכות. אתם יכולים לבדוק את הכריכות שלה כדי לראות מה אפשר לעשות בה (:


ואלה בעצם התוכנות שאני ממליצה עליהן. אם אתם מכירים תוכנות נוספות אתם מוזמנים לכתוב (:

איך לשפר את הכריכה שלכם? | מדריךWhere stories live. Discover now