27 | ביקורת עצמית

210 15 30
                                    

טוב, אז הפעם אני אעשה משהו יותר כללי שיתמקד דווקא בביקורת ובדרכי שיפור, ואני אעשה את זה כשאבקר כריכות ישנות שלי XD אני אכתוב מה טוב ומה לא טוב ומה אפשר לשפר, בתקווה שזה יוכל לעזור גם לכם לראות דברים בצורה יותר וויזואלית (:

אז שנתחיל? בואו נתחיל:

1.

אז זו כריכה ממש ממש ישנה שלי, מהתקופה של "אני כמה חודשים בווטפאד, בוא נפרסם את כל הטיוטות שיש לי"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אז זו כריכה ממש ממש ישנה שלי, מהתקופה של "אני כמה חודשים בווטפאד, בוא נפרסם את כל הטיוטות שיש לי". אז כמה דברים לגבי הכריכה: נתחיל בתמונה. התמונה עצמה סבבה לגמרי, והאפקט שנמצא עליה גם די טוב, אבל הוא "שורף" יותר מדי את התמונה עד שהיא נראית כמו איסוף של הצללות. זה לא יותר מדי נורא, כי בכל זאת רואים מה נמצא בה, אבל הוא די הורס את הפרטים שנמצאים בה וזה חבל. הכיתוב: ממוקם בצד, שזה פחות מומלץ אם אין צורך בכך, וכאן אין יותר מדי צורך. בגלל שהכיתוב נמצא ממש בקצה, זה עוד נראה בסדר, אבל בגלל שיש עוד כיתובים בכריכה, אחד בצד השני ואחד למעלה ובאמצע, זה די מסורבל. הקרדיט לכותבת: רשום בצורה ממש לא מומלצת, בצד, כמו חתימה על הכריכה במקום שם הכותב, כמו שזה אמור להיות אם רוצים להכין כריכה. הפונט בנאלי מאוד, לא מומלץ לשימוש, ומה שרשום די מסובך. עדיף שלא להגזים במה שכתוב בקרדיט. שם הכותב זה מספיק טוב. כל תוספת של "By" או "story by" זה לא מי יודע מה עדיף. כן אפשר להוסיף כותרת קטנה כמו "A novel be ***", ראיתי כמה וכמה עיצובים שיש כותרת כזאת והיא נראית טוב, אבל זה תלוי האם משפט ארוך כזה מתאים להיות בכריכה. כותרת המשנה זה הדבר שהכי אהבתי כאן. היא לא תופסת מקום, רואים אותה טוב ורואים את מה שכתוב בה, והיא מסקרנת במה שהיא מציגה לקורא. המלצה שלי: לשנות את הקרדיט לשם הכותב, לסדר את המיקום של הכותרת, ולא להגזים באפקט הטשטוש על התמונה.

2.

2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
איך לשפר את הכריכה שלכם? | מדריךWhere stories live. Discover now