22 | איפה להתחיל?

161 18 5
                                    

יצא ששאלו אותי איפה כדאי להתחיל כשמעצבים כריכות. זאת אומרת, על מה להתאמן קודם? במה כדאי להתמקד לפני שמתחילים את כל עניין העיצוב? על התמונה? על השילוב של התמונות? על הכיתוב? על האפקטים? לפי דעתי, התשובה ברורה. אם אתם מעצבים מתחילים, קודם כל תתאמנו על התאמת הכיתוב לתמונה.

למה זה?

אתם יכולים להשקיע המון בכריכה שלכם, ליצור את השילוב המושלם, עם האפקט המושלם ובאיכות המושלמת, אבל אם הכיתוב שלכם לא מתאים, כל הכריכה תיהרס לגמרי. יצא לי לראות כריכות ממש טובות שרק בגלל שהכיתוב לא היה טוב, הן לא הצליחו לגרום לי להגיד עליהם "וואו", ובתור מעצבי כריכות אתם רוצים שיגידו על הכריכה שלכם "וואו".

הכריכה שלכם אמנם מחולקת לתמונה וכיתוב, אבל כתוצר סופי היא חייבת להיראות כיצירה אחת שלמה. ברוב המקרים, זה נראה כאילו הכיתוב בכלל לא קשור לתמונה עצמה, וזה ממש גורע מהמראה שלה. אתם צריכים לזכור את זה – גם אם יש לכם שני דברים להתמקד בהם, אתם חייבים להתאים אותם אחד לשני.

קודם כל, לפני שאתם מתחילים להשתגע עם העיצוב של התמונה, תעבדו על התאמת הכותרת לתמונה. בשביל להתמקד בעבודה על הכיתוב, אתם מוזמנים לבחון מחדש את החלקים "פונטים וכותרות" ו-"איזון", שיוכלו לעזור לכם במיקום ובעיצוב המומלץ שלו.

לאחר שאתם בטוחים בעיצוב של הכיתוב שלכם, שאתם חושבים שאתם מצליחים לשלב אותו כראוי על הכריכה עצמה, אתם מוזמנים לעשות כרצונכם, את החלק הקשה עברתם (כן, כן, הכיתוב הוא החלק הכי קשה). משם תוכלו להתנסות במה שתרצו.

טוב, שוב די קצר. אין יותר מדי מה לכתוב בו, ההסבר העיצובי נמצא בחלקים קודמים (:

אז עד הפעם הבאה, אני D:

אז עד הפעם הבאה, אני D:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
איך לשפר את הכריכה שלכם? | מדריךWhere stories live. Discover now