פרק 6 | אז מה התוכנית?

416 54 104
                                    

"לעצור את מה שהוא מתכנן." שיי השיב כפי שטנא חשש שישיב. הוא לא רצה לחשוב על עצמו נמצא בתוך הפרשה. הוא לא רצה להיות חלק מכל הבלגן הזה, הוא לא ידע מה הם כבר יכולים לעשות כדי לשמור על ביטחונם.

"איך בדיוק? צריך לתת לאנשים שמבינים בזה לטפל בזה, הממשלה או – "

"הממשלה לא תעשה כלום." שיי אמר בחריפות, ועם זאת לא הסב אליו מבט. "אתה באמת חושב שהם יאמינו שהוא דובר אמת ושצריך לעצור אותו? אתה באמת חושב שיעשו משהו לפני שיהיה מאוחר מדי?"

"אז אנחנו צריכים לעשות את זה במקום?" טנא שאל. בתוך תוכו הוא קיווה כל כך שמשהו יגרום לו לשנות את דעתו המטורפת.

"כן." קאלין תמך ברעיון של שיי. "אנחנו צריכים. אני יודע שברגע שתסיימו לעזור לי אני אמצא דרך לחזור לרוזנסול ולעצור אותו."

"רוזנסול?" טנא שאל.

"העיירה ממנה הגעתי. פאוור נמצא שם." קאלין הסביר. "הוא... הוא חטף את אחותי. הוא איים עליי ללכת איתו וכלא אותי כדי שאוכל להשתנות. היא עדיין שם, והדבר היחיד שיעזור לי להציל אותה זה לעצור אותו."

"אני מצטער." טנא הרגיש רע לפתע. הבעיות שהקשו עליו נראו שוליות כל כך ביחס למצב שקאלין נמצא בו – רדוף, חבוט, אוחז בחרדה לגבי היקרים לו ביותר. זה היה גרוע יותר מהפחד שמשהו יקרה וגרוע יותר מלגלות שאתה לא בטוח מה אתה בדיוק. ויותר מזה, זה היה דבר שאפשר להילחם בו.

"אל תצטער, אתה לא זה שהרגיז אותי. ויכול להיות שיש לי קצה חוט שאולי יצליח לעזור לי." קאלין הסביר. "אני לא ברחתי, מישהו שחרר אותי." קאלין הסתכל על ידו הבריאה וחייך אל שיי לאות תודה. הוא אחז בספסל עליו ישב ונתן לרגליו היחפות לנוח עוד קצת. השתיקה של טנא ושיי הוכיחה לו שהם סקרנים לשמוע את המשך הסיפור. "הוא מכשף, אני חושב. הוא לא אמר לי איך קוראים לו או מי הוא אבל הוא אמר לי שהוא ישחרר אותי כדי שאמצא את האדם היחיד שיצליח לעצור את התוכנית של פאוור."

"מי?" טנא שאל.

"הוא אמר את השם שלו, אה... טרי?" קאלין כיווץ את עיניו בניסיון להיזכר. "טרי מור?"

"טנא מור?" שיי שאל.

"כן!" קאלין השיב.

לסתו של טנא נשמטה והוא זכה לקבל מבט מצפה מכיוונו של שיי, שהסתובב לקראתו במיוחד. הוא היה המום ומופתע, ויותר מכל, לא הבין למה מישהו הציג אותו כאדם שיהיה מסוגל להציל אותם.

קאלין הסתכל על טנא גם כן, ואז הסתכל על שיי והבין. "זה אתה?" הוא שאל. "בבקשה, אתה חייב לעזור לי."

"אני – אני לא יודע איך." טנא אמר.

"הבחור הזה אמר שאתה יכול לעזור ושיגר אותי לכאן, כנראה כדי לפגוש אותך." קאלין הסביר.

התגלות הקסם (ספר 1)Where stories live. Discover now