פרק 12 | דלת בשום מקום

296 40 25
                                    

"אתה מרגיש משהו?" טנא פנה אל שיי, אך זה לא הביט בו. הוא התעמק בסביבה, סרק את הקרון עם עיניו עד שנראה היה שכמעט ולא התייחס למה שטנא אמר לו. בין אם שמע ובין אם לא, טנא סמך על כך שהוא מפעיל את החושים שלו. הוא חיכה, הסתכל עליו תוך כדי שעיניו הצטמצמו ואז נפערו ואז אימצו חרדה. "מה קרה?"

"אני לא מרגיש כלום." ההצהרה שלו הייתה מהולה באכזבה, ובצדק. במעט הזמן בו יצא לטנא להכיר את שיי הוא היה כמעט בטוח שאין צורך לנסות ולהסביר לו דברים. הוא כבר ידע הכל מהכל. או, טוב, הכל חוץ מתקשורת בין-אישית. היה לו מין מבט תמידי כזה של תבונה, של קריאה רחבה ושל ידע רב שלא היה מעוניין לשמור לעצמו. אם משהו מכושף לא היה ברור לו, זה סימן שצריך להתחיל לדאוג.

לאחר כמה שניות של שתיקה שיי נעמד על רגליו ופנה לעמוד מול הדלת. טנא הסב מבט כדי להסתכל עליו. הוא שם לב שברגע שקירב את ידו אל חלון הזכוכית העגול, הדלת נפתחה בפניו והוא נרתע לאחור. זה היה מוזר. טנא מיהר להתקרב. ברגע שנעמד גם הוא מול הדלת, ראה שנשארה פתוחה לרווחה. היא לא נרתעה חזרה, כאילו נתנה להם את האפשרות לצאת מהקרון אם ירצו בזה. הייתה לו הרגשה שזו לא סתם אפשרות, אלא דרישה חסרת מילים לעזוב את הרכבת.

בעקבות ההרגשה הזאת הוא החליט לפסוע ולקפוץ מהמדרגה הראשונה אל הקרקע המדושאת.

"טנא!" מירה קראה אליו כאשר קאלין והיא התקרבו אל הדלת. הוא לא הסתכל עליה, רק שמע אותה גוערת בו. "מה אתה עושה? תחזור לכאן."

"אני לא חושב שזה יעזור." הוא השיב. לאחר מכן שמע שעוד אדם אחד החליט ללכת בצעדיו ולצאת מהקרון. טנא סובב את ראשו כדי להביט בשיי שנעמד לצדו. הוא ניקה את בגדיו בעקבות גלישתו מרצפת הרכבת. שלא כמוהו, הוא העדיף שלא להעז עם קפיצה.

"מה אתם עושים?" מירה שבה לשאול. "בחייכם, זה מסוכן לצאת ככה לאמצע שום מקום."

"טוב, טכנית, זה גם לא יעזור לנו להישאר ברכבת שקפאה בזמן." קאלין משך בכתפיו והחליט לקפוץ אחריהם.

"ברצינות?" מירה נאנחה והחמיצה את מבטה בחוסר סיפוק מובהק.

"בואי, לפני שהרכבת תיסע." טנא הסתובב ופנה אליה, מתח אליה את ידיו בבקשה שתזדרז.

"למה?" היא שאלה.

"יש לי הרגשה שבגלל שאת היחידה מאיתנו שלא קשורה לקסם, אין שום סיבה שהרכבת תמשיך להיות תקועה." הוא הסביר. כאות מכוון לדבריו, הקרון השמיע קולות רשרוש מתכתיים, כאילו הוא לאט לאט מנסה לצאת מהאחיזה שתפסה אותו במקומו.

זה הבהיל אותה, והיא מיהרה להתכופף עם רגליה ולתפוס בידיו של טנא כדי שיעזור לה לרדת למטה. הוא אחז בה בכוח בלי מטרה לעזוב. לבו עלה בפעימותיו מהפחד שאולי היא לא תספיק ותיפגע מהתנופה של כלי התחבורה הכבד.

התגלות הקסם (ספר 1)Where stories live. Discover now