CHAPTER 17

1.4K 200 17
                                    

Semasa perlawanan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Semasa perlawanan

"Solbin tu Seongwoo" ujar Jian.

"Mana-mana?" tanya Solbin terlebih excited mendengar nama jejaka itu.

"Tulah, rambut hitam tu" ujar Nancy lagi.

"OMG kacaknya bf aku main"puji Solbin.

"Ni yang aku malas nak dengar" cebik Jian.

"Bersabarlah wahai kawanku, aku faham perasaan kau. Single itu indah"kata Nancy lagi.

"Jian tu bukan ke Jeno?" tanya Solbin. "Ye tak ye jugak kata Nancy.

"Aku tak akan tertipu dengan korang berdua."

"Betullah tu dia" kata Nancy menafikan.

"Jian dia pandang sinilah!" jerit Solbin excited." Jian tengok cepat" kata Nancy. "Ok2 aku tengok, mana dia hah?" tanya Jian.

"Alamak, itu dialah macam mana ni. Dahlah dia tengok kearah aku sekarang ni. Malunya, tapi kau mesti control perasaan tu Park Jian" kata Jian dalam hati.

Dia pun berlagak tenang dah melihat Jeno. Tapi tanpa di sangka Jeno melambai kearah mereka.

Membuatkan Jian tidak dapat tahan tapi masih berusaha untuk berlagak tenang atas perbuatan Jeno tadi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Membuatkan Jian tidak dapat tahan tapi masih berusaha untuk berlagak tenang atas perbuatan Jeno tadi. Jian membuatkan isyarat tangan yang bermaksud fighting dan dibalas sebuah senyuman oleh Jeno kepada Jian.

Relax, tarik nafas, tengok dia dan balas senyuman dia balik dan allahamdulilah berjaya dilakukan. Tiba-tiba Jian teringat sesuatu."Masa dalam kelas tu Jeno nak cakap apa ye? Takpelah esok aku tanya dia" Kata Jian dalam hatinya.

"GOAL!"

kata seorang pengacara di stadium tersebut yang membuatkan Jian tersedar dari lamunan.

"Itu dia goal pertama yang dihasilkan oleh kumpulan merah dan orang yang telah membuatkan goal pertama itu adalah BAE JINYOUNG KITA" kata pengacara tersebut terlebih excited dan terlebih over macam tengah tengok Fifa pun ada jugak pengacara ni.

"Wait, siapa yang jaring kan tadi, aku dengar Jinyoung tapi tak mungkin dia kut."

"Korang siapa yang jaringkan bola tadi?" Tanya Jian kepada kawannya.

"BAE JINYOUNG KITA" jawap Solbin dan Nancy serentak terlebih excited sama macam pengacara tu. "Tak payahlah cakap macam tu sekali aku dengarlah" kata Jian."Sorry-sorry" kata mereka berdua.

Selepas itu mereka terus melihat perlawanan tersebut sampailah habis.

Pelbagai ragam yang mereka tunjukkan semasa perlawan tersebut. Solbin menjerit nama Seongwoo semasa dia berjaya menjaringkan goal ketiga untuk pasukan kumpulannya. Seongwoo pula memberikan mini heart kepada Solbin dan Solbin pun tersenyum malu.

Nancy pulak sentiasa fokus melihat crush dia bermain dan tanpa disedari crushnya melihat kearah Nancy dan mengukirkan sebuah senyuman kepada Nancy. Muka Nancy menjadi merah padam tetapi dia cuba mengawal dan beranggapan senyuman tersebut bukan untuk dia tapi untuk orang lain.

Jian pula asyik tersenyum-senyum melihat Jeno bermain dan semasa Jeno menjaringkan goal untuk kumpulannya, Jeno melihat kearah Jian. Jian pun mengambil kesempatan itu dengan memberikan  thumps up kepada Jeno. Jeno pun mengukirkan senyuman kepada Jian. Manakala Solbin dan Nancy hanya mampu tersenyum melihat mereka berdua.

ⓒⓞⓝⓣⓘⓝⓤⓔ
               

Siapa sini dah tengok MV SVT Getting Closer ? Angkat kaki😂
Kalau dah bagus👍

Nak Tanya ni😅

Semua member SVT handsome en?

Thanks sebab baca 😃

Vote and Comments 😁

[✔] ᴍʏ ᴄʀᴜsʜ ᴀɴᴅ ʟᴏᴠᴇ ʟᴇᴛᴛᴇʀ || ʟᴇᴇ ᴊᴇɴᴏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin