-(T/I), skończyłaś już podkład do mojej piosenki?- Zapytała Nina, na co pokiwałaś głową.
-Yeah, to ma być album z balladami, racja?- Zapyta,łaś, na co dziewczyna pokazała ci kciuka w górze, ruszając przy tym głową do rytmu.
Pracowałyście nad podkładem tak długo, aż obie uznałyście, że jest idealny. Mimo, że Nina jest liderem, zawsze polegała na tobie w takich sprawach. Zawsze to ty byłaś odpowiedzialna za beaty, a reszta członków tylko wskakiwała do studia na nagrania, gdy wszystko było gotowe.
-Upewnij się, że zdążysz nagrać swoją piosenką.- Powiedziała, czochrając twoje włosy, po czym wyszła ze studia. Spojrzałaś na kartkę, po czym odhaczyłaś jedno oczko.
Jedna gotowa, jeszcze tylko trzy do zrobienia...
Mały wehikuł czasu~
Skończyłaś właśnie piosenki dziewczyn, więc przyszedł czas, na nagrywanie własnej. Ale zanim się za to zabierzesz, postanowiłaś wyjść i kupić sobie butelkę wody w automacie na korytarzu. Z racji, że siedziałaś w studiu już 4 godziny, zaczęłaś czuć się bardzo spragniona.
Gdy byłaś w drodze powrotnej, usłyszałaś członków BTS, którzy tez nagrywali coś w studiu obok. Z racji, że nie chciałaś im przeszkadzać, postanowiłaś wejść i uprzedzić ich, że za chwilę ty też będziesz nagrywać. To tak na wszelki wypadek, aby nie dziwiły ich te dziwne dźwięki zza ściany.
-H-hej, chciałam t-tylko uprzedzić w-was, że jeżeli dźwięki z-ze studia obok będą wam p-przeszkadzać to dajcie m-mi znać. Nie chcę rujnować w-waszej ciężkiej p-pracy.- Powiedziałaś, spuszczając wzrok na swoje stopy. Wyszłaś, zamykając za sobą drzwi, po czym wróciłaś do swojego studia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jestem okropnie leniwa, więc dzielę ten rozdział na 2, bo czemu nie.
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...