P O P R Z E D N I O
-Po prostu pomagam Ninie. Jej tekst nie zgadzał się z naszym konceptem, więc poprosiła mnie o przerobienie go.- Powiedziałaś, podając mu tekst, który napisała Nina, a on wyrzucił go do kosza prychając.
-Ona nawet tego nie napisała. To tekst jednej z naszych piosenek.
☁🌹☁
Cały czas patrzyłaś na Jungkook'a z niedowierzaniem. Nie mogłaś uwierzyć w to, że Nina naprawdę mogłaby to zrobić. Zrobiła to, aby móc wyjść i zostawić cię z tym wszystkim, czy ktoś może podrzucił jej ten tekst.
-C-co masz na myśli, mówiąc 'naszych piosenek'?- Zapytałaś, wzdychając ciężko, a Jungkook złapał twoją dłoń, prowadząc was w nieznanym ci kierunku.
-To dlatego Namjoon-hyung był dziś taki beztroski.- Powiedział, a jego uścisk na twojej dłoni coraz bardziej się zacielał, powodując lekki ból.
-J-Jungkook-sunbae, mógłbyś, proszę, mnie puścić?- Poprosiłaś błagalnie, a chłopak spojrzał na wasze dłonie i dopiero teraz zrozumiał, że zadawał ci ból.
-Mian (T/I). I jakbyś mogła, nazywaj mnie po prostu po imieniu. Tylko nie mów do mnie oppa.- Powiedział żartobliwie, a ty zaśmiałaś się lekko, po czym zauważyłaś, że jesteście na piętrze, na którym odbywają się tylko poważne rozmowy.
Oboje wyszliście z windy, rozglądając się dookoła. Spostrzegłaś dwoje liderów, rozmawiających ze sobą, po czym zaczęłaś się im uważnie przyglądać.
-Jak myślisz, co robią?- Zapytałaś cicho, łapiąc lekko jego dłoń.
-Prawdopodobnie coś niegrzecznego.- Jungkook zaczął udawać, że się z kimś całuje, na co przewróciłaś oczami, uderzając go w ramię.
-Powaga Jungkook.
-U mnie zawsze na pierwszym miejscu.
Po kilku minutach zauważyłaś, jak bardzo zmęczona i głodna jesteś. Minęła kolejna godzina, a wy dopiero teraz usłyszeliście jakieś głosy, dobiegające z pokoju.
-Jak myślisz, ile czasu mamy, zanim zaczną nas szukać?- Usłyszeliście, a ty spojrzałaś na Jungkook'a, krzyżując swoje ramiona.
-Jeśli to Yoongi wszedł do studia z (T/I), to niezbyt długo.- Odpowiedział drugi głos.
Podeszliście do drzwi, aby lepiej słyszeć rozmowę, po czym oboje wylądowaliście na ziemi, gdy drzwi się otworzyły.
-Co wy tu robicie?- Zapytała Nina, parząc na was z niedowierzaniem. Spojrzałaś na Kook'a, po chwili odpowiadając.
-My-ah, chcieliśmy wiedzieć, skąd masz tekst naszej piosenki.- Powiedział Jungkook, pomagając ci wstać.
-Ja jej je dałem. Chcieliśmy mieć trochę czasu dla siebie, więc pomyślałem, że to dobry pomysł.- Odpowiedział Namjoona.
-A co z piosenką?- Zapytałaś Niny, a dziewczyna uśmiechnęła się, kręcąc głową.
-Tak właściwie, to mam już skończony cały tekst. Przepraszam za tamto, (T/I).- Pokręciłaś głową, a dziewczyna posłała ci pocieszający uśmiech.
Wszyscy czworo opuściliście pomieszczenie i udaliście się w swoje strony.
-(T/I), pójdźmy razem na zakupy.- Powiedział Jungkook, oplatając się ramieniem i posyłając ci lekki uśmiech.
-Po co?- Zapytałaś, a on ruszył przed siebie, bez żadnego wyjaśnienia.
Time to the Skip
Oboje chodziliście po centrum handlowym bez żadnego szczególnego celu, a Jungkook nadal nie wyjawił ci, dlaczego chciał tu przyjść.
-Jungkook, chciałbyś wyjaśnić mi, po co tu jesteśmy?- Zapytałaś, a on się zaśmiał i pokręcił głową.
Rozglądałaś się przez chwilę, aż przyszło ci do głowy, że chłopak prawdopodobnie chciał kupić wam kolejne matching outfits.
-Masz już coś zaplanowanego?- Zapytałaś, uśmiechając się lekko jednym kącikiem ust.
-Więc, mam zaplanowaną nową trasę i pomyślałem, że przydałyby mi się na nią jakieś nowe ubrania.- Powiedział Jungkook, łapiąc cię za rękę.
Przechadzaliście się po sklepie i na szczęście nie zostaliście zauważeni przez żadnego fana. Chłopak przeglądał to coraz różniejsze ubrania, a ty przypatrywałaś się jego ruchom i temu, jak słodko marszczył nosek, gdy coś mu się nie spodobało.
-(T/I), co myślisz o tym?- Zapytał, trzymając w dłoniach komplet piżam. Spojrzałaś na niego i zaczęłaś się głośno śmiać.
-To byłoby idealne na twój lotniskowy outfit.- Powiedziałaś, pokazując mu kciuka w górę.
Kolejny Time Skip
Razem z Jungkook'iem, wróciliście do dormu z torbami pełnymi pasujących do siebie strojów. W czasie drogi, cały czas rozmawialiście o tym, kiedy będziecie zakładać poszczególne stroje.
-To tak jakbyśmy próbowali przekazać naszym fanom, że jesteśmy parą.- Powiedziałaś, na co chłopak pokiwał lekko głową, wznosząc ramiona lekko w górę.
-Wiesz, planowałem zapytać cię o to już dano temu...po prostu nie miałem zbytnio czasu na przygotowania.- Powiedział Jungkook, po czym uśmiechnął się nieśmiało i przeczesał włosy dłonią.
Kook spojrzała na ciebie, po chwili pesząc się i opuszczając wzrok.
-Jungkookie, zapytaj mnie tu i teraz. Głupie, romantyczne bzdety nie są w moim stylu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahhh, przepraszam , że musieliście tak długo czekać, ale moja szkoła mnie nienawidzi.
~peace out
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...