Ootd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłaś właśnie w małej kafejce, znajdującej się naprzeciw wytwórni. Byłaś tam z Jungkookiem, ponieważ postanowiliście zjeść tam razem śniadanie.
-Ćwiczymy dziś do występu na rozdaniu nagród.- Powiedział Jungkook, a ty pokiwałaś głową i odpowiedziałaś, że twoja grupa ma w planach dokładnie to samo.
-Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie dobrze. Nadal jesteśmy rookie i sama dziwię się, jak szybko stałyśmy się popularne.- Powiedziałaś, a Jungkook przytaknął.
-Już od początku wiedziałem, że będziecie popularne. Tylko spójrz na was! Jesteście Variety! Stanie się gwiazdami było waszym przeznaczeniem!- Powiedział podekscytowany chłopak, a ty uśmiechnęłaś się od ucha do ucha na myśl, jak bardzo cię wspiera.
Weszliście do budynku, trzymając się za ręce, ponieważ o tej porze mieliście mniejsze szanse, że ktoś was zauważy. Na początku byłaś temu przeciwna, ponieważ lekko się stresowałaś, ale gdy zobaczyłaś, że ulice są puste, postanowiłaś pozwolić mu trzymać się za rękę.
-Macie w zanadrzu jakąś epicką dance break?- Zapytałaś, parodiując dance break chłopaków z baepsae.
Jungkook wybuchł śmiechem i zaczął udawać szczęśliwą fankę, która nie może napatrzeć się na to, jak idealny jest jej idol.
Pożegnałaś się z chłopakiem uściskiem, po czym zrobiliście swój wymyślony uścisk dłoni. ((Pożyczamy uścisk od taekooka))
-Tu jesteś! Miałyśmy już zaczynać bez ciebie.- Powiedziała Da Eun i zaciągnęła cię na twoją pozycję.
Jungkook Pov
-Okej, czyli ustalone, Cypher 4 i Mic Drop.- Ogłosił Namjoon, a ja przytaknąłem głową.
Ćwiczyliśmy przez około 5 godzin, po czym zdecydowaliśmy, że starczy wysiłku na dziś. Nie chcemy przecież się przemęczyć.
-Powinniśmy iść i zobaczyć, jak radzą sobie Variety?- Zasugerował Hoseok, a ja uśmiechnąłem się na myśl, że będę mógł zobaczyć (T/I).
-Spoko. Jestem ciekaw, co mając zamiar zaprezentować.- Powiedział Jin, a wszyscy się z nim zgodzili, po czym wyszliśmy z pomieszczenia i udaliśmy się w wyznaczonym kierunku.
-Hej chłopaki, dziewczyny prawie skończyły ćwiczyć całe intro.- Powiedziała Cha Soo, a Yoongi uściskał ją mocno, narzekając przy tym, jak bardzo jest zmęczony.
-Oh! Chcielibyście zobaczyć co już mamy?- Zapytała podekscytowana Da Eun, a Hoseok od razu pokiwał głową.
Usiedliśmy na krzesłach, znajdujących się pod ścianą, i zaczęliśmy oglądać uważnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jesteś Jisoo, ta w fioletowych włosach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Podczas tańca dziewczyn, starałem si,ę wymyślić, jak zacząć rozmowę z (T/I), ale nic nie przychodziło mi do głowy. Całą moją uwagę przyciągało to, jak idealnie się ze sobą zgrywały.
-J-ja, muszę iść nakarmić mojego zwierzaka hipopotama.- Powiedziałem, łapiąc zaskoczoną (T/I) za rękę i wyprowadzając ją z pomieszczenia.
-Dlaczego mnie stamtąd wyciągnąłeś?- Zapytała (T/I), a ja sam nie znałem odpowiedzi na to pytanie.
Wzruszyłem ramionami i westchnąłem przeciągle. (T/I) spojrzała na mnie podejrzliwie i oparła się o ścianę, znajdującą się za nią.
-Jak wam idzie z tańcem?- Zapytała, a ja pokazałem jej kciuka w górę i przytuliłem ją.
-Chyba zaraz się rozkleję, ale nie mam pojęcia dlaczego.- Wydąłem poliki, a dziewczyna zaśmiała się, odsuwając się ode mnie powoli.
-Powinniśmy zrobić sobie drzemkę?- Zapytała, a a złapałem jej dłoń i ruszyliśmy w stronę mojego dormu, ponieważ (T/I) zapomniała wziąć klucz, do swojego.
Cha Soo Pov
-Co będziesz robiła podczas ceremonii?- Zapytał Yoongi, a ja wytłumaczyłam mu całą sytuację w skrócie, na co pokiwał głową.
-Okej, więc pojedziemy do Deagu.- Powiedział, a ja zaśmiałam się i pokręciłam głową.
-Musisz tu zostać. Ja po prostu, poczekam spokojnie w dormie, aż powiedzą mi, że mogę wrócić.- Powiedziałam, a Yoongi westchnął przeciągle, dając mi buziaka w policzek.
Narrator Pov
Razem z Jungkookiem spokojnie spaliście w dormie, aż nagłe usłyszałaś otwieranie drzwi i odgłosy kroków. Przez chwilę, zastanawiałaś się, czy powinnaś wstać, czy raczej nie, po czym zdecydowałaś, że zostaniesz tam gdzie jesteś, ponieważ uścisk Jungkooka na tobie i tak uniemożliwiłby ci jakikolwiek ruch.
-Aww, tylko na nich spójrzcie. Moje piękne dzieci.- Usłyszałaś Jina, a Jungkook wtulił się w ciebie jeszcze głębiej.
Postanowiłaś podnieść się z miejsca od razu, gdy usłyszałaś dźwięk robionych zdjęć
-(T/I), nie wstawaj jeszcze.- Wyszeptał Jungkook, a ty uśmiechnęłaś się lekko i przeczesałaś dłońmi jego miękkie, brązowe włosy.
Zostałaś z chłopakiem aż do 8 wieczorem, ponieważ dopiero wtedy postanowił się obudzić. Postanowiłaś, że przebierzesz się w jakieś jego ciuchy, w których wyglądałaś jak klaun, ale Jungkook uznał, że jest to słodkie.
-Będę już wracała do dormu.- Powiedziałaś, a Jungkook odradzał ci, i mówił, abyś została, ponieważ i tak jest już późno.
Przygryzłaś dolną wargę, zastanawiając się, czy to dobry pomysł, gdy po chwili w pokoju zjawił się Yoongi.
-(T/I), zostaniesz dziś tutaj, a ja pójdę do Cha Soo.- Powiedział i wyszedł, zanim zdążyłaś cokolwiek powiedzieć.
-Jak widać nie mam innego wyjścia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutro możecie dostawać wiadomości o aktualizacji tej książki, ponieważ mam zamiar zacząć sprawdzać i poprawiać rozdziały ;)
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...