-53- 𝕡𝕥. 𝟚

3.1K 152 156
                                    

Razem z resztą dziewczyn naśmiewałyście się trochę z Min Chy, a Da Eun udawała, że rozlewa herbatę, rozmawiać z wami na różne tematy.

-Tak w ogóle, jak chcecie upublicznić wasz związek?- Zapytała Nina, a ty wzruszyłaś ramionami mówiąc reszcie, że Jungkook ma już jakiś plan.

Lekarz przyszedł, aby sprawdzić twój stan i ocenić, czy mogłabyś wypisać się wcześniej z racji, że twój stan się polepszył. Podczas badań zauważyłaś, że lekarz był całkiem młody i przystojny.

-Jak się czujesz?- Zapytał, a ty udawałaś, że wcale mu się nie przyglądałaś.

-Świetnie. Czuję, jakbym mogła przebiec maraton, gdybym tylko tak bardzo nie nienawidziła biegania.- Odpowiedziałam, a mężczyzna zaśmiał się, zapisując coś na kartce.

-Więc, dobra wiadomość jest taka, że jeśli tak bardzo chcesz opuścić to miejsce, to możesz wypisać się już jutro, ale musiałabyś mierzyć sobie temperaturę dość często. Zła wiadomość jest taka, ze nadal jesteś chora, więc nie możesz się przemęczać i będziesz musiała wziąć wolne na kilka dni, ponieważ mogłabyś znów stracić przytomność.

Chwilę później wyszedł, aby porozmawiać z Niną i resztą dziewczyn. Niedługo po tym dziewczyny weszły do sali. Cha Soo poszła gdzieś w między czasie tłumacząc, że ma już plany z Yoongi'm.

-To niedługo będziesz ty.- Zażartowała Da Eun, czochrając twoje włosy.

-Dziewczyny, powinnyśmy dać jej trochę czasu, aby odpoczęła. Wrócimy jutro, aby cię odebrać. Trzymaj się (T/I).- Powiedziała Nina, a ty pokiwałaś głową i pomachałaś reszcie na pożegnanie.

Jungkook Pov

Aktualnie jesteś w trakcie fansing'u, w części w której mogliśmy porozmawiać z fanami i podpisać ich albumy. Wielu fanów pytało się, czy wszystko w porządku z (T/I), a niektórzy z nich nazywali mnie tym zakazanym słowem na 'o'.

-Annyeong.- Powiedziałem do dziewczyny, która była tak śliczna, że mówiłem powstrzymać się od przyglądania się jej.

Uśmiechnęła się do mnie, a ja poczułem jak na moich policzkach pojawiają się rumieńce. Nie wiedziałem, co mam zrobić, więc upiłem łyk kawy Jin'a, aby odwrócić od niej jakoś swoją uwagę.

-Kupiłam ci kartę podarunkową do strony, na której będziesz mógł kupować różne gry.- Powiedziała posyłając mi lekki uśmiech, a ja nie mogłem powstrzymać uśmiechu widząc, jak urocza była.

Poczochrałem jej włosy i nie mogłem powstrzymać się od przyglądania się jej. Była taka śliczna...

-Czy... masz możę KakaoTalk?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NOWA KSIĄŻKA O JUNGKOOK'U I YOONGI'M JUŻ NA MOIM PROFILU, ZAPRASZAM SERDECZNIE KOCHANI.

NOWA KSIĄŻKA O JUNGKOOK'U I YOONGI'M JUŻ NA MOIM PROFILU, ZAPRASZAM SERDECZNIE KOCHANI

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz