Ogólnie, niedługo na moim profilu pojawi się książka o Yoongi'm, więc mam nadzieję, że ktoś z was zajrzy i się wam spodoba. ^^
Patrzyłaś na Jungkook'a w kompletnym szoku, nie wiedząc, jak powinnaś mu odpowiedzieć. Oczywiście, że chciałaś zgodzić się na jego propozycję, ale po całym zamieszaniu z Cha Soo uważałaś, że to niezbyt odpowiedni moment.
-Jeśli myślisz o tym, co przytrafiło się Cha Soo, to nie martw się. Mam świetny pomysł, jak możemy to rozegrać.- Powiedział, a ty powoli pokiwałaś głową, posyłając mu szczery uśmiech.
Rozmawialiście jeszcze przez jakiś czas, dopóki Nina i reszta twojej grupy nie weszły do pokoju. Da Eun przyniosła ci pudło z toną listów od waszych fanów, po czym podbiegła do ciebie i mocno cię przytuliła.
-(T/I)! Nareszcie się obudziłaś!- Zapłakała Da Eun, wycierając łzy, które spadały jej po polikach. Zaśmiałaś się cicho, a Min Cha uśmiechnęła się w waszą stronę.
-Musisz bardzo się cieszyć, skoro twoja dziewczyna nareszcie się obudziła.- Powiedziała Cha Soo, a twarz Jungkook'a automatycznie przybrała czerwony kolor. Po chwili do chłopaka zadzwonił telefon. Był to Jin i powiedział, że Kook musi się już obierać, ponieważ niedługo zaczyna się ich fanmeet.
-(T/I) będzie mogła wyjść dopiero po tygodniu.- Jungkook powiedział do Niny, na co dziewczyna pokiwała głową i położyła dłoń na ramieniu chłopaka, w celu dodania mu otuchy.
Pożegnałaś się, zanim chłopak wyszedł z pomieszczenia. Da Eun puściła ci oczko, po czym podeszła do pudła, aby dokładnie sprawdzić jego zawartość.
-Jak się czujesz?- Zapytała Cha Soo, a ty pokazałaś jej kciuka w górę. Nina poinformowała dziewczyny, że muszą się już zbierać, ponieważ występują dziś w Radio Star.
Min Cha opowiadała ci, jak to pracownicy wytwórni cały czas wypytywali się o ciebie i Cha Soo. Niektórzy lubili nawet podenerwować Ninę jej prawdziwym imieniem. Nie mogłaś powstrzymać uśmiechu, gdy wyobraziłaś sobie zdenerwowaną twarz dziewczyny.
-O czym rozmawiałaś z Jungkook'iem?- Zapytała Cha Soo jedząc swoje jedzenie, i dając ci kawałek.
-Ch-chciał, abyśmy upublicznili nasz związek...- Odpowiedziałaś, a Cha Soo zakrztusiła się jedzeniem, rozglądając się po reszcie dziewczyn.
-Jesteście parą?!- Zapytała zaszokowana Da Eun, na co pokiwałaś głową. Rozejrzałaś się po pokoju, patrząc na zaszokowane dziewczyny. Jedyną osobą, która nie wydawała się zdziwiona tą informacją, była Min Cha.
-Unnie, wiedziałaś o tym?- Zapytała Cha Soo, a Min Cha pokręciła głową i posłała ci lekki uśmiech.
-Jin i ja od jakiegoś czasu podejrzewaliśmy tę dwójkę o potajemne schadzki.- Odpowiedziała, a ty mało nie zadławiłaś się powietrzem na wiadomość, że dwie mamy grup, spotykały się potajemnie, aby robić sobie tea time za waszymi plecami.
-Umówcie się w końcu!- Wykrzyknęła Nina, a Cha Soo przytaknęła na jej słowa.
Razem z resztą dziewczyn naśmiewałyście się trochę z Min Chy, a Da Eun udawała, że rozlewa herbatę, rozmawiać z wami na różne tematy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ciąg dalszy nastąpi...
A tak ogólnie to pijcie duuuużo wody i stanujcie Somi, kochani <3
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...