-MAM POMYSŁ NA CHOREOGRAFIĘ! WSTAWAĆ LENIE! IDZIEMY DO STUDIA ZANIM WSZYSTKO ZAPOMNĘ!- Krzyczała Min Cha, chodząc po dormie z patelnią, w którą uderzała, jedną z drewnianych łyżek do gotowania.
-Idziemy młoda.- Powiedziała Da Eun, ziewając przy tym. Wstała z łóżka, po czym podeszła do ciebie, aby zepchnąć cię z twojego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ootd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Annyeong.- Powiedziałaś ziewając, przy czym pomachałaś na dzień dobry do kamery. Weszłaś do kuchni, po czym wzięłaś z niej szejk proteinowy, który zrobiła Nina i byłaś gotowa do wyjścia.
-Okej, więc myślałam, że mogłybyśmy w pewnym momencie ustać w jakiejś linii, a w tym czasie Da Eun mogła by zrobić ten swój obrót baletnicy.- Powiedziała Min Cha, po czym wykonała 'słynny' obrót baleriny.
-An, nie robiłam go tak długo, że nie jestem pewna czy mi się uda.- Powiedziała zmartwiona dziewczyna.
-Nie martw się, nadal masz w sobie to coś!- Powiedziała Min Cha, po czym podeszła do komputera, aby puścić piosenkę.
-Uważam, że nasza maknae powinna zrobić aegyo w tej piosence.- Powiedziała Nina, na co pokręciłaś szybko głową, popijając swój szejk proteinowy.
-To było by przeurocze!- Zaklaskała Min Cha, po czym wymacała twoje policzki, jak jakaś stara babcia.
Dziewczyny zaczęły zasypywać cię argumentami, dlaczego to powinnaś pokazać swoją słodką stronę, przy tej piosence. Z racji, że w debiutowej piosence byłaś 'bad girl' uznały, że nie masz nic do gadania, i tym razem będziesz tą 'cute'.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dla przypomnienia, jakby ktoś zapomniał, jak to miało wyglądać.
Nadal jesteś Bella, ta ze spinkami.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gdy nareszcie skończyłyście z nagrywaniem choreografii, mogłyście iść i w spokoju zjeść lunch.
-Może zaprosimy Bts, aby zjedli razem z nami?- Zapytała Cha Soo, na co wszystkie pokiwałyście głowami na zgodę. Od razu po tym postanowiłyście udać się na poszukiwanie chłopaków.
Zajęło wam to dłuższą chwilę, ponieważ wszyscy członkowie gdzieś zniknęli. Zazwyczaj ktoś zostawał w ich dormie, ale dziś nie było tam nikogo.
-Oh, zapomniałam! Chłopaki mają come back dziś w nocy.- Powiedziała Nina, zerkając na was wszystkie. Siedziałyście aktualnie w kawiarni, która znajdowała się niedaleko budynku waszej wytwórni.
-To tłumaczy, dlaczego nie możemy nikogo znaleźć nikogo z nich.- Powiedziała Da Eun, a obok was przeszła grupa jakiś nastolatków, którzy nie zwrócili na was większej uwagi.
-Może się gdzieś przejdziemy?- Zapytałaś, a Min Cha pokiwała głową, wstając od stołu, aby wyrzucić resztki jedzenia.
-Pewnie, tylko gdzie możemy iść?- Zapytała Nina, na co wszystko wzruszyłyście ramionami. Po chwili na twarzy Da Eun można było zobaczyć uśmieszek, co znaczyło, że wpadła na jednej z jej głupich pomysłów.
-(T/I), powinnaś iść zapytać tamtych chłopaków, gdzie znajdziemy najbliższe centrum handlowe.- Powiedziała, złośliwie się uśmiechając, ponieważ bardzo dobrze wiedziała, że nie lubisz takich sytuacji.
-A-ani, możemy po prostu sprawdzić w Google.- Powiedziałaś kręcąc głową, po czym upiłaś łyk swojej Americano.
-Eh, ale wtedy nie było by żadnej zabawy.- Nina poklepała twoje ramię, lekko spychając cię z twojego siedzenia.
Wzięłaś głęboki oddech, po czym podeszłaś do grupki nastolatków. Zdjęłaś swoją maseczkę, aby mogli cię lepiej słyszeć, po czym zaczęłaś mówić.
(a/n czerwony kapturek mi się skojarzył XD)
-P-przepraszam, moglibyście powiedzieć mi, gdzie jest najbliższe centrum handlowe?- Zapytałaś, bawiąc się przy tym słomką od swojej kawy, a chłopacy zaczęli sprawdzać to w Google.
-Ah, najbliższe jest tutaj, niedaleko Hongdae.- Odpowiedział jeden z nich, na co ty pokiwałaś i podziękowałaś, odchodząc do waszego stolika.
-Tylko spójrz na nich.- Powiedziała Da Eun, po czym wskazała na grupkę nastolatków, którzy starali się nie patrzeć w waszą stronę, co niezbyt im wychodziło.
Time Skip
Cała piątka wróciła do dormu z wielkimi torbami, napakowanymi przeróżnymi ciuchami i butami. Nina, kazała wam kupić to wszystko, ponieważ niedługo miał zacząć się Fashion Week w Seoul'u, którego, jej zdaniem, żadna z was nie może przegapić.
Gdy weszłaś do kuchni, pierwsze co rzuciło ci się w oczy, to przylepiona karteczka na lodówce, na której napisane było, że niedługo mają odbyć się zdjęcia do waszego nowego albumu.
-Mam nadzieje, że fanom spodoba się nasz nowy koncept.- Powiedziałaś, na co Cha Soo pokazała ci kciuka w górę.
-A dlaczego miałby się nie spodobać?- Zapytała, niosąc w twoją stronę duży koc, którym przykryła was obie.
-Nie wiem.- Odpowiedziałaś, przytulając się do niej.
Cha Soo wstała z kanapy, aby włączyć wasze piosenki,z nowego mini albumu. Dziewczyna też była lekko poddenerwowany tym, ponieważ żadna z was nie wiedziała, czy Variety będzie miało się z czego utrzymać.
-Jedyne, co możemy zrobić, to czekać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wooooo, ale sad się zrobił.
Kurde, nie uwierzycie, ale w pięć dni ogarnęłam:
1. Sześć rozdziałów 'Just a Crush';
2. Nareszcie napisałam coś do 'Dear Diary';
3. Napisałam rozdział do 'Fake';
4. Zdążyłam się pouczyć i nadrobić zaległości.Jak widać, dla chcącego, nic trudnego XD
P.S. Czy tylko ja nie mogę doczekać się debiutu TXT ^^?
~enjoy
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...