Dziś miałaś pojawić się w radiu razem z dziewczynami.
(Nina^)
(Min Cha^)
(Cha Soo^)
(Da Eun^)
(T/I^)
-My gosh, kac morderca nie ma serca.- Powiedziała Min Cha, wchodząc do kuchni po tabletki przeciwbólowe, które później podała reszcie.
-Jak było wczoraj?- Zapytałaś, jedząc płatki, ponieważ byłaś zbyt leniwa, żeby zrobić sobie normalne śniadanie.
-Było fajnie, Min Cha i Yoongi w końcu są razem.- Odpowiedziała Da Eun z wielkim uśmiechem na twarzy, skierowanym w stronę Cha Soo.
-Idźmy już, a wy lepiej nie odpowiadajcie na pytania tego typu w radiu.- Cha Soo przeciągnęła się, rzucając ci zdziwione spojrzenie.
-Czyja jest ta jeansowa kurtka?- Zapytała cię Nina, rzucając przy okazji uśmiech, podczas gdy reszta dziewczyn zachichotała.
-Czyjaś.- Odpowiedziałaś, po czym pokazałaś język dziewczynom, ruszając w drogę do vana.
Time Skip (Nie ma nazwy radia, idk)
-Alright, dzisiejszymi gośćmi są Variety!- Jenny, prowadząca dzisiejszego wywiadu, zaklaskała w dłonie, uśmiechając się ciepło. Przywitałyście się ze wszystkimi obecnymi w sali, po czym przedstawiłyście się dla słuchaczy.
Gdy ostatnia z was już skończyła, przyszła pora na zaśpiewanie waszej debiutanckiej piosenki. Nie miałyście z tym większego problemu, ponieważ zaczęłyście ćwiczyć już w vanie.
-Nadszedł czas na moją ulubioną część programu, Q&A!- Powiedziała Jenny, a wy zaklaskałyście w dłonie z podekscytowania.
-Myślę, że uda nam się odpowiedzieć na każde pytanie.- Powiedziała Nina, a ay wszystkie zaczęłyście śmiać się z Min Chy, która przypadkowo połamała słuchawki w pół.
-Pierwsze pytanie dotyczy, waszej relacji z Bts!- Zapytała Jenny, a Min Cha lekko się zarumieniła.
-Jesteśmy ze sobą blisko, prawie jak rodzeństwo.- Odpowiedziałaś, a dziewczyny pokiwały głowami, zgadzając się.
-Da Eun i J-Hope uwielbiają tworzyć różne dziwne choreografie.- Powiedziała Cha Soo, a Jenny i reszta personelu, zaśmiali się z miny Da Eun.
-Jak dziwne choreografie?- Zapytała, a Da Eun wstała i pokazała jej kilka kroków, które wymyśliła razem z Hoseok'iem.
-Więc tak, przechylasz się powoli do tyłu, trzymając jedną rękę na przeciwnym ramieniu, a później robisz to samo z drugą.- Pokazała Da Eun, po czym Nina wstała, aby podejść do młodszej i spróbować powtórzyć jej ruchy.
-Następne pytanie. Czy macie już nazwę dla swoich fanów?- Zapytała Jenny, po czym wszystkie spojrzałyśmy na Ninę.
-Myślałyśmy o tym, i zastanawiamy się na Royals, ale nie jesteśmy jeszcze pewna.- Powiedziała Nina, a Jenny pokiwała głową.
Byłyście w radiu jeszcze około dwóch godzin. Najczęstsze pytania były o to, czy macie ban na randkowanie lub jaki jest wasz ideał chłopaka. Wszystkie odpowiadałyście beż żadnego problemu, nie dając po sobie poznać jaka jest prawda. Każda z was głęboko odetchnęła, gdy program nareszcie się skończył.
-Nasz pierwszy talk show można uznać za sukces.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jestem okropna. Skróciłam rozdział prawie o połowę X,D. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale ogromnie nie chciało mi się tego tłumaczyć. Z resztą powinnam właśnie się uczyć, więc to i tak dobrze, że dałam radę cokolwiek napisać, hah.
smacznego tłustego czwartku
~enjoy
CZYTASZ
𝒥𝓊𝓈𝓉 𝒜 𝒞𝓇𝓊𝓈𝒽 | ᴶᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fanfiction(𝚃/𝙸) 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚘𝚜𝚝𝚛ą 𝙲𝚑𝚊 𝙴𝚞𝚗𝚠𝚘𝚘, 𝚔𝚝ó𝚛𝚊 𝚗𝚊𝚛𝚎𝚜𝚣𝚌𝚒𝚎 𝚣𝚍𝚎𝚌𝚢𝚍𝚘𝚠𝚊ł𝚊 𝚜𝚒ę, 𝚊𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔ż𝚎 𝚣𝚘𝚜𝚝𝚊ć 𝚒𝚍𝚘𝚕𝚔ą. 𝙹𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚣ęś𝚌𝚒ą 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚌𝚣ę𝚌𝚎𝚐𝚘 𝚣𝚎𝚜𝚙𝚘ł𝚞 𝚅𝚊𝚛𝚒𝚎𝚝𝚢, 𝚛𝚘𝚣𝚠𝚒𝚓𝚊𝚓ą𝚌𝚎�...